Cursus synthese speciaal voor DJR leden (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

bambamstudio    posted on 11-10-2011 23:43
Inschrijving gesloten!

Cursus synthese speciaal voor DJR leden bij BamBam Opleidingen in Eindhoven

Ik kan max 3-4 man kwijt in mijn studio, dus laten we beginnen met groepjes van 3. 3 uur les, en ik kan 2 groepen op ??n dag doen.?

VOL Groep 1 van 10.00u tot 1300u bestaat uit:
Floris - Cyspoz
Marcel - Feestbeest

VOL Groep 2 van 1400u tot 1700u?
Stephan - MoXeGy
Ka?n - Main

De cursus synthese kost 49 euro per persoon. Als datum heb ik zaterdag 5 november 2011.?

Wat gaan we doen? Ik leg de basis uit van hoe een synth werkt, verschillende soorten synthese en ik laat zien hoe ik sounds maak.

Wie mee wil doen, stuur me maar een PM met je naam, telefoonnummer, emailadres en een voorkeur voor een tijd. Ik zal hier bijhouden wie zich aangemeld heeft.

Even wat regels: betalen op de dag van cursus, ik wil in dit topic GEEN reacties zien van te duur, te ver, te dik, te dun. ik (en ik ga er vanuit DJR mod team ook niet) hebben geen zin in dit soort discussies. Dus take it or leave it! Na aanmelding en als de dag vol zit, krijg je een mailtje met het adres.

Alleen serieuze reacties aub, en alleen aanmelden als je echt geintereseerd bent.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 31-10-2011 @ 12:18:13 (99%)

What do you think about Cursus synthese speciaal voor DJR leden ??

Vote :   

Cyspoz    posted on 07-11-2011 12:04
Goed idee MoXeGy. Bambam heeft genoeg kennis en ervaring om mensen vooruit te helpen. Alhoewel we zelf ook een heel eind zouden komen als we ergens met elkaar zouden meeten. Tips en trucs uitwisselen kan al veel schelen. Ik heb al een aantal keer een DJ-Resource Meeting voorbij zien komen, maar weet eigenlijk niet of er ooit ??n fysiek is doorgegaan?
bambamstudio    posted on 07-11-2011 16:12
Poster: MoXeGy
Mischien een idee om ideen op te doen voor een vervolg cursus als bambam dat wil?
Er zijn vast genoeg vlakken waar mensen op vast lopen.

Prima! maak maar evt een ideeen optic aan, zodat andere hier ook iets aan hebben Winking my eye
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
main    posted on 07-11-2011 16:25
om maar een onderwerp in de groep te gooien: eindmix?
MoXeGy    posted on 07-11-2011 17:25
Zal dadelijk een topic aanmaken als niemand me voor is Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 5.044 days.
 Post CommentThat would be 168.1 months
or a whopping 13.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

243 Users online: 167 Guests (76 Unknown)
Pages generated today : 78.957
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.875.994