CDJ 850 'spook' play problemen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ywe    posted on 19-10-2011 10:24
Hey mensen, het is me nu een paar keer opgevallen dat mijn rechter (en alleen die) CDJ850 uit zichzelf start. Als je op de tafel of behuizing tikt dan start die al. Het gebeurde gisteren na 1 uur en 20 minuten draaien weer, en later is het ineens weg.
Nu lijkt me dat niet de bedoeling van die spelers dus ga ik vanmiddag even naar de shop toe.?

Maar ik vroeg me af of er meer gebruikers dit tegengekomen zijn! hieronder staat er een filmpje van!

http://youtu.be/ApxeaQXe4s8

User edit by Ywe on 19-10-2011 @ 10:32:33 (100%)

What do you think about CDJ 850 'spook' play problemen ??

Vote :   

LouisCasper    posted on 19-10-2011 10:26
Is je cue knop niet lam? Soms kan dat gebeuren wanneer je cue knop lam is.
http://www.louiscasper.com
Ywe    posted on 19-10-2011 10:29
Nee hij klikt goed, en het is nu dus weg! misschien is het niet de cue maar de play knop trouwens? Omdat hij dus begint te spelen als er een tik is.... bij cue knop zou die niet beginnen met spelen! Dan zou hij juist stoppen als ie een tik krijgt tijdens het spelen
Gerdo    posted on 19-10-2011 11:05
Vreemd, ik zou er even mee terug gaan en het laten fixen. Ik heb zelf ook 850s maar ik heb dit probleem gelukkig niet. Hoe oud is je cdj 850?
Ywe    posted on 19-10-2011 11:10
nog geen jaar oud
Xtremer    posted on 19-10-2011 12:03
Ik denk dat de klikactie van de playknop en het daarwerkelijke startmoment zo dicht op elkaar zitten dat bij een kleine tik de knop al ingedrukt wordt. Dit kan ik uit de video opmaken in iedergeval. Terug naar de winkel. Dit is niet je cue button denk ik.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Sebasz    posted on 19-10-2011 13:36
Poster: Xtremer
Ik denk dat de klikactie van de playknop en het daarwerkelijke startmoment zo dicht op elkaar zitten dat bij een kleine tik de knop al ingedrukt wordt. Dit kan ik uit de video opmaken in iedergeval. Terug naar de winkel. Dit is niet je cue button denk ik.

Dat dus. Heb het ook gehad bij een cdj1000mk3 in een club. Maar daar was het niet zo ernstig als hier gelukkig?Cool
PhonoGraaf    posted on 19-10-2011 21:35
Zie het van de positieve kant: als je iets gedronken hebt en op dat ene critical moment naast je knop tikt, heb je nog steeds een kans dan je overgang gewoon geslaagd is Winking my eye

Nee hoor, terug naar de winkel met die bak. Voor die prijs mag dat nog lang niet gebeuren!
Ywe    posted on 20-10-2011 12:46
Zie je op eind ook dat ik net op tijd ben met inmixen maar vergeet de camera uit te doen :P *oops*
jtw    posted on 23-10-2011 04:50
terug naar de winkel en laten fixen mag niet gebeuren binnen een jaar....

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

161 Users online: Yorick & 26 Guests (134 Unknown)
Pages generated today : 56.275
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.729.227