Fedde zal niet meedoen om #1.
Swedish House Mafia ben ik ongelooflijk fan van.
Avicii is heerlijk bezig, net als Afrojack. Krijgt zijn eigen radioshow op Radio 538 nu,
dat wordt dus elke vrijdagnacht luisteren om 00:00. Hoor echt ontzettend veel van DeadMau5,
en heb ook aantal dingen van hun geluisterd maar echt niet mijn ding. Van Armin heb ik 2 albums,
waaronder ASOT 2011 voor als ik Trance moet draaien en zijn wel erg vet ook al ben ik niet zo'n trance-lover.
Heeft ook erg veel bereikt en is op trance-gebied ook echt een god. Tiesto nu met electro/house vind ik veel beter dan eerst. Above & Beyond? Ken ik eigenlijk niet eens zo goed..:$
Vinden jullie deze top 10 wel terecht? Ik wacht op de hele top 100 lijst. Ben benieuwd waar Sunnery James & Ryan Marciano staan. Quintino, Laidback Luke & Chuckie op plaats ....

Off Topic; Meeste zullen dit wel gezien hebben, maar dit vind ik toch bijzonder mooi stukje uit de docu over hun.
http://www.youtube.com/watch?v=qMSKy5_qMjE&feature=youtu.be&t=17m25s Vanaf 17:25 tot einde is hoe Swedish House Mafia 'One' heeft gemaakt.? Dit is gedeelte van de documentaire over de Swedish House Mafia voordat ze zo ongelooflijk doorbraken na hun hit 'One' dus.