Poster: MrQreeny
En toen was het 4 oktober... En toen was ik ineens 21!!
Poster: dj-zero
IK WORDT GEK HIER!!!!
gister naar audicien geweest.. oordopjes op maat laten maken.
Vandaag zit ik met mn linker oor compleet verstopt met een storende PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP!!!!
Audicien kon er niets aan doen, moest maar naar de huisarts... die was er niet-.-
dus maar wat olie in mn oor gdaan in de hoop dat t eruit loopt..
op school werd ik al helemaal gek, maar t feit dat ik nu niet kan draaien of wat dan ook maakt me nog geirriteerder:x
ben blij als dit over is!!!
iemand nog tips??
@ Maikel
beterschap met je moeder!
zal wel enorme shock zijn geweest:O
Poster: Maikelxxl
Wat een dag zeg. Pfff Me moeder is afgelopennacht thuis opgehaalt zware maagbloeding.
Is ze vandaag van winterswijk naar Enschede gebracht. Voor een operatie.
In winterswijk konden ze niks meer voor haar betekenen en ze wisten niet hoe het zou uitpakken.
Gelukkig is alles goed verlopen Ze is stabiel en?gelukkig is ze van de?IC af.??Maar wat een stres. Heb het zelf nu 4x meegemaakt, Om zelf een maagbloeding te hebben.
En dat is totaal geen pretje en krijg je moeder het ook 1 in keer. Echt shoking.
Ben nu echt moe van de hele dag morgen maar weer naar enschede toe en hopen dat alles goed komt.
Excuses voor eventuele typefouten maar moest het gewoon eventjes kwijt.
Poster: Tekhead
geen erg deze keer, wens ze sterkte van ons Maikell
Thanks zal ik zeker doen
en @admin. heb je nu een kunstknie ??
Poster: Crazy
WHAT THE *&#@&*!^%#@ !!!!!
Lees net dat Steve Jobs veel te vroeg is overleden
zit op youtube en zie toch iets geniaals.
Zo trek je echt de aandacht van de mensen
http://www.youtube.com/watch?v=Xq76j8LBO3k&feature=related
Poster: Ywe
Meeste van zn films krijg je wel koppijn van de strobe en de effecten! Maar leuke shit hoor
Poster: DJADMIN
Nee, ben bij ??n van de beste othopeten van Nederland / Benelux, en hij heeft t op een hele aparte manier toch in elkaar gekregenongelofelijk....als je zag hoe het er van binnen uitzag...
Poster: Limb-Girdle
Wanneer komt er weer eens een contest? :D
Poster: Seca
Timecode?