SinuZ BLOG!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bootstrap    posted on 12-10-2011 11:47
Hey allemaal!

We vonden het tijd om onze website compleet te vernieuwen en er een blog van te maken in plaats van een statische flash website. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Mocht het bevallen wat je ziet, dan kun je subscriben zodat je een mailtje krijgt bij nieuwe posts.

Check it out!
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini

What do you think about SinuZ BLOG! ??

Vote :   

Gerdo    posted on 12-10-2011 11:59
nice!
PhonoGraaf    posted on 12-10-2011 12:41
Goed idee, beetje vernieuwing is altijd welkom!
Bootstrap    posted on 12-10-2011 12:55
Happy, laughing
Limb-Girdle    posted on 12-10-2011 16:35
Leuk idee, echter heb ik nog wel een aantal puntjes voor je?Cool
  • Heb je de 'landingspage' expres ingevuld met een 3d effect? Zodra je naar jouw logo kijkt, lijkt de afbeelding wazig... wat een mooi beeld natuurlijk geeft met een 3d bril op.?Cool
  • De tekst binnen je content gedeelte vallen weg tegen de achtergrond, wellicht kun je je achtergrond een witte transparante kleur geven?
  • De indeling van je navigatie. Normaliter zit de home button helemaal links, heb je dit met opzet gedaan?
  • Je zou een Lightbox Plugin kunnen gebruiken voor je foto's.

Succes!

Where the music meets the deejay!
Bootstrap    posted on 12-10-2011 17:37
1 member likes this  Dat '3D' effect heb ik expres zo in photoshop gedaan ja Happy, laughing Vond het wel een grappig design geworden, minder saai dan alleen zwart. Je hebt gelijk dat de tekst niet zo goed te lezen is soms, ik zal de achtergrond nog wat aanpassen waardoor dat is opgelost. De navigatie heb ik expres zo gedaan, vind hem wel duidelijk zo, 'home' valt het meeste op zo aan de rechter kant. Ik zal eens kijken of ik zo'n plugin kan instellen voor de foto's, het is nu nogal onoverzichtelijk. Het zijn misschien ook wel wat veel foto's nu, kan er beter een aantal uitkiezen die heel vet zijn.

Bedankt voor je comments!
Ashley    posted on 13-10-2011 11:38
vind ik leuk!
Maar wat nou als het lukt, mama?
LLCoolP    posted on 13-10-2011 21:45
Leuke website.
Ook de teksten zijn grappig maar ook toch informatief
Join the party and become famous!
User edit by LLCoolP on 13-10-2011 @ 21:46:24 (72%)
feestbeest    posted on 13-10-2011 22:24
Zeker goed idee, al vond ik je vorige website ook zeker strak! Heb even wat doorgelezen en het is best wel leuk die teksten maar toch ook(Zoals hier boven vermeld) heel informatief.

Trouwens, je reloop RMX die ik van je hadt gekocht gaat kuurtjes vertonen. Haha. want hoe oud is die ondertussen welniet eigenlijk?
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Bootstrap    posted on 14-10-2011 15:01
Thanks guys Happy, laughing Ik ga nu pas met de eerdere opmerkingen van Limb aan de slag, had er nog geen tijd voor gehad. We hebben trouwens voor een blog gekozen omdat het dan een veel dynamischere website wordt waarbij mensen iets hebben om voor terug te komen. Bij die vorige site was het niet interessant om vaker op de site te komen als je hem eenmaal gezien had.

@feestbeest: oh dat is balen dat hij kuren gaat vertonen.. De mixer is al best oud, ik had hem van iemand anders overgekocht en die had hem ook al een tijdje gebruikt. Misschien kun je hem langs een winkel brengen om hem na te laten kijken? Hopelijk is het iets kleins.

Ik wil trouwens nog even melden dat we open staan voor input voor op ons blogje Happy, laughing Dus als je denkt dat je iest leuks hebt wat er op kan staan, neem dan contact met me op. Dit kan ook via mail op sinuz@deep.fm.
Lucalicious    posted on 16-10-2011 12:37
ziet er goed uit man!
Bootstrap    posted on 16-10-2011 16:46
Thanks! Happy, laughing
Blackaround    posted on 16-10-2011 17:06
Staat in mn favorieten !

Nice bezig man! Winking my eye
Bootstrap    posted on 16-10-2011 17:20
Dank je Happy, laughing Je kunt ook abonneren op de blog, dan krijg je een mailtje als er een nieuwe post is Happy, laughing

edit: wow, ik zie nu dat we bijna 700 bezoekers hebben in 1 maand tijd Cool Dit werkt echt veel beter dan een statische site, dat is nu wel bewezen voor mij Happy, laughing
User edit by Bootstrap on 16-10-2011 @ 17:22:36 (100%)

This is an old Topic

No new postings for 4.954 days.
 Post CommentThat would be 165.1 months
or a whopping 13.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

152 Users online: 14 Guests (138 Unknown)
Pages generated today : 85.654
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.028