dikke club nummers
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

maartenw    posted on 17-10-2011 13:56
Beste djr's,

Weten jullie misschien nog een paar nieuwe dikke platen voor in de club. Met zo'n lekkere diepe bas...
Heb al wel gezogd maar ik dacht zal hier is vragen of jullie nog iets hebben...

Alvast bedankt,

What do you think about dikke club nummers ??

Vote :   
Lucalicious    posted on 17-10-2011 14:04
discofukkr (lucky date remix) - lazy rich
sending my love - swanky tunes
DJADMIN    posted on 17-10-2011 15:06
1 member likes this  I rest my case....om niet weer over .... te beginnen....
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
maartenw    posted on 17-10-2011 15:32
1 member likes this  
Poster: DJADMIN
I rest my case....om niet weer over .... te beginnen....

Wat is hier je punt? Ik snap je niet echt...
Lucalicious    posted on 17-10-2011 15:39
1 member likes this  nou, eigenlijk moet je dit soort dingen als dj natuurlijk zelf zoeken, hebben we hier al vaak discussies over gehad, dat het een beetje makkelijk is om te gaan vragen wat goede nummers zijn snap je?
maartenw    posted on 17-10-2011 16:09
Poster: Lucalicious
nou, eigenlijk moet je dit soort dingen als dj natuurlijk zelf zoeken, hebben we hier al vaak discussies over gehad, dat het een beetje makkelijk is om te gaan vragen wat goede nummers zijn snap je?

Ja tuurlijk snap ik dat. Maar ik heb echt al wel goed gezocht hoor. Maar ik dacht, misschien weet iemand hier op djr nog wel een leuk nummertje wat ik toevallig niet gezien heb.
Bootstrap    posted on 17-10-2011 16:25
Muziek zoeken en selecteren is iets waar veel tijd in gaat zitten en ik durf te zeggen dat muziekkeuze uiteindelijk het belangrijkste is van DJ zijn. Ik koop per week gemiddeld tussen de 20 en 30 nieuwe tracks die ik allemaal per stuk uitzoek op sites als beatport, dancetunes of juno. Een tactiek die je kunt gebruiken als je een lekker nummer hebt gevonden is dat je dan kijkt naar het label waar deze track is uitgebracht. Meestal kom je daar nummers tegen uit hetzelfde straatje. Ook kom je dan weer nieuwe artiesten tegen waarbij je ook kunt doorklikken naar nieuwe labels en weer nieuwe artiesten.

Succes!
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
DJADMIN    posted on 17-10-2011 18:17
Poster: maartenw
Ja tuurlijk snap ik dat. Maar ik heb echt al wel goed gezocht hoor. Maar ik dacht, misschien weet iemand hier op djr nog wel een leuk nummertje wat ik toevallig niet gezien heb.

Ja nou daag, als we allemaal zo aan onze muziek moeten komen...sorry hoor...per week ben ik ongeveer 3 uur bezig om geschikte muziek te vinden en op te sporen. Beetje vreemd als ik jou dan mijn bevindingen van 3 uur werk even op een rij zet, zodat jij 10 minuten werk hebt...

Daarnaast...dj's dienen origineel te zijn..ieder zn eigen stijl...ieder zn eigen voorkeuren....dus muziek zoeken doe je in principe ook zelf...er zijn topics zoals ''voorspel de hit'' waarin dit gebeurt...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

91 Users online: 20 Guests (71 Unknown)
Pages generated today : 14.848
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.751.363