DJ CONTEST SENAAT VALKENSWAARD
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmamo    posted on 12-10-2011 23:31
Ben jij een getalenteerde jonge dj van minimaal 18 jaar oud? kom je uit zuid-oost Brabant??
Dan kun jij je inschrijven voor de DJ CONTEST van DE SENAAT in VALKENSWAARD.

De Senaat in Valkenswaard is de grootste discotheek van Valkenswaard en omstreken en bied toegang tot 1200 party peoples. www.desenaat.nl

Wat zoeken wij:
wij zoeken een ALL-ROUND DJ met als hoofdlijn HOUSE muziek.
Maar niet alleen house, er moeten ook andere stylen gedraait worden(R&B, DUB, feest/party....)
Minimaal 18 jaar oud, en uit de omgeving van zuid-oost brabant.
En een ECHTE ENTERTAINER in hart en nieren.

Wat kun je winnen:
Minimaal 1 x draaien op het feest HOUSELICIOUS waar iedere maand wel een grote dj staat.
Er komt meer aan maar daar houd ik je van op de hoogte, er zijn gesprekken met platenlabels en grote DJ's.
En een resident plaats is ook een mogelijkheid.

wat bieden wij:
de apparatuur voor de contest is 3x cdj 2000 (gelinkt) en 1x djm 800
je staat in de grote zaal van De Senaat.
En jouw muziek word ondersteund door een LJ met een gloed nieuw licht plafond met lasers en bewegende truss.?

En natuurlijk krijg je een eerlijk oordeel van een vak jury.

Wat moet je doen:
Stuur een ALL-ROUND demo (geen computer mix) van minimaal 30 minuten naar:?maarten (at) houselicious.nl (alleen via dit mail adres)
Demo graag via Soundcloud of 'we transfer'

Geef ook aan: je naam en dj naam, woonplaats, tel. nummer, leeftijd, korte biografie, ervaring en een foto (deze word ook gebruikt voor de promotie)

Verdere info:
de contest data zijn nog niet bekend maar aan de hand van de inschrijvingen word het eind 2011 begin 2012 en zal op de vrijdagen plaats vinden.

set tijden zullen zijn van
22:30 - 23:15,
23:15 - 00:00,
00:00 - 00:45,
00:45 - 01:30
de sets worden bepaald d.m.v. van een loting die voor aanvang contest zal plaats vinden.

Graag 1 x insturen en bij ontvangst krijg je altijd een reactie van de organisatie.
En je krijgt altijd te horen of je wel of niet door mag naar de contest.

Maarten?
Moon Entertainment

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
www.moonentertainment.nl

What do you think about DJ CONTEST SENAAT VALKENSWAARD ??

Vote :   

Hoeike8819    posted on 12-10-2011 23:55
Mmm de Hidden Message is leeg.
Ik zal eens een mixtape opnemen en sturen
User edit by Hoeike8819 on 12-10-2011 @ 23:56:00 (100%)
Bartjens    posted on 13-10-2011 12:08
Alleen als je uit?de omgeving van zuid-oost brabant komt??Cool
www.djbrowbeat.com
venzi    posted on 13-10-2011 17:18
hellaas geen 18Unhappy
djmamo    posted on 19-10-2011 22:17
Zijn er nog mensen die mee willen doen? basis is house wat we zoeken met wat top4o platen enz.
www.moonentertainment.nl
rorex    posted on 19-10-2011 23:36
Ik ga binnenkort een demo opnemen.?
Deze contest past perfect bij mij!
Cyspoz    posted on 20-10-2011 08:48
Heb interesse, moet alleen even tijd vrij maken om een demo op te nemen.
User edit by Cyspoz on 20-10-2011 @ 08:48:39 (3%)
djcanta    posted on 20-10-2011 10:20
waarom via een contest? Ik zelf en zo nog wel tig DJ's die in m'n telefoon staan passen in 't plaatje van wat jullie zoeken. Dan krijg je een ervaren allrounder.. je kan me bellen op 0620050541. Contesten zijn toch meer voor jongens die alleen de slaapkamer-ervaring hebben en graag de stap willen maken naar een club, niet voor DJ's met minimaal 5 jr ervaring? Niet dat ik geen mix kan maken voor je maar 't is zo krom om tegen betaalde boekingen nee te zeggen omdat je aan een contest mee doet Cool
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
Yorick    posted on 20-10-2011 10:22
Poster: djcanta
waarom via een contest? Ik zelf en zo nog wel tig DJ's die in m'n telefoon staan passen in 't plaatje van wat jullie zoeken. Dan krijg je een ervaren allrounder.. je kan me bellen op 0620050541. Contesten zijn toch meer voor jongens die alleen de slaapkamer-ervaring hebben en graag de stap willen maken naar een club, niet voor DJ's met minimaal 5 jr ervaring? Niet dat ik geen mix kan maken voor je maar 't is zo krom om tegen betaalde boekingen nee te zeggen omdat je aan een contest mee doet Cool

