Poster: Catelijne
span style='text-decoration: line-through;'>Tering. Voor drie seconden stond mijn hart stil en toen bedacht ik me: 'Ohja, ze ging haar naam veranderen.'
Je naam staat nu wel heel erg in het teken van je muziek nu, in plaats van dat je naam 'afsteekt' van wat je maakt en wat je bent. Het zou voor de mensen die jou kennen heel erg wennen zijn waarschijnlijk, voor mij is het al vreemd. Maar hij past wel echt bij je muziek en jou en bij je toekomstbeeld als dj.
Poster: Sebasz
Goed idee van de namechange idd. Weet alleen niet of de 2e naam lekker wegbekt om het zo maar te zeggen, misschieven even aan wennen?
Poster: Ywe
ik had eerst ook wat prblemen met 'uitspreken' maar inmiddels ben ik eraan gewendToffe naam!
Poster: Bonchanoize
De twee namen samen zijn toch een beetje een tongtwister. Misschien afkorten naar LuLu? :P
Veel succes met je nieuwe carri?rewending!
Poster: Crazy
Ook ik zat wel even met open mond toen ik de titel zag.. Maar toen ik het bericht las ging die snel weer dicht
Spreek je het eigenlijk uit als luutmilla, lutmiela of lutmilla?
Poster: Tekhead
Mooie naam, krijg alleen kriebels als ik de naam Luna hoor (enkele jaren geleden is er door een gek in Antwerpen een klein kindje doodgeschoten en haar naam was Luna)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.