Voorstellen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Servio    posted on 19-10-2011 11:34
halloo,
ik ben een beginnende dj die rond oud en nieuw '11 een set gaat kopen van :
Behringer DJX700 1x
Numark axis 4 ?2x
ik d8 laat ik me eens aanmelden op een forum om gewoon zo veel mogelijk info binnen te krijgen,
dus enige tips en tricks zijn welkom.
ook ben ik nog op zoek naar een passende (goedkope) flightcase en versterkers en microfoon. suggesties?
MvG

What do you think about Voorstellen ??

Vote :   

Roov    posted on 19-10-2011 12:53
Welkom op DJR! Eigenlijk valt hier heel veel al te vinden. Tips & tricks kan je gewoon zoeken binnen het forum d.m.v de zoekknop (linksonderin).

Enjoy your stay Happy, laughing
Gerdo    posted on 19-10-2011 17:13
Welkom! En wat roov al schrijft er zijn genoeg topics over betaalbare versterkers en boxen. Search.
Succes verder!
mrmagix    posted on 19-10-2011 17:51
Welkom! Heb je dan enige ervaring of ga je het er gewoon op wagen? Happy, laughing

Inderdaad, veel info kan je gewoon al vinden door de handige zoekfunctie op het forum.
Verder kan ik je adviseren niet met je vragen te blijven zitten maar ze gewoon op ons af te vuren. Het heeft geen nut met je vragen te blijven zitten als je via de search niets vind. Daar gaat niemand vies om zijn en zullen er wel tal van mensen je te hulp schieten. Iedereen is immers ooit begonnen Happy, laughing

Veel succes alleszins!

Ps: Let wel een beetje op je taal. Zoals je ziet praat iedereen hier met hoofdletters aan het begin en punten op het einde. Ook heeft elk woord een 'n' vanachter als die er moet staan en worden er geen letters met cijfers gecombineert (d8 i.p.v. dacht). 't is maar een kleine opmerking, maar er is hier al genoeg geredetwist over dit onderwerp dat je je beter preventief aanpast dan wanneer je er een discussie om cre?ert.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Henri_D    posted on 19-10-2011 18:15
Welkom op het forum! Hopelijk voel je je hier snel thuis!?Cool
Drumworks    posted on 19-10-2011 22:59
Welkom op djr, enjoy your stay!!
The beats are still banging :)
bambamstudio    posted on 20-10-2011 01:17
Welkom op DJR
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Winston    posted on 20-10-2011 03:50
Welkom Servio
Tic Toc

This is an old Topic

No new postings for 4.954 days.
 Post CommentThat would be 165.1 months
or a whopping 13.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

122 Users online: 23 Guests (99 Unknown)
Pages generated today : 3.531
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.740.046