[CEN] Je laatste producties laten checken (3/10)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sebasz    posted on 24-09-2011 22:48
Yoo DJ's,

Het leek me wel handig voor de mensen onder ons die ook muziek produceren een apart -centraal- topic te maken waar ze hun laatste bezigheden kunnen laten checken. Het topic staat expres niet in de productions sectie omdat daar eigenlijk alleen producties horen die af zijn. Dit topic is vooral bedoeld om stukjes te posten waar je mee bezig bent. Volledige tracks mogen ook, maar daar kun je net zo goed een eigen topic voor aanmaken.

Hoop dat er wat animo voor is Smile

Kleine regel: minimaal feedback geven op de track die voor je is geplaatst. Als de persoon boven jou alleen feedback heeft gegeven en zelf geen preview heeft gepost, geef je feedback op de laatste track dit in dit topic is gepost.
Als je dit niet doet wordt je post verwijderd!
Mod edit by Sebasz on 17-10-2011 14:05 (59%)

What do you think about [CEN] Je laatste producties laten checken ??

Vote :   

Bloedworst    posted on 18-10-2011 11:44
@ Bouncy
Jawel zeker!?heb ook en gitaar staan maar ben niet erg skilled ermee, dus vind je aanbod erg leuk Smile
En heb je het dan over dit nummer? of en nieuw nummer, ben wel verplan me voorlopig en beetje te verdiepen in (smooth) jazz/luistermuziek en op hobby basis, dus vind jij/ (de gitarist) dit interesant dan moeten we zeker ff PMen.
Bedankt voor je aanbod Bouncy en wie weet.
Blackaround    posted on 18-10-2011 16:17
@ Blackaround

klinkt niet verkeert heb er weinig op aan te merken

Bouncy    posted on 18-10-2011 19:18
Poster: Bloedworst
@ Bouncy
Jawel zeker!?heb ook en gitaar staan maar ben niet erg skilled ermee, dus vind je aanbod erg leuk Smile
En heb je het dan over dit nummer? of en nieuw nummer, ben wel verplan me voorlopig en beetje te verdiepen in (smooth) jazz/luistermuziek en op hobby basis, dus vind jij/ (de gitarist) dit interesant dan moeten we zeker ff PMen.
Bedankt voor je aanbod Bouncy en wie weet.

Een van de studio's waar ik werk loopt een gigaaantisch goede gitarist rond die dat wel effe wil doen!
Bloedworst    posted on 20-10-2011 12:38
@ Bouncy

Een van de studio's waar ik werk? vertel...benieuwd...

Is er een site of forum waar ik wat kan horen of zien van de gitarist?, niet dat ik je niet serieus neem,, maar ff doen jeetje man ik ben met mijn serieus producties meestal wel 8 weken bezig, en sfeer en sound/arrangement, akoestisch of?elektrisch gitaar,?cabinet/miking moet natuurlijk ook met de gitarist besproken worden dat het iets wordt waar we allen tevreden over zijn. het is natuurlijk zo dat zijn naam bij de productie komt en dat hij daar geen spijt van wilt?krijgen.
Heb je jou voorstel al met de gitarist besproken?....

Sorry hoor voor de vele vragen maar als ik iets doe met andere muziekkanten wil ik dat we er van genieten en weten wat we aan elkaar hebben.
Bloedworst    posted on 20-10-2011 12:45
@ Blackaround

lekkere mix man, en hij loopt idd niet helemaal op tijd op het eind maar mij stoort het niet.
TheMole    posted on 20-10-2011 17:00
Hier heb mijn nummer afgemaakt?http://soundcloud.com/santacompana/track

Gidi    posted on 20-10-2011 23:28
klink lekker, ookal hou ik er niet van (genre kwestie) lekker met gevoel erin!.

@sebasz : fijn dat je wat met mijn kritiek hebt gedaan in dit topic!
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
Blackaround    posted on 21-10-2011 13:43
Poster: Bloedworst
@ Blackaround

lekkere mix man, en hij loopt idd niet helemaal op tijd op het eind maar mij stoort het niet.

Bedankt ! Winking my eye
Blackaround    posted on 21-10-2011 13:44
Poster: TheMole
Hier heb mijn nummer afgemaakt?http://soundcloud.com/santacompana/track

Het is niet mijn genre!
Maar ik vind het een heel mooi nummer!

