Poster: Dolivieira
Daarom zeg ik die lijst dat is de grootste Kul?lijst die er is. Volgens mij hebben we elk jaar wel deze discussie.? Het heb niks met beste dj te maken. Het is hoe populair de DJ is onder de grote massa. En daar had ik toch verwacht dat Afrojack iets hoger had gestaan dan Tiesto en Armin omdat die nu de meeste hits heeft. David Guetta had ik ook verwacht dat die op een zou staan. Maar voor mij heeft deze lijst geen waarde.
Waar is Prok n Fitch, DJ Chus, Hardsoul of Roog, Dirty Secrets, Mark Knight, Copyright, Cube Guys om even een paar groot heden te noemen. Wat een Boelsh*t lijst zeg. Ik mis veel Techno grootheden en van de hardere stylen zie ik alleen Brennan Heart.
Poster: rickydadrum
ik vind deze lijst ook een echte aanfluiting... k heb bijvoorbeeld David Guetta nog nooit in zijn eentje een plaat horen maken.. het is altijd met een zanger/zangeres erdoorheen. zijn nummers zijn ook erg populair en hoor je daarom ook elk halfuur terug op de radio. Dit is niet het geval bij Hardwell, Afrojack en Armin, terwijl deze naar mijn mening toch wel veel betere producties hebben als Guetta. Tiesto is trouwens ook een lekkere comeback aan het maken met zijn nieuwe hit Maximal Crazy ,maarja deze is ook niet commercieel dus vandaar.
Poster: Yorick
Beste DJ = nee
Populairste / Beste handels naam / etc/ = ja
Lijst word op stemmen gebaseerd niet op kwaliteit.
Zonde
Poster: Dolivieira
Daarom zeg ik die lijst dat is de grootste Kul?lijst die er is. Volgens mij hebben we elk jaar wel deze discussie.? Het heb niks met beste dj te maken. Het is hoe populair de DJ is onder de grote massa. En daar had ik toch verwacht dat Afrojack iets hoger had gestaan dan Tiesto en Armin omdat die nu de meeste hits heeft. David Guetta had ik ook verwacht dat die op een zou staan. Maar voor mij heeft deze lijst geen waarde.
Waar is Prok n Fitch, DJ Chus, Hardsoul of Roog, Dirty Secrets, Mark Knight, Copyright, Cube Guys om even een paar groot heden te noemen. Wat een Boelsh*t lijst zeg. Ik mis veel Techno grootheden en van de hardere stylen zie ik alleen Brennan Heart.
Poster: rickydadrum
ik vind deze lijst ook een echte aanfluiting... k heb bijvoorbeeld David Guetta nog nooit in zijn eentje een plaat horen maken.. het is altijd met een zanger/zangeres erdoorheen. zijn nummers zijn ook erg populair en hoor je daarom ook elk halfuur terug op de radio. Dit is niet het geval bij Hardwell, Afrojack en Armin, terwijl deze naar mijn mening toch wel veel betere producties hebben als Guetta. Tiesto is trouwens ook een lekkere comeback aan het maken met zijn nieuwe hit Maximal Crazy ,maarja deze is ook niet commercieel dus vandaar.
Poster: PhonoGraaf
Ik vind het zijn slechtste nummer, vooral omdat ik niet van dat?bitches 'n ho's rappen ben. Akon vind ik echt verschrikkelijk. En ik weet dat Guetta al langer bekend is, zijn clips op TMF, nummers op SlamFM... Maar zeg zelf, als hij niet zoveel was samen gaan werken met namen die de muziekwereld al in hun zak hadden, was hij geen nummer 1 geworden. In zijn eentje was hij hier nooit gekomen. En dat is dus vanwege het enorm brede publiek dat hij op het moment trekt door zoveel samen te werken met artiesten die ook weer hun eigen fans hebben...
Poster: Tekhead
Wel wel toch, ik herinner mij bvb de discussie van al enkele jaren dat ofwel Tiesto of Armin op 1 stonden dat zowat alle Nederlanders (behalve Dennis dolivieira) mij zielig en kleingeestig vonden toen ik maar bleef herhalen dat het een lijst was van de populairste en niet beste dj, en kijk nu,.... Geen Nederlander op nr 1 en woeps, deze lijst heeft ineens geen waarde of belang meer voor sommige die deze lijst zo hardnekkig bleven verdedigen, ongeloofelijk toch ! voor mij is er niks veranderd wat ik over deze top van djmag denk, voor vele andere daarentege.
Poster: RAS
Wij nederlanders hebben niks te klagen hoor. Acht Nederlanders in de top 20 als ik goed geteld heb. Maar d?sondanks zeggen we dat het een populariteits top 100 is
Poster: RAS
Wij nederlanders hebben niks te klagen hoor. Acht Nederlanders in de top 20 als ik goed geteld heb. Maar d?sondanks zeggen we dat het een populariteits top 100 is.
Al dat geklaag over DJ's die beter kunnen draaien en dat de nummer ??n niet de beste is, is geklaag van mensen die het meedraaien met de top niet snappen. Je moet als DJ (1) goede contacten hebben, (2) goede platen maken en (3) uitstraling hebben naar je publiek. Ohja, laten we (4) draaiskills niet vergeten, maar dat is eigenlijk alleen maar bijzaak. Je kunt als je gaat beginnen zonder puntje ??n. Maar dan moet je hele goeie platen maken en dan komen die contacten ook wel.
David Guetta en Armin van Buuren voldoen beiden als geen ander aan ?l deze vier punten. Vooral contacten hebben ze veel. Kijk maar naar de vele samenwerkingen van David Guetta het afgelopen jaar. En volgens mij danken o.a. Dash Berlin, Arty, Aly & Fila, W & W, Cosmic Gate, Orjan Nilsen (en nog veel meer) hun hoge notering ook deels aan Armin. Let op, ik zeg deels. Ze kunnen ook daadwerkelijk goed producen. Maar Armin bied ze een geweldig platform met zijn populaire radioshow. En ook in zijn sets draait hij keer op keer de nieuwe platen van deze producers. Hij remixt hun werk en andersom remixen zij nummers van Armin. ...Contacten...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.