De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 (7/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

-FLoriZ-    posted on 21-09-2011 22:45
De Late Leeuw, d? plek voor al jouw on en offtopic gezwets.
Voor de mensen die de regels nog niet helemaal begrijpen:
-Geen bashing van leden (mods however.. haha)
-Niet gaan lopen schelden
-In de LL gelden natuurlijk ook alle vaste regels van DJR.
-Ook hier, geen links naar webshops.

RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 ??

Vote :   5 members like this  

Dj_Fantasy    posted on 11-10-2011 07:34
Gilze-Rijen ligt tegen Tilburg aan. Is de enigste luchtmachtbasis in Nederland waar alle helicopters staan Thumbs Up.
Daar woont mijn vader. Zit ik nog bitter weinig!

Ik woon nu altijd in Retie tegen Mol, waar ik ook binnenkort ga beginnen werken ipv in Nederland.
dj2dj.nl
DJADMIN    posted on 11-10-2011 11:09
Hey Jongens,

is er iemand die hier mooie posters kan ontwerpen Confused

Ik hou binnenkort weer een feest...en heb eigenlijk gewoon een mooi template nodig...dus mooie achtergrond met ons logo er in verwerkt...de rest kan ik zelf wel...

wie o wie zou iets voor mij kunnen maken ? Ik zou eeuwig dankbaar zijn...en wellicht kunnen we wat regelen met de promotie !!
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Maikelxxl    posted on 11-10-2011 13:41
wat een onzin zeg hier pfff.

Maak je een topic aan voor de mensen wie klachten hebben. Krijg je meteen Bam bam over je heen.

Dat noem ik aso.

En dat ik typefouten af en toe maak is mijn probleem. Niet die van bam bam.

Plus heb ook er in gezet in het topic dat mensen hun klachten daar kunnen verzamelen

om het op te lossen.
venzi    posted on 11-10-2011 13:51
dat lost niks opWinking my eye alle klachten bij elkaar gooien is een grote BOM op een begeven momentWinking my eye als het je niet evalt ga je toch naar een ander forum? of neme je 1 op 1 contact op met de moderator's en/of admin's?
Tekhead    posted on 11-10-2011 14:14
Bwah Venzi, is niet eens zo een slecht idee van Maikell, vrees alleen dat sommige er misbruik van gaan maken om de onnozelste dingen eerst te posten, maar er zit wel waarheid in z'n opmerking.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tekhead    posted on 11-10-2011 14:16
Poster: Dj_Fantasy
Gilze-Rijen ligt tegen Tilburg aan. Is de enigste luchtmachtbasis in Nederland waar alle helicopters staan Thumbs Up.
Daar woont mijn vader. Zit ik nog bitter weinig!

Ik woon nu altijd in Retie tegen Mol, waar ik ook binnenkort ga beginnen werken ipv in Nederland.

Dan woont je vader niet zo ver van mij vandaan !
Maikelxxl    posted on 11-10-2011 14:37
Poster: venzi
dat lost niks opWinking my eye alle klachten bij elkaar gooien is een grote BOM op een begeven momentWinking my eye als het je niet evalt ga je toch naar een ander forum? of neme je 1 op 1 contact op met de moderator's en/of admin's?

Poster: Tekhead
Bwah Venzi, is niet eens zo een slecht idee van Maikell, vrees alleen dat sommige er misbruik van gaan maken om de onnozelste dingen eerst te posten, maar er zit wel waarheid in z'n opmerking.

@venzi

Waar slaat dat nou op Van ga je naar een andere forum.

Ik vind gewoon dat er totaal geen respect was voor steve jobs. En ik ben totaal geen apple fan.
Maar hij is toch wel groot geworden. dat moeten sommige hier op het forum maar eens na doen.

@Tekhead.

Dankje dat je het voor me opneemt.

Het klopt inderdaad dat sommige mensen daar misbruik van maken. Maar dat was totaal niet eens de bedoeling.

Dj_Fantasy    posted on 11-10-2011 15:31
Poster: Tekhead
Dan woont je vader niet zo ver van mij vandaan !

