Ik heb geen geluidskaart...Enkel die vn mn pc en die vn mn xponent.
Grtz
What do you think about Krijg geen geluid uit mijn Traktor PRO ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Je zegt zelf dat er een in je exponent steekt? selecteer deze deze dan in de preferences van Traktor, verbindt deze met een versterker/actieve speakers en je hebt geluid, natuurlijk wel de volumeknop open draaien.? Soms is het ook handig om eens de handleiding van je apparaten en programma's te lezen, daar leer je veel van...
Latency veranderen, is ook al veel over geschreven op dit forum en andere fora... Staat btw ook in de preferences van Traktor, en als je Windows gebruikt, gebruik dan ook Asio4all
User edit by Unidentified on 04-10-2011 @ 16:50:33 (100%)
Nee, in Traktor kies je de soundcard van je Exponent. Daaronder staat een slider met 'Latency' langs. Verander deze een beetje van positie tot je zo weinig mogelijk of geen gekraak meer hoort.? Over die Asio4all weet ik het fijne niet, ik gebruik een Mac, maar dat staat ook allemaal ik het breed uitgeschreven op internet
Als het goed is heb je bij de klok (windows) een icoontje van M-Audio. Daar kun je ook de nodige instellingen doen voor je Xponent. Je kunt ook even in het forum van TORQ-DJ of M-Audio kijken. Staan denk ik een paar honderd posting over dit probleempje.
Houwie
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.