Nice man !
Sebasz    posted on 21-10-2011 16:23
@themole; Klinkt goed ik zou der een label voor zoeken als ik jou was.

Een proggy trackje van mijn kant. Ben alleen nog niet tevreden over het stuk vanaf 1.30 ofzo. om een of andere reden vind ik die melodietjes altijd het net niet ofzo... maarja

klikkie

versie 2 ofzo i kweet niet
feedback wordt gewaardeerd Cool
Mod edit by Sebasz on 21-10-2011 17:09 (10%)
TheMole    posted on 21-10-2011 16:32
Merci voor de reacties :D
Bloedworst    posted on 21-10-2011 17:50
@ Sebasz

Lekkere track vind het ook netjes in elkaar zitten, alleen precies wat jij zegt over het melodietje, en ik over de zynth?( nou word ik en beetje brutaal Thumbs Up ik vind hem en beetje cliche, maar dat is mijn mening Cool?.
(heb versie 2 geluisterd)
cross-over    posted on 23-10-2011 22:19
- edit: waarom leest niemand de beginpost? lijkt me vrij duidelijk toch.. -
http://soundcloud.com/lau-daniels
Mod edit by Sebasz on 23-10-2011 22:39 (61%)
TripleSpin    posted on 29-10-2011 17:21
@ sebasz
Lekkere opbouw. Alleen ben zelf nooit zo kapot van een arpeggios op de synth. Speel altijd zelf wat in met akkoorden. Maar dat is meer een persoonlijk ding.
Het klinkt wel lekker bij elkaar. De opbouw blijft toch echt wel een lekker stukkie. :P
Hierbij de mijne waar ik vandaag aan ben begonnen. Wil zelf de melodie lijn tijdens het R&B stukje veranderen.

Soundcloud linkje
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
Vivado    posted on 30-10-2011 09:58
@sebasz Ik vind het echt heel goed klein, echt een heerlijk opbouw! alleen vind ik de synth bij de 'beat' niet zo super.
Had wat dikker gemogen, er iets meer mogen uitspringen van mij.
Maar al met al, erg lekker!

@tripple spin, Ik vind de overgang van house naar hiphop heel erg vet, echt dikke pro's!
Maar heb het idee dat je er een dikke filter over heen hebt zitten. Zou het nummer wel eens willen horen zonder filter!

Mijn nummer! : klik
User edit by Vivado on 30-10-2011 @ 11:45:12 (6%)
MrQreeny    posted on 30-10-2011 11:36
@Trip Ik zou wat minder reverb op je synth zetten... En ik zou het nog wat opvullen met percussie ofzo, het klinkt wel leuk, maar nog een beetje leeg zeg maar

@Vivado Je link doet het niet bij mij...

Aangezien niemand de producties checkt ?n mn track nog niet af is:
http://soundcloud.com/mrqreeny/ebbo-riginal-do-m-all-2

Wat ik sowieso nog ga doen:

- Kick aanpassen
- Main Synth Voller maken, iemand idee hoe? (gebruik sylenth)
- Langere versie maken met variatie op deze melodie
'Music is the universal language of mankind...'
User edit by MrQreeny on 30-10-2011 @ 11:43:29 (100%)
TripleSpin    posted on 30-10-2011 15:15
@ vivado. Je nummer heeft wel wat. Alleen zou een sidechain over je main synth gooien. Nu alleen nog de volumes op elkaar aanpassen en wat effecten op je percussie gooien.

@ MrQreeny. Je mag van mij wel een hele dikke kick gebruiken, aangezien je die toch nog gaat aanpassen. Winking my eye
En de synth voller maken. Misschien doorlopende lagere tonen toevoegen. Of een 2e synth erbij zoeken.
En je clap mag ook wel wat zachter. :P

Nog even over mijn nummer: De reverb stond inderdaad wat te ver open. Heb er al wel wat persussie door gedaan nu, maar dat komt altijd gaanderweg wel altijd aanwaaien.?
Die filter die je hoort is de bedoeling Winking my eye.?Is een peakcontroller op de main synth die aangestuurd word door de kick. ?
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
Vivado    posted on 30-10-2011 15:32
Poster: TripleSpin
@ vivado. Je nummer heeft wel wat. Alleen zou een sidechain over je main synth gooien. Nu alleen nog de volumes op elkaar aanpassen en wat effecten op je percussie gooien.