Dan ik waarschijnlijk ook niet.. want Gilze -Rijen is maar zo'n goede 35 minuten rijden vanuit Retie Happy, laughing
dj2dj.nl
Limb-Girdle    posted on 11-10-2011 16:07
Poster: DJADMIN
Hey Jongens,

is er iemand die hier mooie posters kan ontwerpen Confused

Ik hou binnenkort weer een feest...en heb eigenlijk gewoon een mooi template nodig...dus mooie achtergrond met ons logo er in verwerkt...de rest kan ik zelf wel...

wie o wie zou iets voor mij kunnen maken ? Ik zou eeuwig dankbaar zijn...en wellicht kunnen we wat regelen met de promotie !!

Admin, je kunt eens kijken naar de templates van GraphicRiver. Je koopt er een template in .psd bestanden, en je kan alles aanpassen, inclusief afbeeldingen, kleuren, layers, e.d.
Where the music meets the deejay!
LouisCasper    posted on 11-10-2011 16:40
Ik heb even een kort vraagje: Kan je de Traktor DDJ-T1 editie, die je bij een Pioneer DDJ-T1 krijgt als je hem koopt, op meerdere computers installeren??

Alvast bedankt.
http://www.louiscasper.com
Tekhead    posted on 11-10-2011 16:53
Poster: Dj_Fantasy
Dan ik waarschijnlijk ook niet.. want Gilze -Rijen is maar zo'n goede 35 minuten rijden vanuit Retie Happy, laughing

Happy, laughing
Dolivieira    posted on 11-10-2011 17:30
Poster: Look
Ik heb even een kort vraagje: Kan je de Traktor DDJ-T1 editie, die je bij een Pioneer DDJ-T1 krijgt als je hem koopt, op meerdere computers installeren??

Alvast bedankt.

Ja dat kan.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
venzi    posted on 11-10-2011 18:07
@maikel
?
de geen die cometaar geven en geen respect hebben ervoor zijn degene die gewoon haat aan apple hebben of wat dan ook?
heb je overal bij :/
Dolivieira    posted on 11-10-2011 18:29
Ik haat zowel geen apple en ook geen microsoft. Ik ben een computer liefhebber en werk graag met beide systemen. Ik vind apple gewoon heel erg duur. Maar daarin tegen maken ze wel leuke spullen innovatieve spullen. De techniek van apple is altijd wel iets voorlopend dan microsoft.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 11-10-2011 @ 18:35:14 (31%)
Tekhead    posted on 11-10-2011 19:46
Poster: Dolivieira
Ik haat zowel geen apple en ook geen microsoft. Ik ben een computer liefhebber en werk graag met beide systemen. Ik vind apple gewoon heel erg duur. Maar daarin tegen maken ze wel leuke spullen innovatieve spullen. De techniek van apple is altijd wel iets voorlopend dan microsoft.

ikzelf ben geen liefhebber van Microsoft, vooral vanwege MS hun (vooral vroeger) agressief nastrevend monopoly, waarvoor ze al meermaals zware boete's hebben moeten betalen, en hun veelvuldig stabiliteitsprobleem, maar Bill heeft meer dan sommige willen toegeven of geloven veel betekend voor o.a. de medische wereld, eren wie ere toekomt vind ik.
Dat de apple produkten heel duur zijn wil ik toch iets nuanceren Dennis, het is al meermaals getest en bewezen dat een Mac niet duurder is als een pc met dezelfde prestatie's en onderdelen. Trouwens zijn de ontwikkelingkosten bij Apple stukken hoger dan bij microsoft omdat Mac zijn computers helemaal zelf ontwikkeld en MIS zijn kosten volledig aan hun OS kan inzetten, anderzijds bekijk eens hoe lang je met een MAC werkt voor je hem vervangt, en kijk eens naar de wederverkoopwaarde van een Mac t.o. een PC ? Je betaald niet zelden bijna de helft van de nieuwprijs (en meer) voor een Mac van 2-3 jaar oud, en als je daar allemaal rekening mee houd dan is een Mac plots niet zo duur meer.
Ik ben een overtuigd Apple fan, maar dat wil niet zeggen dat ik Microsoft haat.
Maikelxxl    posted on 11-10-2011 20:02
Poster: venzi
@maikel
?
de geen die cometaar geven en geen respect hebben ervoor zijn degene die gewoon haat aan apple hebben of wat dan ook?
heb je overal bij :/

Nou als je dan apple haat oke is mijn probleem niet.
Maar als je enigzinds opvoeding heb gehad weet je dat respect moet hebben. Voorall als iemand dood is.

