Eey ik ben op zoek naar een nieuwe cd-player, en ik heb er een aantal van dap-audio (niet gemeen bedoeld voor pioneer maar is voor mij het makkelijkst i.v.m de winkel waar ik mijn spullen haal). Kunnen jullie me een aantal tips geven over de cd-players op deze pagina:
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Is de BST niet gewoon een afgeleide van de Numark, dat is wel een trend bij goedkopere merken hoor! Je ziet de zelfde loopwerken, cd printen, voedingen, de enige verschillen zijn andere audio printen en design, dat zijn de kleine verschillen!!! Je wordt vaker gepiepelt dan je denkt! Het zelfde geld bijv ook voor auto's..... motoren e.d.
numark heeft ook gewoon betere spullen... zou niet voor minder gaan.. en ook al zou de laser in het loop werk allemaal hezelfde zijn... uit mijn ervaring weet ik dat een numark dan toch sneller werkt dan een jbsystem of dab
No new postings for 7.058 days. Post CommentThat would be 235.3 months or a whopping 19.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.