[CEN] Je laatste producties laten checken (9/10)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sebasz    posted on 24-09-2011 22:48
Yoo DJ's,

Het leek me wel handig voor de mensen onder ons die ook muziek produceren een apart -centraal- topic te maken waar ze hun laatste bezigheden kunnen laten checken. Het topic staat expres niet in de productions sectie omdat daar eigenlijk alleen producties horen die af zijn. Dit topic is vooral bedoeld om stukjes te posten waar je mee bezig bent. Volledige tracks mogen ook, maar daar kun je net zo goed een eigen topic voor aanmaken.

Hoop dat er wat animo voor is Smile

Kleine regel: minimaal feedback geven op de track die voor je is geplaatst. Als de persoon boven jou alleen feedback heeft gegeven en zelf geen preview heeft gepost, geef je feedback op de laatste track dit in dit topic is gepost.
Als je dit niet doet wordt je post verwijderd!
Mod edit by Sebasz on 17-10-2011 14:05 (59%)

What do you think about [CEN] Je laatste producties laten checken ??

Vote :   

Ashley    posted on 17-02-2012 18:34
Poster: Sebasz
@ash klinkt wel dope vind die piano/organ sound wel chill lekker diepe sound.

dankje Cool
Maar wat nou als het lukt, mama?
Vivado    posted on 20-02-2012 21:56
Poster: Sebasz
@ash klinkt wel dope vind die piano/organ sound wel chill lekker diepe sound.
@bloedworst ben helaas niet zo'n rock fan Cool

Heb een bootlegje gemaakt, gratis te downloaden Smile (pay with a tweet of fb berichtje)
http://soundcloud.com/sedelic/vanity-6-nasty-girl-sedelic-bootleg

klinkt goed, hele lekkere muziek voor als je ff wil relaxen! vooral de overgang op 2.45 vind ik erg mooi!

Ik ben ook begonnen, ben benieuwd wat jullie er van vinden!
http://soundcloud.com/vivado/vivado-famous-teaser
Ashley    posted on 28-02-2012 18:26
Poster: Vivado
klinkt goed, hele lekkere muziek voor als je ff wil relaxen! vooral de overgang op 2.45 vind ik erg mooi!

Ik ben ook begonnen, ben benieuwd wat jullie er van vinden!
http://soundcloud.com/vivado/vivado-famous-teaser

Een mooie opzet. Je kick klinkt erg goed! je synth is alleen nog wel wat dunnetjes, je zou dezelfde melodie kunnen layeren door er nog een paar lagen met dezelfde sound onder te zetten, of anders een paar lagen met een bijpassende sound. zo krijg je een voller effect voor de echte progressive/bigroom soundHappy, laughing
verder is het geheel nog wat saai, er zou veel meer kunnen toegevoegd. maargoed je bent er nog mee bezig dus neem aan dat dat nog wordt uitgewerkt. goed bezig in elk geval, succes!

ik heb een remix gemaakt voor de track bring me joy van asino. hij is sinds maandag uit op beatport/itunes/alle andere gerennomeerde portals. ben benieuwd naar jullie meningen. als iemand em tof vind, dan wil ik wel een promo'tje sturen:
http://soundcloud.com/lunaludmila/asino-di-medico-bring-me-joy
Maar wat nou als het lukt, mama?
Sebasz    posted on 01-03-2012 20:05
@Ash prima techy trackje toch, al lijkt die house stab niet helemaal in key te zijn ofzo, klinkt niet heel prettig weg.

@Vivado hmm heeft wel iets maar i kvind hem nog veel te leeg en te droog klinken! Wat Ashley dus eigenlijk zegt idd.

Ben even bezig met wat melodic shizzle bezig geweest. remixje/bootlegje van together van sebastian ingrosso en axwell

beetje voor de lulzz ik kan nooit zelf beoordelen of de melodie vet is of niet?Cool
MichaelMiller    posted on 01-03-2012 20:25
(@Vivado Heb het gevoel alsof er net iets mist. Kan je helaas niet vertellen wat..)

