[TK] Korg Kaossilator Pro
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

pedrothelion    posted on 02-10-2011 13:45
Titel
Korg Kaossilator Pro?- Dynamic Phrase Synthesizer/Loop Recorder
Staat
Zo goed als nieuw - Nagenoeg niet gebruikt
Prijs
? 300.-
Transport
Ophalen of Verzenden (verzendkosten komen er los bij!)
Beschrijving
Ik biedt mijn Kaossilator Pro aan omdat ik dit product eigenlijk in een opwelling heb gekocht. Het leek me een leuk speeltje. Omdat ik verder geen muzikale achtergrond heb staat het apparaat nu alleen nog maar stof te vangen. Iemand anders kan er vast meer uithalen dan dat ik dat kan.

Inclusief Bon, Doos en 2GB MicroSD kaart

Ophalen kan in Zwolle op afspraak. Versturen kan ook, verzendkosten?zijn voor eigen rekening. Voor meer informatie kunt u mailen naar: mail [at] pjansen.eu

Beschrijving product: De Kaossilator PRO is een uitvergrote versie van de hand-grote Kaossilator, herboren als een krachtige track-making tool, en geladen met een hoop power voor live-optredens. Als een wegbereider tussen de instrumentale gadgets waarmee je eenvoudig melodie?n kunt maken, heeft de KAOSSILATOR een sterke en toegewijde basis veroverd, zelfs onder hen die geen ervaring hebben met optredens. Vandaag de dag is de Kaossilator nog steeds enorm populair. De nieuwe Kaossilator Pro behoudt de revolutionaire functies, en voegt er een brede vari?teit van nieuwe aan toe. Met 200 geluidsprogramma's, een nieuwe Electribe-ge?nspireerde 'gate arpeggiator', en vier loop-recording banks waar je zelfs externe audio mee op kunt nemen, is de Kaossilator PRO volgepakt met functies die hem ideaal maken voor zowel live-optredens als eerste producties. Daarbij is de USB aansluiting met je computer en SD-kaart opslag handig om de Kaossilator PRO niet alleen te gebruiken voor ge?mproviseerde optredens, maar ook als een prachtige intu?tieve muziekproductie tool.?

http://www.korg.com/kaossilatorpro

Gearbase item
(Plaats links naar de producten in de Gearbase)

Foto's
Foto's kunnen op aanvraag gestuurd worden. Verdere afbeeldingen zijn te vinden op de website van korg. http://www.korg.com/kaossilatorpro

User edit by pedrothelion on 02-10-2011 @ 13:50:08 (2%)

What do you think about [TK] Korg Kaossilator Pro ??

Vote :   

pedrothelion    posted on 18-10-2011 12:01
Bump. Staat nog steeds prijs ? 275.-
pedrothelion    posted on 20-10-2011 10:36
Verkocht Happy, laughing
Xtremer    posted on 20-10-2011 10:40
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

203 Users online: AudioRelives & 59 Guests (143 Unknown)
Pages generated today : 22.213
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.357.744