Nadat mijn andere bootleg (we found you) verwijderd werd van soundcloud? heb ik er een ander nummer in gegooid met de hoop dat deze wel blijft staan! Nogmaals hier is mijn track =]] Luister, comment and follow =]]]]
What do you think about David Guetta - With out you(Vivado bootleg) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Die dirty dutch house synth ook niet helemaal mijn ding, verder wel grappig in elkaar gezet. Denk alleen niet dat hij overal in elke set kan worden gespint
haha oeps, link is gefixed! Bedankt voor de reacties! ik weet dat niet iedereen weg is van de 'bleep'house, maar ik vind het echt gaaf!=] Iemand nog kritiek er op?
No new postings for 4.956 days. Post CommentThat would be 165.2 months or a whopping 13.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.