Gezocht: ervaren all-round bruiloft DJ
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bootstrap    posted on 05-10-2011 17:17
Hey allemaal!

Mijn nicht gaat binnenkort trouwen en geeft op 18 mei een groot feest voor familie en vrienden. Ze heeft mij in eerste instantie gevraagd om hier te komen draaien, maar aangezien ik dan op reis ben en daarnaast niet zo'n goede bruiloft DJ ben plaats ik deze oproep hier.

GEZOCHT: ervaren all-round bruiloft DJ

Er is uiteraard een vergoeding beschikbaar voor de DJ op het feest. Mocht je interesse hebben, stuur mij dan even een mailtje op thijs@deep.fm met een korte beschrijving van jezelf en een demo.

Let wel: ik ben dus niet op zoek naar iemand die alleen house of top-40 draait.

Alvast bedankt voor de reacties!
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini

What do you think about Gezocht: ervaren all-round bruiloft DJ ??

Vote :   

Gerdo    posted on 06-10-2011 13:05
Mail gestuurd!
Yorick    posted on 06-10-2011 13:09
Even paar kleine vraagjes:
-Is er geluidsapparatuur aanwezig
-Is er lichtapparatuur aanwezig
Of moet dit allemaal zelf geregeld worden?
Neem ook aan dat de tijden nog niet bekend zijn hoelaat het plaats vind?

Bootstrap    posted on 06-10-2011 13:13
@Gerdo: ik heb hem binnen, thanks Happy, laughing

Licht en geluidsapparatuur is aanwezig. Ik denk niet dat er CD-spelers aanwezig zijn. De tijden zijn nog niet echt bekend, maar ik kan alvast een indicatie vragen aan mijn nicht.
Gerdo    posted on 06-10-2011 14:14
Fijn dat er licht en geluid aanwezig is. CD spelers kan ik meenemen. Ik hoor wel van je.
RAS    posted on 06-10-2011 16:21
Je hebt mail.
djcanta    posted on 06-10-2011 18:10
uhm.. een demo?? hoe zie je dat zelf? dat ga je toch niet zitten luisteren? Een allround DJ is gewoon allround en muziek voor een bruiloft bespreek je vooraf met 't paar. Lijkt me een beetje overbodig om een demo te gaan opnemen om een klus binnen te krijgen. Als je een house DJ zoekt voor een groot feest en je wil vissen uit honderden talenten dan denk ik okay. Maar voor zo'n klus als dit ga ik geen Demo's opnemen Winking my eye

Voor allround klussen zijn belangrijk :

- tijden
- apparatuur
- locatie (ivm afstand..)
- gage indicatie
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
Bootstrap    posted on 07-10-2011 00:09
@RAS: heb hem binnen, je hoort nog van me Happy, laughing

@djcanta: Als je zegt 'een allround DJ is gewoon allround', wil je daar dan mee zeggen dat ze allemaal even goed zijn? Lijkt me onzin. Ik wil graag weten of je draaitechniek in orde is, ik snap dat het lastig is om een allround demo op te nemen.

Nieuwe regel: het demootje dat je stuurt mag in elke stijl zijn.

Je hoeft dus geen nieuwe demo op te nemen om de klus te krijgen. En om antwoord te geven op je vraag: ja ik ga ze luisteren. Ik zal morgen nog even navragen of de punten die je opnoemt al uitgezocht zijn en het hier dan posten.

