Gavin DeGraw - Not over you (Dutch house)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Vivado    posted on 05-10-2011 20:05
Ik heb een remix gemaakt van Gavin DeGraw - Not over you samen met een vriend van me,
Het is een 'dutch' bootleg geworden, dus met veel bleeps!
Ik zou zeggen luisteren eens even naar en laat een comment achter =]

Gavin Degraw - Not Over You (Vivado ft Lazardo bootleg)

What do you think about Gavin DeGraw - Not over you (Dutch house) ??

Vote :   

main    posted on 05-10-2011 23:05
idee is zeker leuk, maar dutch house is niks voor mij haha. doe mij maar t origineel
Vivado    posted on 05-10-2011 23:13
haha oke bedankt =]
Iedereen zijn eigen smaak he!

Bedankt voor je comment
DJADMIN    posted on 06-10-2011 00:02
Als ik al 10 seconden naar die dutch house luister...

nee solly, niet mijn ding !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Crazy    posted on 06-10-2011 01:10
Het idee is zeker leuk, en ik hou zelf ook wel een beetje van dat 'Dutch House' maar ook ik vind 'm niet helemaal lekker...
Vivado    posted on 06-10-2011 21:09
Poster: Crazy
Het idee is zeker leuk, en ik hou zelf ook wel een beetje van dat 'Dutch House' maar ook ik vind 'm niet helemaal lekker...

waarom niet, dan kan ik het volgende keer verbeteren =]
Crazy    posted on 06-10-2011 22:20
Ik heb totaal geen bal verstand van producen dus in exacte termen kan ik het niet uitleggen...
Het 'bliepje' vond ik wel lekker, alleen kwam er een bepaalde snare oid in en die kon ik niet helemaal plaatsen. Maar ieder z'n ding he, ik zou al blij zijn als ik dit konCool
Drumworks    posted on 06-10-2011 23:05
klinkt zeker niet verkeerd!! alleen zouden de overgangen van orgineel naar dutch house wel iets beter mogenCool. maar overal: Good job!Cool
The beats are still banging :)
Vivado    posted on 08-10-2011 15:58
Bedankt man!!
DanielSticious    posted on 11-10-2011 03:01
Idee is prima, zijn alleen een paar dingetjes:

Zoals Rickydadrum al zegt, die overgangen kunnen beter. Ik weet niet welke sample-packs je gebruikt en welke DAW, maar zodra je wat meer met uplifting sweeps en crashes gaat werken kan je al een hele nette overgang 'forceren'. Daarnaast hoor ik heel duidelijk dat de frequenties elkaar in de weg zitten, filter bijvoorbeeld bij de hoge tonen de lage tonen eruit en omgekeerd natuurlijk bij de lage tonen. Als ik het goed hoor heb je namelijk je kick gelayerd, maar bij elke laag heb je de bass open gelaten waardoor ze elkaar in de weg zitten. Zorg er duidelijk voor welke kick de bass moet gaan leiden en filter bij de andere 2 de bass eruit, zo zal je zien dat de kick in zijn algemeen er veel harder uit komt. Zorg er ook voor de je woosh aan het eind wanneer de beat eronder komt gesidechained is, allemaal om de frequenties de ruimte te geven.

Daarnaast, ik weet niet of je een synth gebruikt of een sample? Ik vind de piep nogal plastic aanvoelen namelijk, misschien iets de cut open gooien en anders een tikkeltje Reeverb eroverheen.

Hoop je iets verder geholpen te hebben Cool

PS. Welke DAW gebruik je?

Gewoon bikkelen, dan kom je er vanzelf

This is an old Topic

No new postings for 4.964 days.
 Post CommentThat would be 165.5 months
or a whopping 13.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

96 Users online: 11 Guests (85 Unknown)
Pages generated today : 15.864
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.824.323