Te koop aangebode 2 in goede staat verkerende cdj1000mk3 cd spelers en een djm400 mixer. dit alles alleen boven op mijn zolderkamertje gebruikt. Alles is uitgebreid te testen hier in Utrecht.
User edit by hoogstraatfan on 19-10-2011 @ 19:40:37 (6%)
What do you think about [TK] 2x cdj1000mk3 verkocht ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
yo gast.
doe je ook alleen de cdj's samen weg. of alleen alles in een keer? ik woon zelf ook in utrecht (oudwijk). dus kan op zich wel langskomen. ben niet geintresseerd in de djm 400..
?
greetz.
?
Flo-Rise.
Liever alles in ??n keer?maar evt. los kan ook. Prijs is dan 1400 euro. Incl djm is 1600. Djm levert makkelijk nog 300 op dus je kan 'm ook erbij nemen en dan gelijk weer verkopen dan is het voor jou weer wat goedkoper, maar zonder kan dus ook.
Ondanks dat de dozen, boekjes en bonnen er niet bij zijn vind ik 1100 echt te weinig. Heb ze zelf afgelopen zomer tweedehands gekocht.cdj's zijn allebei van?juni 2008 djm is van juli 2007.?1350 zonder djm en 1550 met dat is de vaste prijs.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.