De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 (36/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

-FLoriZ-    posted on 21-09-2011 22:45
De Late Leeuw, d? plek voor al jouw on en offtopic gezwets.
Voor de mensen die de regels nog niet helemaal begrijpen:
-Geen bashing van leden (mods however.. haha)
-Niet gaan lopen schelden
-In de LL gelden natuurlijk ook alle vaste regels van DJR.
-Ook hier, geen links naar webshops.

RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 ??

Vote :   5 members like this  

MoXeGy    posted on 29-12-2011 18:15
After party's, dat is veel minder tegenwoordig? wel jammer!
User edit by MoXeGy on 29-12-2011 @ 18:15:31 (31%)
Tekhead    posted on 29-12-2011 20:46
tja wat wil je, als ze de Afterclubs het leven zuur maken, door overdreven controle's en de controle's elke keer weer op de wegen naar die club's, ook al ben je een voorbeeldige BOB, dan nog krijg je er opeens genoeg van.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Crazy    posted on 29-12-2011 22:58
Tekhead, volgt u het darten een beetje? Aangezien die Kim Huybrechts er echt wat van kan dit WKCool
Tekhead    posted on 29-12-2011 23:27
eerlijk gezegd niet nee, vroeger toen deze sport?ook op tv kwam bij ons (zoals snooker) wekt dat wel interesse, maar echt volgen niet, en zeker toen het typische van deze sport verdween, dikke vette bierbuiken met heel grote en veel pinten zuipen werden geband en drinken verboden. Wij hadden ook geen Belgen met enige betekenis om naar op te kijken zoals jullie wel hebben. Ik vind het een beetje jammer dat ik Kim Huybrechts niet ken, staat nergens iets van te lezen, denk dat deze gast de finale zal moeten bereiken mss winnen om aandacht te krijgen in de media, tis geen voetbal of wielrennen de 2 sporten die voor meer dan 90% de zendtijd bepalen. Over welk tornooi heb je het trouwens ??
Crazy    posted on 29-12-2011 23:35
Hier een geweldige partij van hem die die vandaag gespeeld heeft.
Ik bedoel het Ladbrokes WK in Engeland. Alle Nederlanders uitgeschakeld, zelfs Phil Taylor ligt eruit.
User edit by Crazy on 29-12-2011 @ 23:53:08 (1%)
Tekhead    posted on 29-12-2011 23:47
geweldig is dat !
MichaelMiller    posted on 29-12-2011 23:49
Dacht toch echt dat 'Kim' een 'zij' was, haha. Is dat ook een jongensnaam, ja? (Buiten Azi?)
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Crazy    posted on 29-12-2011 23:52
Blijkbaar is het een jongensnaam ja:P
MichaelMiller    posted on 30-12-2011 00:00
Ik volg het darten echt niet meer. Ik ken?veel namen ook helemaal niet die ik voorbij zie komen, eerst wel. Heb gisteren toevallig nog gekeken, ene Pipe was daar aan het gooien. Dat zag er raar uit! Maar die was blijkbaar herstellende van auto-ongeluk. (Toevallig net gehoord dat iemand die ik ken ook tegen een boom is aangereden, leeft nog wel btw). Nederland & Engeland (of?iets breder, UK), zijn echt geweldige dart-landen. In veel andere landen is het een redelijk onbekende sport blijkbaar.

Iets heel anders.. Heb het al meerdere malen laten weten, maar ik wil toch echt mijn username veranderd hebben (Moderator...!!Cool)
Word nog regelmatig Mikeyy o.i.d. genoemd (Mikeyy-V, eerste DJ naam 2 jaar geleden). Nu Michael_Miller dus graag als username. Ik zal nog even naar Lead & W.I.M. mailen, is denk ik de enige manier? Lead al 2x gemaild geloof ik.
Crazy    posted on 30-12-2011 00:06
Ik zie W.I.M toch net iets vaker online dus maybe bij hem proberen?Cool
Tekhead    posted on 30-12-2011 00:18
Poster: Crazy
Blijkbaar is het een jongensnaam ja:P

Bij ons in Belgie bijna evenveel meisje als jongens, maar een Kim als meisjesnaam is meestal de afkorting van Kimberly.
MichaelMiller    posted on 30-12-2011 00:24
Poster: Tekhead
Bij ons in Belgie bijna evenveel meisje als jongens, maar een Kim als meisjesnaam is meestal de afkorting van Kimberly.

