Poster: Ashley
Ik vind de manier waarop jij soms op members reageert echt zeer ongepast voor iemand die moderator is..
Je kan het niet eens zijn met iemand maar kom dan ook met onderbouwde argumenten en feiten aanzetten ipv de spottende manier van praten die je o.a hierboven gebruikt.
Bedoel dit niet als aanval maar het valt me gewoon op.
---
Dan tot slot nog even deze:

Thx Ashley, blij dat je dat ook al opgevallen is, en dat je er dan ook die opmerking over maakt, niemand hoeft het met me eens te zijn, maar probeer dan tenminste (zo als je zo mooi aanhaalt) op een normale en onderbouwende manier te reageren, tracht ik ook altijd te doen.
Je foto's hier zeggen meer dan 1000 woorden, en ik heb ook niet geweend om zijn dood, zat er al lang aan te komen, maar ik heb wel moeite om mijn ogen droog te houden als ik weer die verschrikkelijke beelden zie van zoveel hulpeloze en van honger, verkrachting, oorlog en ontbering ?stervende kinderen. Ik ben zelf vader van 2 kerngezonde en gelukkige zoontjes, waardoor zoiets me nog harder raakt, zoiets gaat recht door een vaderhart.
Poster: mrmagix
Kan dit eigenlijk alleen maar bevestigen. Vaak gedacht dat het met wat cultuurverschil te maken had (Nederlanders nemen minder rap een blad voor de mond en zeggen gewoon vaak rechtuit wat ze denken tegenover wij Belgen die vaak (te) bescheiden zijn) . Maar blijkt dat het niet helemaal zo is precies. Blij dat iemand anders het ook is opgevallen alleszins
.
Een Antwerpenaar behoort nu niet bepaald tot de groep van bescheiden mensen he LOL

Met cultuurverschil heeft het weinig te maken, wel met verschillen in taalgebruik, woordenschat en interpretatie, dat heb ik al meermaals ondervonden en hou daar dan ook rekening mee in m'n postings en reply's
btw: ASH,Dennis en magix, thx 4r support