R.I.P. Steve Jobs (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tekhead    posted on 06-10-2011 22:34
Vandaag 06/10/11 werdt door Apple inc. ?het overlijden aangekondigd van de oprichter en ere-voorzitter Steve Jobs.
Alhoewel zijn overlijden niet echt onverwacht kwam, blijft het toch wel een schokkend gebeuren, wetende dat hij al 2x kanker overwonnen had, en nu hij weer een strijd tegen een andere kanker verloren heeft, een strijd die hij niet meer kon winnen.

Steve Jobs en Apple Macintosh hebben voor een ware revolutie gezorgd in de informatica, muziek, film, communicatie en multimedia-wereld, zijn i... produkten zorgde steeds weer voor een hype bij zijn trouwe achterban, maar ook de grootste septici gingen allemaal 1 voor 1 overstag voor 1, of voor al z'n produkten, en eens een Apple produkt, altijd Apple produkten waren voor Steve Jobs allang geen utopie meer.
Telkens weer ?werden zijn innoverende produkten gecopieerd door andere grote fabrikanten die zo ook een graantje wilde meepikken, maar hoe hard zij ook probeerden, geen enkele fabrikant is er in geslaagd om zelfs nog maar in de verste verte een vergelijkbaar produkt op de markt te brengen dat evenveel succes als het Apple produkt had of heeft, dat alleen is al uniek.
Innovatie, kwaliteit, betrouwbaarheid, compactheid en zeker ook schoonheid overtuigde mij en miljoenen andere mensen tot aankoop van zijn produkten, en het was telkens weer halsreikend uitkijken naar de voorstelling van weer een nieuw(e) en innoverend produkt(en) en daar wilden de liefhebbers graag de juiste prijs voor betalen. Dit alles samen hebben ervoor gezorgd dat Forbes en andere toonaangevende financieeele tijdschriften en experten Apple Macintosh tot meest waardevol bedrijf ter wereld van 2011 hebben verkozen.
Steve Jobs blijft voor altijd 'the man, who put internet into our pocket' het ga je goed daarboven ouwe rakker.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

What do you think about R.I.P. Steve Jobs ??

Vote :   

Tekhead    posted on 10-10-2011 21:00
Poster: Ashley
Ik vind de manier waarop jij soms op members reageert echt zeer ongepast voor iemand die moderator is..
Je kan het niet eens zijn met iemand maar kom dan ook met onderbouwde argumenten en feiten aanzetten ipv de spottende manier van praten die je o.a hierboven gebruikt.
Bedoel dit niet als aanval maar het valt me gewoon op.

---
Dan tot slot nog even deze:
jo

Thx Ashley, blij dat je dat ook al opgevallen is, en dat je er dan ook die opmerking over maakt, niemand hoeft het met me eens te zijn, maar probeer dan tenminste (zo als je zo mooi aanhaalt) op een normale en onderbouwende manier te reageren, tracht ik ook altijd te doen.

Je foto's hier zeggen meer dan 1000 woorden, en ik heb ook niet geweend om zijn dood, zat er al lang aan te komen, maar ik heb wel moeite om mijn ogen droog te houden als ik weer die verschrikkelijke beelden zie van zoveel hulpeloze en van honger, verkrachting, oorlog en ontbering ?stervende kinderen. Ik ben zelf vader van 2 kerngezonde en gelukkige zoontjes, waardoor zoiets me nog harder raakt, zoiets gaat recht door een vaderhart.

Poster: mrmagix
Kan dit eigenlijk alleen maar bevestigen. Vaak gedacht dat het met wat cultuurverschil te maken had (Nederlanders nemen minder rap een blad voor de mond en zeggen gewoon vaak rechtuit wat ze denken tegenover wij Belgen die vaak (te) bescheiden zijn) . Maar blijkt dat het niet helemaal zo is precies. Blij dat iemand anders het ook is opgevallen alleszins Happy, laughing.

Een Antwerpenaar behoort nu niet bepaald tot de groep van bescheiden mensen he LOL Happy, laughing
Met cultuurverschil heeft het weinig te maken, wel met verschillen in taalgebruik, woordenschat en interpretatie, dat heb ik al meermaals ondervonden en hou daar dan ook rekening mee in m'n postings en reply's

btw: ASH,Dennis en magix, thx 4r support Winking my eye
Larsz    posted on 10-10-2011 21:20
Poster: Ashley
Ik vind de manier waarop jij soms op members reageert echt zeer ongepast voor iemand die moderator is..
Je kan het niet eens zijn met iemand maar kom dan ook met onderbouwde argumenten en feiten aanzetten ipv de spottende manier van praten die je o.a hierboven gebruikt.
Bedoel dit niet als aanval maar het valt me gewoon op.

---
Dan tot slot nog even deze:
jo

Wat wil je met die afbeelding zeggen? Beetje erg hypocriet om zo zwart-wit te denken vind ik. Als een publiek figuur doodgaat die gewoon heel veel heeft betekent voor de wereld (w?t hij heeft betekent zal ik maar niet over beginnen, om het een beetje objectief te houden) is het toch logisch dat dat meer commotie opwerkt dan als een kindje in Afrika dood gaat? Als Obama dood zou gaan zou je ook zo denken? Waar leg jij dan uberhaupt die grens?
mrmagix    posted on 10-10-2011 21:25
Zo moet je die afbeelding niet bekijken. Steve is even bekend als het hongersnood probleem in arme landen. Alleen als Steve sterft is iedereen in rep en roer, maar als er duizenden sterven aan een even bekend en zelfs problamatisch feit, geeft niemand een kick (op enkelingen na dan).
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 10-10-2011 @ 21:26:22 (2%)
Tekhead    posted on 10-10-2011 21:42
Wat wil Ashley daar nu mee zeggen ? En wat is er nu hypocriet aan deze foto's ?
Het is idd zo dat een publieke figuur of bekende persoon, artiest, politieker, etc...veel commotie opwekt als er iets (mee) gebeurt, en dat heeft alles te maken omdat die perso(o)n(en) of zijn/haar/hun produkten/ verwezelijkingen alom vertegenwoordigd zijn in het straatbeeld/media/... in tegenstelling tot die verschrikkelijke gebeurtenissen waarover maar in een zeer beperkte tijdsduur berichtgeving over gemaakt wordt, en dan is het weer van: uit het oog, uit het hart, logisch zou dat niet mogen zijn. Ik bezie het duidelijk anders dan jij, zal wss met het zelf vader zijn te maken hebben.
Xtremer    posted on 10-10-2011 21:49
Ook ik betreur de dood van Steve Jobs. Wat mij nog meer betreurt is de manier waarop hier gesproken wordt tegen elkaar. Op dit topic gaat een slotje. Mocht je iets kwijt willen voor Steve, dan kun je dit doen via de Apple website.

DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

230 Users online: 155 Guests (75 Unknown)
Pages generated today : 36.436
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.943.728