Poster: Seca
Hah, tof tekhead, en ook net een nieuwe macbook zeker? :D
Hoe?bevalt het wonen je?in de nieuwmoer?
Poster: Tekhead
Idd seca, net nieuwe MBP gekocht en nu nog een ipad krijgen, leuk hoor.
Het wonen in Nieuwmoer bevalt mij uitstekend, veel beter dan in't stad, hier merk ik dat ik in Vlaanderen woon en niet in een of ander Timboekistaans land zoals in't stad. Ik woon hier nu net een jaar en zoals het nu loopt denk ik er niet aan ooit nog terug te keren, zeker niet als ik ook zie hoe gelukkig mijn kids hier zijn.
tussen de koe'tjes
Ja zo is dat, altijd als ik in't stad kom mer ik toch ook wel serieuse verschillen, k'heb het dan vooral over de omgeving en het 'levensmilieu' zeg maarWoon zelf in Loenhout, tussen de koe'tjes, zalig wonen, ik zou nooit naar Antwerpen willen verhuizen, of een andere drukke stad, maar ik kom er wel graag, dat zeker wel. Ik denk dat je kids hier ook beter?en liever opgroeien
Poster: Tekhead
Idd, hier kunnen de kids nog zalig spelen, mijn tuin zit bijna altijd vol met voetballende vriendjes van onze Levi, en dan speelt de hond ook nog mee, zalig om ze zo gelukkig te zien. Ik ben Antwerpenaar in hart en nieren maar voel me vreemdeling in m'n eigen stad, daar kan en wil ik niet mee leven.
Poster: tek-zotic
eetje respect voor u moeder he :p
Poster: mrmagix
Ge moet dan ook ni in 't stad zijn om u Antwerpenaar te voelen eh :D. Woon zelf in Mechelen, maar kan plechtig, op mijn communiezieltje, zeggen dat ik Antwerpen toch ook in mijn hart draag zenne