[CEN] Je laatste producties laten checken (10/10)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sebasz    posted on 24-09-2011 22:48
Yoo DJ's,

Het leek me wel handig voor de mensen onder ons die ook muziek produceren een apart -centraal- topic te maken waar ze hun laatste bezigheden kunnen laten checken. Het topic staat expres niet in de productions sectie omdat daar eigenlijk alleen producties horen die af zijn. Dit topic is vooral bedoeld om stukjes te posten waar je mee bezig bent. Volledige tracks mogen ook, maar daar kun je net zo goed een eigen topic voor aanmaken.

Hoop dat er wat animo voor is Smile

Kleine regel: minimaal feedback geven op de track die voor je is geplaatst. Als de persoon boven jou alleen feedback heeft gegeven en zelf geen preview heeft gepost, geef je feedback op de laatste track dit in dit topic is gepost.
Als je dit niet doet wordt je post verwijderd!
Mod edit by Sebasz on 17-10-2011 14:05 (59%)

What do you think about [CEN] Je laatste producties laten checken ??

Vote :   

Jayro    posted on 18-03-2012 22:19
Het topic loopt helaas dood, dus zet ik maar een nieuwe productie van me neer!
Over Luxx track; ik vind die synths erg dope, vind je kick niet echt mooi klinkt als je standaardkick van fl.
Afmix is goed in orde.
Over mijn track: het is een combinatie tussen trance en progressive, graag feedback :D
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
Luxx    posted on 18-03-2012 23:27
Poster: Jayro
Over Luxx track; ik vind die synths erg dope, vind je kick niet echt mooi klinkt als je standaardkick van fl.
Afmix is goed in orde.
Over mijn track: het is een combinatie tussen trance en progressive, graag feedback :D

het IS de standaard kick, snare en hihat van FL Thumbs Up
www.mothermusic.nl
Sebasz    posted on 26-03-2012 15:36
Poster: Jayro
Afmix is goed in orde.

Ben alleen niet zo'n fan van sommige chords, maar op zich wel dope Happy, laughing Mis alleen wat laag! Dus probeer daar aan te sleutelen?Cool

Ben bezig met een bootlegje geweest van will smith - miami. Viel me op dat de afmix hier wel goed klinkt, maar in de auto ruk?Cool Heb er nu nog wat aan gesleuteld, iemand comments/tips/opmerkingen/whatever??Smile
Klikieeeeeeeeeeeeeeeee
MoXeGy    posted on 26-03-2012 15:40
Klinkt leuk hoor! Happy, laughing
Maracas    posted on 02-04-2012 00:36
@Sebasz, klinkt wel lekker man! Ben alleen zelf niet helemaal weg van de synth die erin komt op gegeven moment, maar dat is kwestie van smaak Winking my eye

Ben eens een beetje dutchhouse gaan maken, de track is nog wel een beetje leeg, maar ben beetje benieuwd wat jullie vinden Happy, laughing

http://soundcloud.com/maracas-1/maracas-hit-me-preview
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
User edit by Maracas on 02-04-2012 @ 00:36:58 (6%)
mrmagix    posted on 02-04-2012 00:43
Klinkt lekker. Ben zelf geen fan van het opbouwende geluid vanaf 0:28 ongeveer maar 44 en zeker 1:15 is ie wel zeker in de goede richting!

Sorry voor de vage omschrijving maar ben totaal vreemd aan produceren.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
MrQreeny    posted on 02-04-2012 10:51
@maracas

Op zich geen slechte climax, maar hij mag er nog wat harder uit komen... De kick vind ik ook een beetje soft. Verder inderdaad nog een beetje leeg, maar het idee is er!

Hier het eerste deel van mn nieuwe track:

http://soundcloud.com/hearthouse/hearthouse-no-id

Style: Progressive House / Electro
Aankomende veranderingen:
- Meer variatie na de climax
- Iets meer groove in de beat..
- 2de melodie lijn met strings
'Music is the universal language of mankind...'
Bloedworst    posted on 02-04-2012 11:03
@MrQreeny
nette opbouw,, lekker, ga je hem nog verder afmaken?
Ljrutger    posted on 02-04-2012 11:35

User edit by Ljrutger on 02-04-2012 @ 11:43:22 (100%)
Bloedworst    posted on 02-04-2012 11:39
Poster: Ljrutger
Hierbij een previewtje van mijn nieuwe track. Let wel er zijn al wat dingen te nopzichte van deze versie veranderd. Kick is mono gemaakt (waardoor wat harder), en nog wat extra geluiden toegevoegd.

http://soundcloud.com/district45/district45-auriga-soundcloud

Eerst ff topic regels leesen.
MrQreeny    posted on 02-04-2012 11:48
@ Bloedworst thanks.

Ja ben het wel van plan Winking my eye
'Music is the universal language of mankind...'
Sebasz    posted on 04-04-2012 22:01
Poster: MrQreeny
@maracas

Op zich geen slechte climax, maar hij mag er nog wat harder uit komen... De kick vind ik ook een beetje soft. Verder inderdaad nog een beetje leeg, maar het idee is er!

Hier het eerste deel van mn nieuwe track:

http://soundcloud.com/hearthouse/hearthouse-no-id

Style: Progressive House / Electro
Aankomende veranderingen:
- Meer variatie na de climax
- Iets meer groove in de beat..
- 2de melodie lijn met strings

Moet eerlijk zeggen dat ik hem een beetje vind tegenvallen man, hij mist echt veel energie en klinkt droog allemaal. Daardoor klinkt het ook allemaal wat kinderlijker...

Blijft altijd lastig om zoiets goed te krijgen, maar ik denk dat de gouden tip veel reverb en eq'en is. vergeet ook niet aan je afmix te denken, dus zorg dat de kick er goed genoeg uit komt! evt met een bass (zonder reverb enz) sidechainen.

Was zelf weer even bezig met een bootlegje, van 2 tracks tegelijk eigenlijk Cool anyways:
Berend29    posted on 05-04-2012 14:26
@Sebasz klinkt erg lekker man! Hou wel van die style! Lekkere synths, lekkere vocalen en goede percussie!?Eigenlijk weinig op aan te merken! Zou ik misschien promo van je mogen als je hem gefinished hebt? DJBibossa@hotmail.com

Ik heb zelf weer een nieuwe bootleg gemaakt, van de track van Alvaro & The Partysquad- WATAAH!

Check hem hier! : www.soundcloud.com/bibossa
Maracas    posted on 07-04-2012 12:52
Wow man, die is wel goed! Vind hem zelfs zo goed dat ik hem gelijk gedownload heb hahaha?Cool Heb er dus ook niet zoveel op aan te merkenCool

Maargoed, ik had hier laatst al een stukje geplaatst, waar ik nu mee verder ben gegaan, en ben eigenlijk wel benieuwd of jullie hem beter vinden geworden!

http://soundcloud.com/maracas-1/maracas-hit-me-preview2

Thankssss!
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

259 Users online: 153 Guests (106 Unknown)
Pages generated today : 74.393
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.871.430