Idee is prima, zijn alleen een paar dingetjes:
Zoals Rickydadrum al zegt, die overgangen kunnen beter. Ik weet niet welke sample-packs je gebruikt en welke DAW, maar zodra je wat meer met uplifting sweeps en crashes gaat werken kan je al een hele nette overgang 'forceren'. Daarnaast hoor ik heel duidelijk dat de frequenties elkaar in de weg zitten, filter bijvoorbeeld bij de hoge tonen de lage tonen eruit en omgekeerd natuurlijk bij de lage tonen. Als ik het goed hoor heb je namelijk je kick gelayerd, maar bij elke laag heb je de bass open gelaten waardoor ze elkaar in de weg zitten. Zorg er duidelijk voor welke kick de bass moet gaan leiden en filter bij de andere 2 de bass eruit, zo zal je zien dat de kick in zijn algemeen er veel harder uit komt. Zorg er ook voor de je woosh aan het eind wanneer de beat eronder komt gesidechained is, allemaal om de frequenties de ruimte te geven.
Daarnaast, ik weet niet of je een synth gebruikt of een sample? Ik vind de piep nogal plastic aanvoelen namelijk, misschien iets de cut open gooien en anders een tikkeltje Reeverb eroverheen.
Hoop je iets verder geholpen te hebben

PS. Welke DAW gebruik je?