@ MrQreeny. Je mag van mij wel een hele dikke kick gebruiken, aangezien je die toch nog gaat aanpassen. Winking my eye
En de synth voller maken. Misschien doorlopende lagere tonen toevoegen. Of een 2e synth erbij zoeken.
En je clap mag ook wel wat zachter. :P

Nog even over mijn nummer: De reverb stond inderdaad wat te ver open. Heb er al wel wat persussie door gedaan nu, maar dat komt altijd gaanderweg wel altijd aanwaaien.?
Die filter die je hoort is de bedoeling Winking my eye.?Is een peakcontroller op de main synth die aangestuurd word door de kick. ?

Zit al een hele grote sidechain overheen haha! Maar dankjewel!
TheMole    posted on 30-10-2011 15:32
@ MrQreeny ik zou er nog een mooie baslijn bij verzinnen.
Sebasz    posted on 30-10-2011 18:20
@MrQueeny je moet ff je main lead beetje compressen want die staat echt te hard. Een bassline zou ik ook zeker ff toevoegen?Smile.
Om de synth voller te maken zou je hem kunnen layeren

Nieuw trackje die af is Smile:
http://soundcloud.com/sedelic/sedelic-le-freak-preview
niiicola    posted on 30-10-2011 18:24
Lekker nummertje Sebasz, alleen net tussen Freak en Out (of wat er ook wordt gezegd) zit een kleine tja hoe moet ik dit noemen.. hapering.. Die vind ik niet zo lekker klinken:P
Gewoon.
User edit by niiicola on 30-10-2011 @ 18:24:30 (20%)
ThomasB    posted on 03-11-2011 14:02
Poster: Sebasz
Nieuw trackje die af is Smile:
http://soundcloud.com/sedelic/sedelic-le-freak-preview

wow, lekker nummertje, vind je het goed als ik em op een paar feestjes draai?
Ben zelf ook weer verder met mijn nieuwe nummer Smile
http://soundcloud.com/dj-thomasbos/thomas-bos-new-track-preview
Toppertje    posted on 03-11-2011 17:37
Zal ik eens een soundcloudje online gooien?

Heb al jaren niks meer gepost Happy, laughing
Ik ben Snoey, Admin reageert niet op mijn verzoek.
MrQreeny    posted on 03-11-2011 19:06
Hier ff een update/eindresultaat... Er zit nog wel ergens halverwege een schoonheidsfoutje in, maar ik ga geen radicale dingen meer veranderen... Ik heb geen studiomonitoren (next update...) dus het afmixen gaat altijd een beetje kut, maar ik hoop dat het meevalt Winking my eye

http://soundcloud.com/hearthouse/ebbo-riginal-do-m-all
'Music is the universal language of mankind...'
Sebasz    posted on 03-11-2011 19:50
Poster: ThomasB
wow, lekker nummertje, vind je het goed als ik em op een paar feestjes draai?
Ben zelf ook weer verder met mijn nieuwe nummer Smile
http://soundcloud.com/dj-thomasbos/thomas-bos-new-track-preview

Is cool, stuur even je email adres in een PM ofzo

Poster: Toppertje
Zal ik eens een soundcloudje online gooien?

Heb al jaren niks meer gepost Happy, laughing

Doe dat?Cool

Poster: MrQreeny
Hier ff een update/eindresultaat... Er zit nog wel ergens halverwege een schoonheidsfoutje in, maar ik ga geen radicale dingen meer veranderen... Ik heb geen studiomonitoren (next update...) dus het afmixen gaat altijd een beetje kut, maar ik hoop dat het meevalt Winking my eye

http://soundcloud.com/hearthouse/ebbo-riginal-do-m-all

Zit een beetje weinig power in man probeer wat leads te layeren en evt wat meer drums, en een kick die iets meer punch heeft. En vergeet niet op de laatst geposte track te commenten?Cool

249 Users online: 163 Guests (86 Unknown)
Pages generated today : 79.227
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.876.264