Nummer verwijderd van soundcloud?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Vivado    posted on 18-10-2011 12:26

Copyright Notification: ?Rihanna feat. Calvin Harris - We Found Love(Vivado bootleg)?

We've received a report that your sounds 'Rihanna feat. Calvin Harris - We Found Love(Vivado bootleg)', the images or other material associated with theses sounds infringe someone else?s copyright. We have removed this content from SoundCloud for the time being.

What can I do about it?

If your content contains copyright material in part only, you may edit your content to remove the copyright work and re-submit it to SoundCloud.
If you believe that copyright material has been mistakenly identified in your content, or if you have used copyright material but have all necessary rights, licenses and permissions from the rights holder to upload and share this material on SoundCloud, you can dispute the claim by clicking on the link below.
?
?
?
Dit kreeg ik als bericht op mijn nieuwe track..
Ik heb dit nog nooit gehad, heel raar!
Weet iemand wat ik moet doen om te zorgen dat mijn track weer online komt?
?
Hartstikke b edankt!

What do you think about Nummer verwijderd van soundcloud? ??

Vote :   

Cyspoz    posted on 18-10-2011 12:35
Ja wat daar staat. Niet langer gebruik maken van het beschermde materiaal of contact opnemen met de eigenaar om rechten ervan te krijgen.
Vivado    posted on 18-10-2011 12:37
Dus heb gewoon dikke, en kan me track vergeten haha?
Vivado    posted on 18-10-2011 12:40
*pech
Limb-Girdle    posted on 18-10-2011 12:43
Poster: Vivado
Dus heb gewoon dikke, en kan me track vergeten haha?

Het probleem: originele track bevat copyright - een bootleg is geen offici?le remix van deze track, dus zal worden verwijderd van SoundCloud. Het regiem van SC is de laatste tijd enorm streng geworden, erg jammer...
Where the music meets the deejay!
Vivado    posted on 18-10-2011 12:44
jammer dit... kan ik dit omzeilen denk je?
Limb-Girdle    posted on 18-10-2011 12:47
Poster: Vivado
jammer dit... kan ik dit omzeilen denk je?

Nope, zover ik weet is dit niet te omzeilen. SC gebruikt een bepaalde software die bootlegs/mixtapes/etc. opspoort (of na een copyright schending melding) - waarna de desbetreffende track offline wordt gegooid. Als je ?cht je track wil behouden op SC, wordt het opnieuw uploaden en in je omschrijving zetten: niet offici?le remix, alle rechten voorbehouden aan de originele artiest (maar dan in het Engels) o.i.d.
Where the music meets the deejay!
Yorick    posted on 18-10-2011 12:47
Onder een andere ID tag plaatsen misschien?
Of hebben ze bots draaien die net als Shazam werken?
vanilladj    posted on 18-10-2011 12:56
Poster: Yorick
Onder een andere ID tag plaatsen misschien?
Of hebben ze bots draaien die net als Shazam werken?

ja heb zon vermoeden van wel want ik uploade een mix die begon met de Good men (die 2011 remix)
en die weigerde ze!

Terwijl ik er niks over had geschreven en mn live set gewoon 'mix september' heette
Was voorheen: Nils7
Vivado    posted on 18-10-2011 13:00
heb net opnieuw geupload ,maar krijg hem niet online.. Krijg direct weer zo'n medeling (zie eerste post)
Dusja.. jammer dit!
Gerdo    posted on 18-10-2011 13:17
Ik had vanmorgen een mixje gemaakt, en geupload op souncloud. Alleen zegt soundcloud dat ze het uploaden gestopt hebben omdat er een nummer in zit wat licensed is door JIVE. Cool
Bloedworst    posted on 18-10-2011 14:14
Volgens mij heb je nu toch mixcloud ofzo ook van soundcloud speciaal voor mixjes, ik ga ff Google ff zoeken
Edit jep heb geevonden www.mixcloud.com
User edit by Bloedworst on 18-10-2011 @ 14:25:13 (49%)
Ashley    posted on 18-10-2011 14:20
Poster: Gerdo
Ik had vanmorgen een mixje gemaakt, en geupload op souncloud. Alleen zegt soundcloud dat ze het uploaden gestopt hebben omdat er een nummer in zit wat licensed is door JIVE. Cool

Muuuhaha met tech house heb ik nooit ergens last van... allemaal te onbekend ofzo
Maar wat nou als het lukt, mama?
Bootstrap    posted on 18-10-2011 14:47
Poster: Ashley
Muuuhaha met tech house heb ik nooit ergens last van... allemaal te onbekend ofzo

Mijn tracks kent ie gelukkig ook niet Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini

This is an old Topic

No new postings for 5.065 days.
 Post CommentThat would be 168.8 months
or a whopping 13.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

273 Users online: 180 Guests (93 Unknown)
Pages generated today : 55.963
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.949.508