Hmmm, wij hebben ook zo'n soort namen. Robin bijvoorbeeld, maar dat is volgens mij lichtelijke meerderheid jongens. Maar volgens mij is een Nederlandse jongen met de naam Kim echt zeldzaam.
MichaelMiller    posted on 30-12-2011 00:47
Jezus, zit er nu zelfs over na te denken om mijn DDJ T1 'te-ruil' te zetten. Aan de ene kant heeft het meer dan ik nodig heb, aan de andere kant minder. Ik zou erg graag 1000mk2s of 1000mk3s willen, maar die zijn tweedehands en misschien niet eens meer in goede staat. Na 3 jaar zijn ze toch niet meer als ze geweest zijn. Maar ik mis toch echt het grote jogwheel hier. Ik kan perfect opnemen, heb 4 decks, effecten, 8 hotloops, needle search, maar had graag 1000mk3s gehad. Maarrrr, dan dus ook nog mixer. Reloop/Behringer hebben goedkope goede mixers met effecten en eigenlijk alles wat nodig is. Een DJM 600 o.i.d. is ook goed, maar worden helaas niet meer geproduceerd.
Crazy    posted on 30-12-2011 00:56
Een DJM-400 of een Reloop IQ geen optie, aangezien je dan maar 2 decks zou hebben?
User edit by Crazy on 30-12-2011 @ 00:56:44 (100%)
MichaelMiller    posted on 30-12-2011 01:06
Nee, waarom zou ik DJM 400 doen? ?600,-, vind ik teveel geld voor wat je voor krijgt. De Reloop IQ is goed genoeg, maar ongelooflijk lelijk, maar dat is persoonlijke smaak. Dacht meer aan de Behringer DJX750 of 900. Beiden onder 230 euro. Perfecte mixers. Toch bedankt voor suggesties.
Crazy    posted on 30-12-2011 01:11
Is een nieuwe, uit de winkel dus, dan echt een must?
MichaelMiller    posted on 30-12-2011 01:13
CD speler wel. Mixer niet. Tweedehands zo'n DJX kan ook. Zal eens kijken.
qntr0l    posted on 30-12-2011 11:15
Ik heb even iets heel stoms te vertellen, maar vanaf januari start ik in mijn nieuwe residentie:?

Bill's Bar te Markelo?

http://www.billsbar.nl/disco/index.htm

Linken lukt niet op men MacBook op de een of andere manier..

Maar.. Ik ben blij!
ArTy    posted on 30-12-2011 11:32
Poster: Mikeyy-V
CD speler wel. Mixer niet. Tweedehands zo'n DJX kan ook. Zal eens kijken.

Tweedehands DJX zou ik niet doen. Ik zou persoonlijk ook eerder voor een Reloop gaan dan een Behringer.

Poster:?qntr0l
heb even iets heel stoms te vertellen, maar vanaf januari start ik in mijn nieuwe residentie
 ?
Ziet er erg dik uit (even de 360 view gekeken. En de agenda ziet er ook niet gek uit. Ik zeg.. GOED BEZIG!
qntr0l    posted on 30-12-2011 15:45
Thanx! 360 view is alweer iets gedateerd, grote zaal ziet er bijvoorbeeld 10 keer gelikter uit nu ^^.
Xtremer    posted on 30-12-2011 17:28
Zo. Even de bezem door het forum gehaald, alles wat verkocht of niet goed is dr uit Cool
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Lucalicious    posted on 30-12-2011 17:30
zozo xtremer, jij bent ff goed bezig geweest haha :P
tek-zotic    posted on 30-12-2011 19:36
Poster: Xtremer
Zo. Even de bezem door het forum gehaald, alles wat verkocht of niet goed is dr uit Cool

volgens mij heb je toch stiekem de stofzuiger gebruikt
MichaelMiller    posted on 30-12-2011 20:41
W.I.M. heeft mijn bericht wel gelezen, maar nog niks gebeurd helaas. Hoop wel dat gaat veranderen in Michael_Miller.
Kunnen alleen Lead & W.I.M. dat? Heb dat eens gehoord, maar anders kan ik bij Xtremer eens proberen?
Tekhead    posted on 30-12-2011 21:07
Poster: Crazy
a href='http://www.rtl7darts.nl/video/1/ladbrokes-pdc-wk-2012/757/ladbrokes-pdc-wk-darts-2012-3e-ronde-kim-huybrechts-tegen-paul-nicholson' target='_blank'>Hier een geweldige partij van hem die die vandaag gespeeld heeft.
Ik bedoel het Ladbrokes WK in Engeland. Alle Nederlanders uitgeschakeld, zelfs Phil Taylor ligt eruit.

er stond vandaag in de krant een klein artikeltje over Kim Huybrechts, je ziet maar haha

275 Users online: 14 Guests (261 Unknown)
Pages generated today : 46.241
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.434.615