Henri_D    posted on 11-10-2011 20:18
Hmmm wat heeft de discussie van voor of tegen apple te maken met de dood en respect voor Steve Jobs... Die man is als persoon een genie met een visie geweest, en we zijn echt slechter af zonder hem. En voor alle anit-apple mensen... wie kan mijn uitleggen hoe je kans preken dat hij slechte zakenmens is als hij in jullie ogen z'n producten zo enorm kan overpriced verkopen. Mochten alle deze mensen gelijk hebben was die mens gewoon nog ook eens een god op vlak van economie Winking my eye.?

just my 2 cent....
bambamstudio    posted on 11-10-2011 21:38
dus 2 topics gaan op slot en hier gaat het verder, wat is dat het nut van een slotje?
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
DJADMIN    posted on 11-10-2011 21:57
Zo, net mijn laatste aankopen gedaan voor mijn ''drive'' in...4 JB Systems The Winner MK2...wat een beestjes zijn dat....heb nu 8 ledparretjes64 hangen, 4 winners, en 1 600mW RGB laser...daar heb ik dus echt genoeg aan...vet setje !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
bambamstudio    posted on 11-10-2011 22:11
foto?
Xtremer    posted on 11-10-2011 22:19
@Maikelxxl: heb je toevallig ook gelezen wat de redenen waren om de topics te sluiten? Mochten er problemen zijn met een moderator of member, dan los je dit op een volwassen manier met de persoon zelf op (PM of mail) en hoef je niet heel DJR erbij te betrekken. Kom je er niet uit met de moderator of member, dan neem je contact op met Lead of WiM. Bij voorkeur kun je dit ook direct doen.?

Vanaf nu is het ook afgelopen met de discussies over Steve Jobs etc. Bovenstaande info is ook van toepassing voor jou als member!

Leuk nieuws voor de iPad gebruikers: vanaf iOS 5 is het mogelijk weer normaal gebruik te maken van de editor hier op DJR. Je hoeft dus niet javascript uit te zetten om te kunnen posten.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
TimmyV    posted on 11-10-2011 23:44
De prijs van de Xone DB2 is trouwens ?1399,- volgens b*x.
Enig idee wat hier van waar is?
Let's go f*cking mental
bambamstudio    posted on 11-10-2011 23:45
Prijs klopt
Maikelxxl    posted on 12-10-2011 09:46
Poster: Xtremer
@Maikelxxl: heb je toevallig ook gelezen wat de redenen waren om de topics te sluiten? Mochten er problemen zijn met een moderator of member, dan los je dit op een volwassen manier met de persoon zelf op (PM of mail) en hoef je niet heel DJR erbij te betrekken. Kom je er niet uit met de moderator of member, dan neem je contact op met Lead of WiM. Bij voorkeur kun je dit ook direct doen.?

Vanaf nu is het ook afgelopen met de discussies over Steve Jobs etc. Bovenstaande info is ook van toepassing voor jou als member!

Leuk nieuws voor de iPad gebruikers: vanaf iOS 5 is het mogelijk weer normaal gebruik te maken van de editor hier op DJR. Je hoeft dus niet javascript uit te zetten om te kunnen posten.

Volgens mij snap je me niet helemaal.

Ik heb zelf wat comentaar maar vroeg of andere ook last er van hadden.

En dat jullie als moderator's eens konden kijken? van hoe of wat jullie fout deden of wat jullie konden verbeteren.

En van Steve jobs Heb ik aleen te melden van jongens waar zijn we mee bezig.

Meer niet.

Hopelijk snap je me nou eens of andere moderator's

Doe het voor jullie voor me eigen doe ik het ook niet.?
Sebasz    posted on 12-10-2011 13:22
Poster: Maikelxxl
Volgens mij snap je me niet helemaal.

Ik heb zelf wat comentaar maar vroeg of andere ook last er van hadden.

En dat jullie als moderator's eens konden kijken? van hoe of wat jullie fout deden of wat jullie konden verbeteren.

En van Steve jobs Heb ik aleen te melden van jongens waar zijn we mee bezig.

Meer niet.

Hopelijk snap je me nou eens of andere moderator's

Doe het voor jullie voor me eigen doe ik het ook niet.?

zucht.. hou der nou maar over op en pm de moderator waar je problemen mee hebt. je blijft maar doorgaan telkens als een mod zegt dat we weer ontopic moeten gaan en daar hebben we geen zin in.
vanaf nu gewoon aub weer ontopic

246 Users online: 14 Guests (232 Unknown)
Pages generated today : 73.123
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.551.124