MICHAEL MILLER & MOXEGY - MR. MUSTARD (ORIGINAL MIX)
http://soundcloud.com/michael_miller_official/michael-miller-moxegy-mr-mustard-original

(Mr. Mustard Artwork by Benno Revelli)
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 01-03-2012 @ 20:25:37 (1%)
Sebasz    posted on 01-03-2012 21:58
Je hebt mij overgeslagen, ook als je het ruk vindt moet je t posten hea Cool haha
MichaelMiller    posted on 01-03-2012 21:59
O, haha, had niet eens gezien dat je productie had geplaatst. Was regel dat je laatste moest ofzo. Zal straks luisteren + comment! Sorry, dude, haha!
www.facebook.com/michaelmillerofficial
MoXeGy    posted on 01-03-2012 21:59
@Sebasz
De Intro is nog een beetje leeg maar dit zul je gemakkelijk moeten kunnen opvullen. De crash vind ik persoonlijk niet lekker en ik zou deze ook wat aanpakken doormiddel van effecten of een andere sample pakken die er lekker in past.
De vocals vallen ook een beetje op de achtergrond en ik zou deze iets minder breed maken.
Wat me ook erg op valt is dat de hihats erg hard staan vooral in het tophoog.
Het is nog work in progress maar denk dat je er wel iets van kan maken Winking my eye

User edit by MoXeGy on 01-03-2012 @ 22:05:35 (100%)
youngbeatsz    posted on 15-03-2012 10:44
Poster: Ashley
iemand zin om mijn nieuwe techno productie te checken?

http://soundcloud.com/lunaludmila/luna-ludmila-sake-exclusive

dit is zeker niet m'n genre, maar vindt het wel goed klinken. ik ben ook niet in de positie om jou kritiek te geven. en heb ook niets op te merken
youngbeatsz    posted on 15-03-2012 10:45
dit is mn eerste echte productie, ik hoop veel van jullie te kunnen leren

klik
Oliviero    posted on 15-03-2012 11:08
@Youngbeatsz: niet slecht voor een 1e productie, maar het is nog heel leeg allemaal. Om het wat op te vullen zou je bijv. een bassline in de drop kunnen doen. Een tip is om tracks na te maken, zodat je precies weet wat een track allemaal nodig heeft om 'vol' te zijn.
De overgangen van intro naaar break en break naar drop kunnen ook beter. Die overgangen gebeuren nu een beetje plotseling. Je kan al een heel simpele overgang maken dmv van 1 enkele uplifter. In de Vengeance Sound Effects sample packs vind je veel van die uplifters.
Ik hoop dat je wat hebt aan mijn feedbck!

Hier iets waar ik mee bezig ben:
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
Ben er gisteren aan begonnen en ik vind het al best vet worden.?
Kritiek is altijd welkom!
www.soundcloud.com/oliverheldens
youngbeatsz    posted on 15-03-2012 11:36
Poster: Oliviero
@Youngbeatsz: niet slecht voor een 1e productie, maar het is nog heel leeg allemaal. Om het wat op te vullen zou je bijv. een bassline in de drop kunnen doen. Een tip is om tracks na te maken, zodat je precies weet wat een track allemaal nodig heeft om 'vol' te zijn.
De overgangen van intro naaar break en break naar drop kunnen ook beter. Die overgangen gebeuren nu een beetje plotseling. Je kan al een heel simpele overgang maken dmv van 1 enkele uplifter. In de Vengeance Sound Effects sample packs vind je veel van die uplifters.

