De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 (4/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

-FLoriZ-    posted on 21-09-2011 22:45
De Late Leeuw, d? plek voor al jouw on en offtopic gezwets.
Voor de mensen die de regels nog niet helemaal begrijpen:
-Geen bashing van leden (mods however.. haha)
-Niet gaan lopen schelden
-In de LL gelden natuurlijk ook alle vaste regels van DJR.
-Ook hier, geen links naar webshops.

RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 ??

Vote :   5 members like this  

Henri_D    posted on 29-09-2011 20:32
Winking my eye bedoel het niet vanuit jou oogpunt, bedoel in de zin van wat mails waard zijn voor iemand die reclame wenst te maken. 10 cent is gewoon onbetaalbaar volgens wat je er maar mee bekomt in mijn ogen Winking my eye maarja ben dan ook geen economist.
niiicola    posted on 29-09-2011 21:26
Haha t zal allemaal wel, maar ik krijg wel altijd een glimlach op mijn gezicht als ik zie dat het geld op mijn rekening staat, voor zo weinig moeite.
Gewoon.
mrmagix    posted on 29-09-2011 21:38
Den deze heeft binnekort ook meer geld op z'n rekening :D.
Vandaag contract gaan tekenen als verantwoordelijke voor een afdeling in Brico met op het einde van men loopbaanplanning (na 6 maanden) winkelmanagerfunctie.

Whoop whoop!
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Henri_D    posted on 29-09-2011 21:55
Ooh proficiat! :D?
mrmagix    posted on 30-09-2011 00:09
Merci merci Happy, laughing. Wel een rare gedachte dat het hoofdstuk school nu is afgesloten, maar daar staat iedereen voor, vroeg of laat Happy, laughing. Anyway, hoop dat het allemaal wat gaat meevallen!
Sebasz    posted on 30-09-2011 16:18
morgennacht om 01.00 mn guestmix op slamfm!?Cool vergeet allemaal niet te luisteren?Cool. komt o.a. een nieuwe exclusieve plaat van mij in voorbij en nog een exclusieve avicii track. Als je benieuwd bent welke luister maar?Cool

misschien is iemand zo lief om het op te nemenCool zit op dat moment namelijk net in de auto haha
Tekhead    posted on 30-09-2011 17:50
tralaliera, eerst eten en dan naaar de apple-store voor een ipad2 te gaan kopen, leuk vooruitzicht
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Seca    posted on 30-09-2011 17:59
Hah, tof tekhead, en ook net een nieuwe macbook zeker? :D
Hoe?bevalt het wonen je?in de nieuwmoer? Happy, laughing
User edit by Seca on 30-09-2011 @ 17:59:30 (3%)
Tekhead    posted on 30-09-2011 18:26
Poster: Seca
Hah, tof tekhead, en ook net een nieuwe macbook zeker? :D
Hoe?bevalt het wonen je?in de nieuwmoer? Happy, laughing

Idd seca, net nieuwe MBP gekocht en nu nog een ipad krijgen, leuk hoor.
Het wonen in Nieuwmoer bevalt mij uitstekend, veel beter dan in't stad, hier merk ik dat ik in Vlaanderen woon en niet in een of ander Timboekistaans land zoals in't stad. Ik woon hier nu net een jaar en zoals het nu loopt denk ik er niet aan ooit nog terug te keren, zeker niet als ik ook zie hoe gelukkig mijn kids hier zijn.
Tekhead    posted on 30-09-2011 22:06
Krijg ik een ipad, wil m'n vrouwke hem al niet meer teruggeven haha
TimmyV    posted on 01-10-2011 13:18
Kaarten voor Qlimax binnenCool
Let's go f*cking mental
Seca    posted on 01-10-2011 13:34
Poster: Tekhead
Idd seca, net nieuwe MBP gekocht en nu nog een ipad krijgen, leuk hoor.
Het wonen in Nieuwmoer bevalt mij uitstekend, veel beter dan in't stad, hier merk ik dat ik in Vlaanderen woon en niet in een of ander Timboekistaans land zoals in't stad. Ik woon hier nu net een jaar en zoals het nu loopt denk ik er niet aan ooit nog terug te keren, zeker niet als ik ook zie hoe gelukkig mijn kids hier zijn.

