Poster: Dj_Fantasy
Gilze-Rijen ligt tegen Tilburg aan. Is de enigste luchtmachtbasis in Nederland waar alle helicopters staan.
Daar woont mijn vader. Zit ik nog bitter weinig!
Ik woon nu altijd in Retie tegen Mol, waar ik ook binnenkort ga beginnen werken ipv in Nederland.
Poster: venzi
dat lost niks opalle klachten bij elkaar gooien is een grote BOM op een begeven moment
als het je niet evalt ga je toch naar een ander forum? of neme je 1 op 1 contact op met de moderator's en/of admin's?
Poster: Tekhead
Bwah Venzi, is niet eens zo een slecht idee van Maikell, vrees alleen dat sommige er misbruik van gaan maken om de onnozelste dingen eerst te posten, maar er zit wel waarheid in z'n opmerking.
Poster: Tekhead
Dan woont je vader niet zo ver van mij vandaan !
Poster: DJADMIN
Hey Jongens,
is er iemand die hier mooie posters kan ontwerpen
Ik hou binnenkort weer een feest...en heb eigenlijk gewoon een mooi template nodig...dus mooie achtergrond met ons logo er in verwerkt...de rest kan ik zelf wel...
wie o wie zou iets voor mij kunnen maken ? Ik zou eeuwig dankbaar zijn...en wellicht kunnen we wat regelen met de promotie !!
Poster: Dj_Fantasy
Dan ik waarschijnlijk ook niet.. want Gilze -Rijen is maar zo'n goede 35 minuten rijden vanuit Retie
Poster: Look
Ik heb even een kort vraagje: Kan je de Traktor DDJ-T1 editie, die je bij een Pioneer DDJ-T1 krijgt als je hem koopt, op meerdere computers installeren??
Alvast bedankt.
Poster: Dolivieira
Ik haat zowel geen apple en ook geen microsoft. Ik ben een computer liefhebber en werk graag met beide systemen. Ik vind apple gewoon heel erg duur. Maar daarin tegen maken ze wel leuke spullen innovatieve spullen. De techniek van apple is altijd wel iets voorlopend dan microsoft.
Poster: venzi
@maikel
?
de geen die cometaar geven en geen respect hebben ervoor zijn degene die gewoon haat aan apple hebben of wat dan ook?
heb je overal bij :/
Poster: Xtremer
@Maikelxxl: heb je toevallig ook gelezen wat de redenen waren om de topics te sluiten? Mochten er problemen zijn met een moderator of member, dan los je dit op een volwassen manier met de persoon zelf op (PM of mail) en hoef je niet heel DJR erbij te betrekken. Kom je er niet uit met de moderator of member, dan neem je contact op met Lead of WiM. Bij voorkeur kun je dit ook direct doen.?
Vanaf nu is het ook afgelopen met de discussies over Steve Jobs etc. Bovenstaande info is ook van toepassing voor jou als member!
Leuk nieuws voor de iPad gebruikers: vanaf iOS 5 is het mogelijk weer normaal gebruik te maken van de editor hier op DJR. Je hoeft dus niet javascript uit te zetten om te kunnen posten.
Poster: Maikelxxl
Volgens mij snap je me niet helemaal.
Ik heb zelf wat comentaar maar vroeg of andere ook last er van hadden.
En dat jullie als moderator's eens konden kijken? van hoe of wat jullie fout deden of wat jullie konden verbeteren.
En van Steve jobs Heb ik aleen te melden van jongens waar zijn we mee bezig.
Meer niet.
Hopelijk snap je me nou eens of andere moderator's
Doe het voor jullie voor me eigen doe ik het ook niet.?