Ben ik het stiekem wel mee eens, maar ik ga hier geen uitgesproken mening over geven.. Krijg ik weer gezeur hierzo..
Pur-D    posted on 20-10-2011 14:26
Helaas, nog geen 18.. Maar deze contest zou prima bij mij passen!
Er zijn geen uitzonderingen zeker?
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
rorex    posted on 20-10-2011 16:58
Poster: djcanta

Waarom zouden contesten alleen voor beginnende DJ's zijn? Natuurlijk is de makkelijkste weg om via via een DJ te zoeken. Maar zo loop je wel de kans dat je talent over het hoofd ziet. Ik vind het juist een erg goed initiatief dat een club ook via een contest DJ's de kans geeft om zichzelf te presenteren in plaats van dat je alleen maar via connecties je DJ's bij elkaar zoekt.?
ArTy    posted on 20-10-2011 17:02
En lekker goedkoop, een dj met veel ervaring kost vaak veel meer geld dan een slaapkamer dj die via een contest wint em misschien wel net zo goed of beter draait. Di is tenminste vaak het geval omdat deze dj allang blij is dat hij aan de bak kan in een leuke tent.
Basrose    posted on 20-10-2011 21:23
Poster: Yorick
BR>
Ben ik het stiekem wel mee eens, maar ik ga hier geen uitgesproken mening over geven.. Krijg ik weer gezeur hierzo..

Ja, ik denk dat meerdere mensen het met je eens zijn :P
LilQuint    posted on 21-10-2011 18:34
Nog geen 18...
Als je twijfelt om je op tegeven,
Doen! Zo dikke tent Happy, laughing!
djmamo    posted on 22-10-2011 11:49
ik zal hier een reactie op geven.

Ten eerste zijn deze meningen enz. er niet op andere forumsConfused

In het kort ik zoek DJ's
Heb je een half jaar ervaring of 20 jaar dat maakt niet uit.

Als je overtuigd bent dat je dan toch zo goed kan draaien waarom schrijf je je dan niet in?
ik kan best rekening houden met een planning mocht je wel een betaalde gig hebben.

En weet ook dat er genoeg dj's zijn die kunnen draaien, ik krijg wekelijks tussen de 5 en 10 aanvragen of ze op mijn feesten of in de senaat mogen draaien. En ik heb ook mijn telefoon vol staan met DJ's.

Zie deze contest als een auditie/sollicitatie.
www.moonentertainment.nl
Yorick    posted on 22-10-2011 14:40
Sorry dat ik weer inhaak maar waarom ga je een contest houden als je wekelijks 5 en 10 aanvragen krijg?
Dan is het bestand toch groot genoeg om contact met die jongens op te nemen?
En half jaar ervaring of 20 jaar ervaring merk je ZEKER wel.
Oke nu weer ontopic! Jongens die mee doen heel veel succes! Ben benieuwd naar de winnaar.
djmamo    posted on 22-10-2011 23:21
die jongens hebben ook bericht gekregen.
En krijgen ook een kans net zoals ik hier mensen een kans gun.

www.moonentertainment.nl
dj-zero    posted on 23-10-2011 10:32
wens iedereen die mee doet suc6!
mocht er over een half jaar ofzo weer een zijn doe ik graag mee!(ben nu nog 17..)

This is an old Topic

No new postings for 5.060 days.
 Post CommentThat would be 168.7 months
or a whopping 13.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

238 Users online: 151 Guests (87 Unknown)
Pages generated today : 56.255
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.949.800