Ja zo is dat, altijd als ik in't stad kom mer ik toch ook wel serieuse verschillen, k'heb het dan vooral over de omgeving en het 'levensmilieu' zeg maar Happy, laughing Woon zelf in Loenhout, tussen de koe'tjes, zalig wonen, ik zou nooit naar Antwerpen willen verhuizen, of een andere drukke stad, maar ik kom er wel graag, dat zeker wel. Ik denk dat je kids hier ook beter?en liever opgroeien Happy, laughing
tek-zotic    posted on 01-10-2011 15:27
tussen de koe'tjes

beetje respect voor u moeder he :p
Tekhead    posted on 01-10-2011 21:12
Ja zo is dat, altijd als ik in't stad kom mer ik toch ook wel serieuse verschillen, k'heb het dan vooral over de omgeving en het 'levensmilieu' zeg maar Happy, laughing Woon zelf in Loenhout, tussen de koe'tjes, zalig wonen, ik zou nooit naar Antwerpen willen verhuizen, of een andere drukke stad, maar ik kom er wel graag, dat zeker wel. Ik denk dat je kids hier ook beter?en liever opgroeien Happy, laughing

Idd, hier kunnen de kids nog zalig spelen, mijn tuin zit bijna altijd vol met voetballende vriendjes van onze Levi, en dan speelt de hond ook nog mee, zalig om ze zo gelukkig te zien. Ik ben Antwerpenaar in hart en nieren maar voel me vreemdeling in m'n eigen stad, daar kan en wil ik niet mee leven.
mrmagix    posted on 01-10-2011 23:03
Poster: Tekhead
Idd, hier kunnen de kids nog zalig spelen, mijn tuin zit bijna altijd vol met voetballende vriendjes van onze Levi, en dan speelt de hond ook nog mee, zalig om ze zo gelukkig te zien. Ik ben Antwerpenaar in hart en nieren maar voel me vreemdeling in m'n eigen stad, daar kan en wil ik niet mee leven.

Ge moet dan ook ni in 't stad zijn om u Antwerpenaar te voelen eh :D. Woon zelf in Mechelen, maar kan plechtig, op mijn communiezieltje, zeggen dat ik Antwerpen toch ook in mijn hart draag zenne Winking my eye
Seca    posted on 02-10-2011 00:02
Poster: tek-zotic
eetje respect voor u moeder he :p

Kalm daar h?! Cool
Tekhead    posted on 02-10-2011 01:12
Poster: mrmagix
Ge moet dan ook ni in 't stad zijn om u Antwerpenaar te voelen eh :D. Woon zelf in Mechelen, maar kan plechtig, op mijn communiezieltje, zeggen dat ik Antwerpen toch ook in mijn hart draag zenne Winking my eye

Leuk als niet Antwerpenaar dat zegt, maar Mechelen ligt wel in de provincie Antwerpen he Winking my eye?
Je moet eens weten hoe moeilijk het is voor een doorgewinterde stadsmens van Antwerpen zoals ik, om naar een zeer landelijk gebied te verhuizen. De beslissing was uiteindelijk de beste beslissing, en vooral door mijn 2 kinderen was de beslissing toch vrij snel genomen, en heb ik niet het gevoel m'n stad achtergelaten te hebben Happy, laughing

btw, zedde gij ne kakker?
User edit by Tekhead on 02-10-2011 @ 01:20:31 (100%)
mrmagix    posted on 02-10-2011 15:01
kakker <3 kan wijt ni anders :p. Maar in 't algemeen intresseert voetbal mij ni erg.
Tekhead    posted on 03-10-2011 01:45
mijn schoonbroer ook, en zijn broer is racinger.
mrmagix    posted on 03-10-2011 18:43
oei oei oei :p
Tekhead    posted on 03-10-2011 18:50
Haha, ik supporter van de enige, echte ploeg van't stad !

Come on you Reds !!!
DJADMIN    posted on 04-10-2011 12:27
Mensen,

ik heb vorig jaar TRAKTOR DUO gekocht, voor gebruik met mn CDJ 850s. Nu is dat waardeloos, dat weten we. Om het toch niet helemaal nutteloos te laten zijn, wil ik dus een compacte controller kopen hiervoor. Niet te duur, want mijn prioriteiten liggen ergens anders, gewoon leuk als ik in een set eens een nummertje digitaal opzoek.

In ieder geval kwam ik nu de numark DJ 2 go tegen, klein controllerpaneeltje...simpel, aan te sluiten met traktor hoorde ik (correct me if im wrong), met een simpele USB aansluiting. Nu is de vraag : werkt dit ? En heb ik nog een geluidskaart extern nodig om nummers per kanaal voor te beluisteren, of gaat dat uberhaupt niet ?
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
MrQreeny    posted on 04-10-2011 16:00
En toen was het 4 oktober... En toen was ik ineens 21!!
'Music is the universal language of mankind...'
__MauMau__    posted on 04-10-2011 16:03
Gefelicteerd!!!
nickvdp    posted on 04-10-2011 18:14
Happy b-day MrQreeny

142 Users online: 44 Guests (98 Unknown)
Pages generated today : 108.191
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.586.192