Poster: TimmyV
@ RAS: Hij is inderdaad verantwoordelijk voor de iPod, iPhone en iPad.
Poster: RAS
ja, behoorlijk na?ef. Jullie geloven natuurlijk ook dat iedere artiest zijn eigen nummers produceert.
Poster: Tekhead
Neen, jij bent behoorlijk negatief t.o. hemzelf. Het is wel echt zo dat SJ en SJ alleen de bedenker is van zijn produkten, dat hij die allemaal niet zelf van A tot Z alleen uitwerkt, en produceert is nogal wiedes, maar wel elk knopje vertrekt uit zijn hoofd en word dan vervolgens gedelegeerd naar desbetreffende afdeling, hij is nooit een copymaster geweest maal altijd een innovatief ondernemer of jij dat nu aanvaardt of niet. Jij hebt in alle categorie?n van het leven uitzonderlijke mensen met uitzondelijke kwaliteiten, hij was wss zo iemand, net als die andere grote computergoeroe Bill Gates.
Poster: jeffrey412
Ik hoorde dat er een peroon was die Steve de laatste jaren heeft gevolgd, en daar een boek over maakt die over 2 weken uitkomt ? Een soort dagboek.
Iemand die hier meer over weet ? Waar die besteld kan worden etc.
Poster: jeffrey412
Ik hoorde dat er een peroon was die Steve de laatste jaren heeft gevolgd, en daar een boek over maakt die over 2 weken uitkomt ? Een soort dagboek.
Iemand die hier meer over weet ? Waar die besteld kan worden etc.
Poster: Dolivieira
Ik ben niet negatief over Steve Jobs. Maar om hem als een helden status te geven is ook niet op zijn plaats. Hij heeft het bedrijf weer op laten bloeien tot wat het nu is. En dat hij innovatieven producten produceerde is en het computer gebruik makkelijk maakte heb je gelijk in. Maar Steve Jobs als mens was voor zijn ziekte en daarna ook nog echt niet de makkelijkste en soms was hij een koelbloedige zaken man. Dus Respect Ja. Maar Helden status of Messias vind ik kort door de bocht. Daar bedoel ik niet jou mee hoor Rodger maar over het algemeen wat ik hier en daar hoor en lees.
Poster: cross-over
Net als elke artiest, want dat was SJ gewoon, heeft hij zijn plekje verdiend.
Dat hij gewoon goed was in het 'in de markt zetten' van zijn producten blijkt wel uit de grote groep 'blinde' volgers.
Maar om nu alle uitvindingen die de mac groot gemaakt hebben (muis, gui, stabiliteit) aan SJ toe te schrijven gaat iets te ver.
Hier is net als het mac-os sprake van goed verbeterd jat-werk...., maar wel briljant aangepast. Dat dan weer wel ?
Poster: bambamstudio
kunnen we erover ophouden aub? Niemand kent hem persoonlijk, hijs dood, Apple gaat verder en dat zouden al die 'applefans' hier ook moeten doen, verder gaan...
Want och och, ze kopen een Apple en ineens is Jobs god en neeft alles zelf uitgevonden, bedacht, geproduceerd, geverfd, verstuurd, bij je huis uitgepakt en er een keer overheen gescheten, en de fanboy likt dat graag van z'n veels te dure iMac af....get a f*cking live!
ps: en dat de Apple producten door chineese kindertjes inelkaar gezet worden, dat was ook Steve zijn idee trouwens...Hoor je hier niemand over, zou dat een rede hebben?
Poster: Dolivieira
Hij heb het computer gebruik makkelijker en eenvoudiger gemaakt. Maar de prijzen van hun(Apple) producten zijn totaal niet makkelijk en eenvoudig te noemen en dat vind ik weer een min punt.
Laatste opmerking van Rodger heeft die wel gelijk. Met Mac OSX heeft die daadwerkelijk niks gejat. Sterker nog windows heeft dat toen een beetje gejat van Jobs. Want ook de Atari ST draaide op een MacOSX achtige OS die ook door Jobs is gemaakt.
Poster: Tekhead
En betreft die chinese kindjes ? Nope, niet gemaakt door kinderen, wel in China, in hun eigen fabrieken, maar niet door kinderen.
Poster: Sebasz
Haha die Tekhead, probeert recht te praten wat krom is. Heb helaas zo geen bronnen bij de hand, maar de alle spullen rondom de imac en mac os zijn (net als windows wel) overal gejat. maar wel verbeterd, en dat is iets wat ze goed hebben gedaan.
net als je berichtje over prijsvergelijken. die slaat ook kant noch wal. als je producten bij dell vergelijkt gaat dat net zo makkelijk, al dan niet makkelijker, dan op de apple site hoor.
tja als je 10 verschillende fabrikanten wil vergelijken gaat dat inderdaad iets minder makkelijk.
en ook worden die spullen nog altijd voor een deel door kleine kindertjes gemaakt. maar goed blijf vooral lekker verder leven in je ideale wereld waar meneer jobs de alleenheersende koning is
Poster: Ashley
Ik vind de manier waarop jij soms op members reageert echt zeer ongepast voor iemand die moderator is..
Je kan het niet eens zijn met iemand maar kom dan ook met onderbouwde argumenten en feiten aanzetten ipv de spottende manier van praten die je o.a hierboven gebruikt.
Bedoel dit niet als aanval maar het valt me gewoon op.
Poster: Sebasz
Haha die Tekhead, probeert recht te praten wat krom is. Heb helaas zo geen bronnen bij de hand, maar de alle spullen rondom de imac en mac os zijn (net als windows wel) overal gejat. maar wel verbeterd, en dat is iets wat ze goed hebben gedaan.
net als je berichtje over prijsvergelijken. die slaat ook kant noch wal. als je producten bij dell vergelijkt gaat dat net zo makkelijk, al dan niet makkelijker, dan op de apple site hoor.
tja als je 10 verschillende fabrikanten wil vergelijken gaat dat inderdaad iets minder makkelijk.
en ook worden die spullen nog altijd voor een deel door kleine kindertjes gemaakt. maar goed blijf vooral lekker verder leven in je ideale wereld waar meneer jobs de alleenheersende koning is