Top om te zien dat er al aardig wat mensen interesse hebben, wordt nog een lastige keuze heb ik zo het idee. Uiteindelijk maak ik trouwens niet de keuze, maar dat doet het bruidspaar.
Yorick    posted on 07-10-2011 10:30
Draaitechniek gaat het niet om bij All Round.
Als echte All Round DJ moet je blijven aanpassen en creatief zijn.
Zou dan eerder naar de referenties kijken wat de mensen hebben.
Al staat iemand voor paar middel grote a grote zaken te draaien dan weet je toch wel genoeg.
Ze gaan niet iemand daar neer zetten als hij of zij het niet kan..
En dit is dan mijn mening maar op een bruiloft gaat het niet om techniek maar om het echte entertainment werk.
Mensen moeten de tijd van hun leven hebben, er moet gewoon geknald worden, op mensen inspelen. Je komt de raarste verzoekjes tegen op z'n dag/avond..
djcanta    posted on 07-10-2011 10:36
wat yorick zegt ... techniek is niet 't belangrijkste, platenkennis en -keuze. Hoe breng je muziek en hoe spring je in op 't publiek wat je op dat moment voor je hebt. Een DJ die een set draait kan dat voorbereiden, in allround is de voorbereiding je ervaring. Totaal verschillend, vandaar dat ik je vraag om een demo niet snap. Maar je bent niet de enige hoor, die er om vraagt Cool
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
RAS    posted on 07-10-2011 11:46
Je kunt uit zo'n demo misschien halen wat voor muziek de dj draait. Dan kun je kijken of dit bij het bruidspaar past.
Bootstrap    posted on 07-10-2011 13:24
Ik weet dat plaatkeuze vele malen belangrijker is dan draaitechniek bij all-round draaien, maar mijns inziens is er een groot verschil tussen all-round DJ's wat draaitechniek betreft. Top-40 plaatjes zijn bijvoorbeeld best prima te mixen vaak. Ik blijf er dus bij dat ik graag een demootje ontvang Happy, laughing
Ambu-Lans    posted on 10-10-2011 16:33
Hey Thijs,
Ik heb je een mail met gegevens gestuurd. Graag je reactie Thumbs Up
Groet,
Ambu-Lans
Pioneer 400-400-400
Bootstrap    posted on 11-10-2011 01:05
Sorry dat het even geduurd heeft, maar ik heb iedereen een mail gestuurd. Ik moet zeggen dat het erg lastig was om mijn nicht te ondersteunen in haar keuze, omdat de inzendingen in mijn ogen allemaal erg goed waren. Een act met saxofonist is uiteindelijk de voorlopige keuze geworden -> LA-DJ's.

Heel erg bedankt voor de reacties iedereen! En wellicht heb ik in de toekomst nog wel iets voor jullie, de namen staan in ieder geval in mijn database met DJ's Cool
georgietomm    posted on 11-10-2011 19:30
ik heb een tijdje geleden al gereageerd, nog nix vernomen.
Bootstrap    posted on 11-10-2011 23:12
Ik heb mijn mail nog eens grondig doorgekeken en ik weet nu echt 100% zeker dat ik alle mails die ik binnen heb gekregen over deze kwestie ook heb beantwoord. Weet je zeker dat hem naar het goede adres hebt gestuurd? Er staat ook niks tussen mijn spam namelijk.
B4MB4M    posted on 17-01-2012 19:25
Nog steeds op zoek naar een DJ?
jannickv    posted on 17-01-2012 19:34
Leer lezen
DJADMIN    posted on 17-01-2012 23:10
Poster: B4MB4M
Nog steeds op zoek naar een DJ?

ja ik heb nog wel een goeie nodig...ben jij goed dan =
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Bootstrap    posted on 17-01-2012 23:45
Zo wordt dit topic ook ineens weer gekickt :P
Jurie    posted on 16-02-2012 11:12
Sorry dat het even geduurd heeft, maar ik heb iedereen een mail gestuurd. Ik moet zeggen dat het erg lastig was om mijn nicht te ondersteunen in haar keuze, omdat de inzendingen in mijn ogen allemaal erg goed waren. Een act met saxofonist is uiteindelijk de voorlopige keuze geworden -> LA-DJ's.

LA DJ's goede keuze! Ik werk zelf voor LA DJ's. Zijn goede gasten. Ze leveren altijd kwaliteit en goede service.
Weet zeker dat ze een gave bruiloft verzorgen!
DonBasco    posted on 16-02-2012 12:00
Niet te verwarren met LA the voices.... Thumbs Up

This is an old Topic

No new postings for 4.833 days.
 Post CommentThat would be 161.1 months
or a whopping 13.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

253 Users online: 32 Guests (221 Unknown)
Pages generated today : 9.353
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.617.104