Eerste Mixtape
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BCDR    posted on 22-09-2011 23:18
Hallo,

ik zou graag willen weten wat jullie van mijn eerste mixtape vinden..
Link:?////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

Opmerkingen en tips welkom, een cijfer ook graag 1 tot 10.

Bedankt!

What do you think about Eerste Mixtape ??

Vote :   
Bonchanoize    posted on 23-09-2011 09:11
Ik vind het een goeie mix voor je eerste keer, afgezien van de audiokwaliteit dan.
Je beatmatch zit wel erg goed voor een beginner, ?gebruik je een controller?
Geen probleem hoor, ik ben er zelf ook mee begonnen, maar ik weet het graag om je mix op waarde te kunnen schatten.
Let the magic begin
BCDR    posted on 23-09-2011 10:35
Ik heb een weekendje een pioneer CDJ 2000 setje gehuurd voor een feest. Thuis had ik het setje ook even neergezet, en even wat opgenomen. Ik ben wel van plan om een Pioneer setje te kopen.
BCDR    posted on 23-09-2011 12:48
Ik heb een weekendje een pioneer CDJ 2000 setje gehuurd voor een feest. Thuis had ik het setje ook even neergezet, en even wat opgenomen. Ik ben wel van plan om een Pioneer setje te kopen.
Bonchanoize    posted on 24-09-2011 10:40
Ach zo, moet wel interessant zijn om als relatieve beginner eens met een 2000 te mogen spelen. Zelf heb ik hem enkel eens mogen aanschouwen.
Let the magic begin
Drumworks    posted on 25-09-2011 12:06
je kunt beter eerst even nadenken of je wel van plan bent om door te gaan, anders kun je misschien beter eerst een goedkoper setje aanschaffen ipv pioneer... zonde als je alles na bijv een jaar weer verkoopt voor de helft omdat je er niets meer aanvindCool
The beats are still banging :)
BCDR    posted on 25-09-2011 17:51
Dat doe ik niet, dat weet ik 100% zeker. Ik ben nu al 2/3 jaar bezig, en ben er nog elke dag fanatiek mee bezig. Hou ervan!?

Zijn er nog opmerkingen over mijn eerste mix op de CDJ's?

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

232 Users online: 56 Guests (176 Unknown)
Pages generated today : 16.755
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.352.286