De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 (8/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

-FLoriZ-    posted on 21-09-2011 22:45
De Late Leeuw, d? plek voor al jouw on en offtopic gezwets.
Voor de mensen die de regels nog niet helemaal begrijpen:
-Geen bashing van leden (mods however.. haha)
-Niet gaan lopen schelden
-In de LL gelden natuurlijk ook alle vaste regels van DJR.
-Ook hier, geen links naar webshops.

RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 ??

Vote :   5 members like this  

Maikelxxl    posted on 12-10-2011 14:03
Poster: Sebasz
zucht.. hou der nou maar over op en pm de moderator waar je problemen mee hebt. je blijft maar doorgaan telkens als een mod zegt dat we weer ontopic moeten gaan en daar hebben we geen zin in.
vanaf nu gewoon aub weer ontopic

DIepe zucht en gaap..

Leg het uit? meer niet.

Nu weer on topic.
Limb-Girdle    posted on 12-10-2011 16:30
Poster: Maikelxxl
DIepe zucht en gaap..

Leg het uit? meer niet.

Nu weer on topic.

Maikel, wellicht is dit een betere optie voor je? Grow a pair of balls en ga ergens anders bijdehand lopen doen man.
Where the music meets the deejay!
Gerdo    posted on 12-10-2011 16:49
Poster: Limb-Girdle
Maikel, wellicht is dit een betere optie voor je? Grow a pair of balls en ga ergens anders bijdehand lopen doen man.

Lol, maar Maikel met het gezeur kom je toch niet verder. Laat het lopen, vergeet en ga gewoon normaal door.
Henri_D    posted on 12-10-2011 19:12
Kunnen we nu gewoon terug verder over toekomstige feestjes met leden en over drank enzo :p was zoveel gezelliger haha.

Iemand leuke plannen nog deze week/weekend?
Henri_D    posted on 12-10-2011 19:36
Heb nu gewoon eens wat respect en hou het er gewoon op dat je andere mening er op nahoud dan die persoon. Algemeen forum is nooit de juiste plek voor dergelijke discussies, en dan nog eens mensen openlijk aanvallen die vrijwillig hun tijd steken om forum te runnen...

Iedereen heeft recht op eigen mening Winking my eye dat wil zeggen dat naast jou ook die andere persoon recht heeft op heel andere mening.
User edit by Henri_D on 12-10-2011 @ 19:42:36 (1%)
bambamstudio    posted on 12-10-2011 21:36
....

Doe het voor jullie voor me eigen doe ik het ook niet.?

Ik denk dat ik voor de meeste spreek hier: je hoeft het voor ons niet te doen hoor. Ow en hou eens op mijn PM's te sturen, ik lees ze toch niet,
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Lucalicious    posted on 12-10-2011 22:00
Poster: Limb-Girdle
Admin, je kunt eens kijken naar de templates van GraphicRiver. Je koopt er een template in .psd bestanden, en je kan alles aanpassen, inclusief afbeeldingen, kleuren, layers, e.d.

dat is best een handige site! .psd zijn photoshop bestanden toch, even voor de zekerheid?
Roov    posted on 12-10-2011 22:05
Poster: Lucalicious
dat is best een handige site! .psd zijn photoshop bestanden toch, even voor de zekerheid?

Correct?Cool
Maikelxxl    posted on 13-10-2011 01:42
Poster: bambamstudio
Ik denk dat ik voor de meeste spreek hier: je hoeft het voor ons niet te doen hoor. Ow en hou eens op mijn PM's te sturen, ik lees ze toch niet,

2 PM's Probeer het op een volwassen manier op te lossen. Dat jij zo kinderachtig bent. Zeg meer over jou dan over mijWinking my eye
Maikelxxl    posted on 13-10-2011 01:42
Thanks voor het rode vlaggetje
User edit by Maikelxxl on 13-10-2011 @ 01:43:08 (6%)
mrmagix    posted on 13-10-2011 02:04
Volwassen of niet. Hou er over op gewoon. Raar om als 20 jarige al een levensles proberen te vertellen maar bon, hier gaan we:
In je leven ga je h??l veel te verduren krijgen, als je alles op deze manier gaat oppakken, ga je niet ver raken. Laat de dingen die niet belangrijk zijn of beter gezegd, het niet waard zijn, gewoon aan je voorbij gaan. Je hoeft je gelijk niet bij andere te halen als je van jezelf weet dat je gelijk hebt. Wat niet wil zeggen dat je niet op een bescheiden, vriendelijke en doordachte manier je mening mag zeggen. Maar als er dan een discussie van komt, wees dan zelf de slimste en hou er gewoon over op.