danku!, ik vind uw synth wel goed klinken. nice
Luxx    posted on 15-03-2012 13:35
Poster: Oliviero

jeeeeeezus wat wil ik graag de climax van deze horen O_O
www.mothermusic.nl
main    posted on 15-03-2012 14:04
Oliviero    posted on 15-03-2012 16:04
@youngbeatsz Thanks!
@Luxx, thanks man Happy, laughing heb je verder nog feedback/commentaar erop?
@main,?
Kleine regel: minimaal feedback geven op de track die voor je is geplaatst. Als de persoon boven jou alleen feedback heeft gegeven en zelf geen preview heeft gepost, geef je feedback op de laatste track dit in dit topic is gepost.
Als je dit niet doet wordt je post verwijderd!

over je track: ik vind de intro te leeg en saai. Die bassline staat te zacht vind ik. Die piano die je eventjes hoort in de intro staat offbeat volgens mij. Overgang naar 1:30 kan beter. Wel nice die piano. Lekkere remix, maar niet echt mijn ding.
Hier nog iets waar ik mee bezig ben:
www.soundcloud.com/oliverheldens
User edit by Oliviero on 15-03-2012 @ 16:08:02 (85%)
Vivado    posted on 15-03-2012 18:19
@oliviero

Ik vond je eerdere track die je poste veeel lekkerder!
Bij deze heb ik op het gevoel dat ?je die arp daar net voor even moet laten afbouwen Winking my eye
Zit zeker potentie in!

Hier ben ik mee bezig. Let alsjeblieft nog niet op de afmix! Maar dit is de opzet :http://soundcloud.com/vivado/nieuw/s-RN28P
User edit by Vivado on 15-03-2012 @ 18:19:32 (4%)
Luxx    posted on 15-03-2012 19:56
@Vivado

ik vind het niet zo dope, hoofdzakelijk omdat het alle kaas mogelijk bevat: Reggeaton ritme beat en de standaard melodie sjabloon dat 90% van alle progressive bevat.
als die rauwe synth erin komt is het opzich wel vet, maar die reggeatonbeat vind ik er niet zo goed bij passen.

nu ik eens
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 15-03-2012 @ 19:56:55 (14%)
Maracas    posted on 16-03-2012 01:13
Luxx, ligt dat aan mijn laptop ofzo? Als ik op je link klik krijg ik degene van Vivado te horen opnieuw :P
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
MoXeGy    posted on 16-03-2012 02:13
hij heeft perongelijk de verkeerde link daar neer gezet :P
Vivado    posted on 16-03-2012 08:04
Toch lief, een beetje extra reclame hahaha @ bedankt luxx haha.
Wat bedoel je precies met een reggeaton ritme?
Luxx    posted on 16-03-2012 09:20
Lol. Dom sorry. Nu wel de goede link
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHBUDDY
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 16-03-2012 @ 11:56:55 (100%)
Sebasz    posted on 16-03-2012 18:00
Poster: Luxx
Lol. Dom sorry. Nu wel de goede link
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHBUDDY

Hmm vind die funky sounds van je toch iets lekkerder dan dit. Kan der verder niet echt iets op aanmerken.

Hier een funky/techy plaatje van mij die al twee maanden oud is, maar waar ik nooit wat mee heb gedaan. Opzich wel lekker om er ff doorheen te mixen, ondanks de vengeance bleep sample Cool
Twist n Turn
Luxx    posted on 16-03-2012 21:40
Maar nu heb ik toch geen feedback..?
www.mothermusic.nl
Sebasz    posted on 17-03-2012 02:22
Hehe goed opgemerkt inderdaad, maar ik had ook eigenlijk niks op te merken. Afmix is gewoon oke en arrangement ook. Dus daar is imo niks mis mee. Dat het niet mijn stijl is tja, ik kan niet zeggen van ja die synth of die moet harder. Misschien dat iemand anders dat wel vindt, maar ik iig niet?Cool
Luxx    posted on 18-03-2012 12:58
oke thanks. afmix is alleen nog helemaal niet gedaan dus daar ga ik nog wel aan zitten
www.mothermusic.nl

259 Users online: 153 Guests (106 Unknown)
Pages generated today : 74.393
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.871.430