Poster: Lead
Hi BtM909,
Als het reproduceerbaar is, zou ik wel geinterreseerd zijn in een filmpje ervan. Ik kan het dan wel doorsturen om te kijken of ik iets kan vinden. Ik het er nog niet eerder van gehoord in ieder geval dus heb er nog geen ervaring mee.
Poster: Yorick
Wat voor USB stick gebruik je?
Denk namelijk dat de Lees & Schrijf snelheid te langzaam is.
Had dit probleem, toen ik een ''merk'' usb stick er in deed had ik nergens problemen mee.
Poster: djcanta
De grootte van de USB-stick is ook van belang; bij een USB-stick van bijv. 64GB zal je meer problemen ondervinden dan bij een USB-stick van bijv. 4 GB. En heb je alleen muziek op je USB-device staan wat met REKORDBOX is voorbereid? Als je meerdere bestanden op je stick hebt staan, bijv. PDF, EXCEL / WORD, ZIP-jes / EXE-bestanden.. verzin 't maar; daar wordt je stick niet beter op. Een schone stick / schijf gebruiken voor je muziek is altijd 't beste.
Poster: Larsz
Misschien is er een schrijffout geweest in het geheugen van je CDJ, heb je al geprobeerd down te graden naar 4.04 en dan weer up te graden naar 4.05?
Poster: Yorick
Misschien kan je het filmpje ook hier posten..
Kunnen we mee kijken wat het eventueel zou kunnen zijn..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.