Wat ik heb gezegd Maikel, lijkt misschien allemaal tot jou gericht, maar andere hebben er hopelijk ook iets aan. Iedereen heeft al wel fouten gemaakt op deze manier, hetzij in deze 'discussie' of in een andere, maakt niet uit.

En van je rode vlaggetje... 't jah, dat krijg je ervan als je niet gehoorzaamt zeker? Hetzelfde als je voor een baas werkt hoor. Ookal heb je gelijk met alle mogelijke bewijzen dat je je maar kan inbeelden, als de baas zegt dat het niet zo is, is het niet zo. Ga je er tegenin, dan krijg je een aangetekend schrijven of een mooie ontslagbrief. Thats life. Maar h?, vroeg of laat lopen mensen die aan zo'n 'machtsmisbruik' doen toch ook tegen de lamp hoor Winking my eye.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 13-10-2011 @ 02:07:05 (1%)
bambamstudio    posted on 13-10-2011 02:16
reageer toch niet op hem, tis het echt niet waard, ik hou er ook mee op.
Yorick    posted on 13-10-2011 08:44
Wat voor heerlijke discussie mis ik hierzo :D
Sebasz    posted on 13-10-2011 11:23
maikel zeur nou niet zo, je offtopic berichten waren niet voor niets verwijderd. je lijkt wel een klein kind die blijven ook altijd doordrammen.. zucht
Maikelxxl    posted on 13-10-2011 13:35
Poster: bambamstudio
eageer toch niet op hem, tis het echt niet waard, ik hou er ook mee op.

[KNIP]

Excuses voor deze discusie hier

Het enige nuttige dat ik kon vinden in je post heb ik laten staan...

Ik heb me nergens mee bemoeid en nooit discussie met je gehad dus ik hoop dat je begrijpt dat ik geen problemen met je heb en het ook niks persoonlijk is. Waarschuwingen heb je genoeg gekregen maar je blijft doorgaan, dan zullen we er wat korter op zitten.
Mod edit by Sandr on 13-10-2011 13:50 (25%)
DjVictorF    posted on 14-10-2011 14:15
Gisteravond heb ik een update van traktor scratch duo gedaan. Nu wilde ik vandaag gaan draaien, maar mijn audio 6 geluidskaart wordt niet herkend? Weet iemand wat ik misschien wat het probleem is?
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
DJADMIN    posted on 14-10-2011 14:21
http://www.youtube.com/watch?v=9e7mSrKNHbs&feature=channel_video_title

een deel van mn nieuwe lichtshow Winking my eye

met de 4 winners er bij, de laser, en 6 van de 8 ledparren 64 !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Gerdo    posted on 14-10-2011 16:56
Poster: DJADMIN
a href='http://www.youtube.com/watch?v=9e7mSrKNHbs&feature=channel_video_title'>http://www.youtube.com/watch?v=9e7mSrKNHbs&feature=channel_video_title

een deel van mn nieuwe lichtshow Winking my eye

met de 4 winners er bij, de laser, en 6 van de 8 ledparren 64 !

Ziet er erg goed uit, vooral die laser!
Yvaroz    posted on 14-10-2011 17:00
haha er is iemand op het forum die niet iedereen even aardig vind :D

vanavond weer is een ouderwetse studio sessie met een vriend van me, ik heb m lang niet gesproken dus ben beniewd!
Nothing is Impossible
bambamstudio    posted on 14-10-2011 18:22
span class='red'>[KNIP]

Excuses voor deze discusie hier

damnz gemist wat er ipv de KNIP stond
mrmagix    posted on 14-10-2011 22:04
Haha, daar gaat het nut van het drukst bezochte topic. Iedereen zit in het 'roep en scheld'-topic precies naar een soap te kijken. Maar dan wel zoals op digitale tv, dat je bijvoorbeeld op rood moet drukken wil je toestemmen, groen als je het niet eens bent met de mening en geel als je het niet goed weet. Oh ja, blauw als er een schrijffout in zit.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Lucalicious    posted on 14-10-2011 23:12
hahaha, +1 voor de blauwe knop :P
Maikelxxl    posted on 15-10-2011 00:53
Yo luitjes.

Ik wil toch iedereen bedanken voor de leuke tijd op DJR

En hoop dat jullie hier nog veel plezier hebben.

MVG Maikel.
bambamstudio    posted on 15-10-2011 01:30
Doei
bambamstudio    posted on 15-10-2011 01:46
zie net dat mijn booth hier ruim 17.000x bekeken is?Cool
User edit by bambamstudio on 15-10-2011 @ 09:29:59 (13%)

231 Users online: 21 Guests (210 Unknown)
Pages generated today : 50.767
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.528.768