DJ
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RemcoRelion    posted on 08-10-2011 15:49
Hallo,
Ik zit ondertussen al even op dit forum en heb al wat topics geopend maar nooit wat verteld over mezelf volgens mij.
Ik zal wat over mezelf vertellen.

Mijn naam is Remco de Leeuw 17 jaar
Toen ik 12 was begon ik pas muziek te luisteren daarvoor heb ik muziek altijd niks gevonden. De eerste nummers die ik luisterde waren linkin park en wat meer rock.
Daarna hoorde ik over tiesto en ben toen tiesto gaan opzoeken op youtube. Ik vond het echt niks eerst maar ben toch stug steeds gaan luisteren en uiteindelijk maandje later dacht ik van ja dit is wel goede muziek. Vervolgens steeds meer dj gaan opzoeken en luisteren en vele verschillende soorten. Eerst vond ik trance en house wel redelijk hard gaan en ging hardstyle en hardcore me veel te hard en vond ik dat niks maar naar meer luisteren vond ik dat ook steeds beter.
Rond me 14e wou ik meer gaan Djen en ben met me vader naar de dixons gegaan om een ION Discover dj setje te halen
Ik vond dat op dat moment helemaal geweldig.
Ondertussen ben ik sinds vorige week donderdag eindelijk overgestapt naar cd's en de ION weggedaan.

Ik ben nu trotse eigenaar van 2 reloops rpm1 en reloop rmx 40. Mijn droom is om verder te komen dan een slaapkamer dj en hoop dit ook te bereiken door veel te oefenen
De muziek genre's die ik zelf leuk vind zijn bijna alle electronische om zomaar even te noemen dus trance,house,hardstyle,hardcore en vaak de substijlen daarvan nog.
Met draaien wil ik me vooral op de house kant richten en tussen door hardstyle trance en hardcore

Ik hoop dat jullie zo een beetje een idee hebben wie ik benHappy, laughing
Vragen mogen altijd nog gesteld worden aan me als jullie nog wat weten willen
Don’t be a prisoner of your own style!

What do you think about DJ ??

Vote :   

Yvaroz    posted on 08-10-2011 16:20
welkom! :D heb je je booth al gepost of nog niet?
Nothing is Impossible
RemcoRelion    posted on 08-10-2011 17:08
Nee nog niet. Dit komt omdat ie nu op een bureau staat waar ie net niet oppast en ik over 1,5 maadje een tafel ga aanschaffen en dan alles mooier neerzet en dan zal ik me booth postenHappy, laughing
TimmyV    posted on 08-10-2011 17:55
Welkom dan maarCool

Over je muzieksmaak. Bij mij?ging het precies hetzelfde.?Op jonge?leeftijd vaak muziek overnemen van broeder.
Daarna meer de dance muziek. Denk aan DJ Jean, G-spott, Scooter?etc.
Op de middelbare school ging ik richting de Hard-Trance/Dance muziek om vervolgens me schooljaar af te sluiten met Hardstyle in me kopCool
Tegenwoordig hier en daar ook wel eens Hardcore.
Muziek smaak is momenteel zo abnormaal breed dat ik alle genres moeilijk kan opnoemen.

Wel grappig om erover na te denken hoe, wanneer?en waarom je die muziek ging luisteren.
Let's go f*cking mental
RemcoRelion    posted on 08-10-2011 18:09
HahaCool

Is ook wel grappig om te horen dat bij iemand ongeveer net zo ging met muziek smaakCool
Ik luister ook echt heel veel maar gewoon om simpel te houden alles in een groot genre noem zeg maar dan snappen meeste het wel ongeveerSmile

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

257 Users online: 51 Guests (206 Unknown)
Pages generated today : 12.320
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.347.851