De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 (35/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

-FLoriZ-    posted on 21-09-2011 22:45
De Late Leeuw, d? plek voor al jouw on en offtopic gezwets.
Voor de mensen die de regels nog niet helemaal begrijpen:
-Geen bashing van leden (mods however.. haha)
-Niet gaan lopen schelden
-In de LL gelden natuurlijk ook alle vaste regels van DJR.
-Ook hier, geen links naar webshops.

RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 ??

Vote :   5 members like this  

Tekhead    posted on 25-12-2011 02:56
Poster: bambamstudio
Zo, en wat gaan jullie doen met kerst? Ik ga de studio in, album moet af....

Ik had normaliter gisteren een k'mis feestgig maar had deze afgelopen week afgebeld omdat ik zwaar ziek was. Ik ben daarom rustig naar familie geweest.

O ja, Marc en alle (of bijna alle) anderen een vrolijk en gezond kerstmis en eindejaars wensen en feesten toe.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Henri_D    posted on 25-12-2011 15:02
Beste wensen voor iedereen hier alvast?Cool
the-melody    posted on 25-12-2011 15:45
Wat een k*tfeest heb ik gisteren gehad, na 1 uur en 3 kwartier begaven de subs het en dan nog eens Sabamcontrole op men dak. 239 euro boete?CoolCoolCool
Tekhead    posted on 25-12-2011 15:59
Sabam ? Heb je misschien met illegale muziek gedraaid ? En heb je die boete meteen moeten ophoesten ?
dj-zero    posted on 25-12-2011 16:00
Ook hier iedereen fijne kerstdagen gewenst!
Raindrop    posted on 25-12-2011 16:04
Maar hoe controlleren ze dan of je legale muziek heb??
De Dj's die ik zie optreden en je in hun cd map kijkt, zie ik bijna alleen maar gekopieerde cd's.?
Sabam kan dan toch niet controleeren of je ze wel echt van beatport of itunes heb gekocht?
AU Q-D6 - AU CDI-100 - Sennheiser HP
the-melody    posted on 25-12-2011 16:38
Poster: Tekhead
Sabam ? Heb je misschien met illegale muziek gedraaid ? En heb je die boete meteen moeten ophoesten ?
 Nope maar er waren nummers bij waarvan ik de aankoopbewijzen niet kon voorleggen. Vandaar de boete, of had het er iets met te maken dat ik zei dat ze eikels waren en dat ze beter eens iets deftigs van job konden gaan doen? Boete zou nog in de bus komen, vanaf dan kan ik het ofwel aanvechten (wat ik ga doen) ofwel betalen

@ reindrop: ze vragen aankoopbewijzen, heb je die niet = pech

User edit by the-melody on 25-12-2011 @ 16:39:25 (24%)
Dyno    posted on 25-12-2011 16:48
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Tekhead    posted on 25-12-2011 18:24
Poster: the-melody
Nope maar er waren nummers bij waarvan ik de aankoopbewijzen niet kon voorleggen. Vandaar de boete, of had het er iets met te maken dat ik zei dat ze eikels waren en dat ze beter eens iets deftigs van job konden gaan doen? Boete zou nog in de bus komen, vanaf dan kan ik het ofwel aanvechten (wat ik ga doen) ofwel betalen

@ reindrop: ze vragen aankoopbewijzen, heb je die niet = pech

Was er politie bij ?
the-melody    posted on 25-12-2011 18:37
Jap
Tekhead    posted on 25-12-2011 18:47
hebben ze je platen opgeschreven ? wat ik ooit heb gedaan na zo een controle, ik heb het aangevochten, en een lijst gemaakt van de platen waar ik nog een bewijs van?had en gezegd dat de lijst mijn playlist van die avond was, iets wat zij niet konden weerleggen omdat ze de gedraaide platen niet hadden genoteerd, ik had bewijzen Sabam had niks, en voor ze nog andere argumenten konden bovenhalen zei ik nog, 'zolang ik die bewijsloze platen niet draai, doe ik niks illegaals Happy, laughing Bye, Bye Sabam
the-melody    posted on 25-12-2011 18:54
Neen niks opgeschreven, ze hebben enkel heel de cd map doorgenomen (niet moeilijk, elke cd heeft maar 1 track en alles staat erop) en men aankooplijstjes zo nagekeken. Niks genoteerd, toch niet dat ik weet.?
Aanvechten heb ik wel de goesting voor, maar vrees dat ik het toch ga verliezen aangezien er nog een boete is van smaad tegen een ambtenaar in functie... Ik moet echt men mond leren houden.
Vind het wel wansmakelijk, ik heb men dj licentie die ik elk jaar netjes op tijd vernieuw, ik koop alles legaal aan via hardstyle.com, itunes store en beatport en print altijd de aankoopbewijsjes af, houd ?die allemaal bij in een mapje. En dan voor enkele nummers die je gratis van soundcloud hebt kunnen halen (ik denk aan de dom lomp en famous dj tool van coone) pakken ze je dan. Echt wansmakelijk vind ik het. Het heeft toch echt men avond naar de knoppen geholpen.

Trouwens Tekhead, ik zie dat je nu in Kalmthout woont? Heb je vroeger niet in A'pen gewoond, spijtig want anders wou ik wel eens op de koffie komen?Cool
User edit by the-melody on 25-12-2011 @ 18:55:27 (18%)
Tekhead    posted on 25-12-2011 19:56
Ja dat klopt, heb altijd in Antwerpen gewoond, nu niet meer. Aanvechten maar, ze kunnen niks maken voor die enkele nrs, en die smaad staat los van je dj gebeuren. Doen, je zal erbij winnen?
the-melody    posted on 25-12-2011 20:21
Ok Tek, dan ga ik dat maar doen Happy, laughing Morgen eens bellen naar de advocaat
Xurion    posted on 26-12-2011 00:08
Sorry dat ik weer over Buma/Stemra begin maar als je als evenement een licentie betalen zijn er dan nog gekochte cd's nodig?
User edit by Xurion on 26-12-2011 @ 00:11:02 (3%)
DjVictorF    posted on 26-12-2011 15:12
Ik dacht dat ze bij gesloten feesten uberhaupt niks te zeggen hadden?
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
the-melody    posted on 26-12-2011 16:21
Poster: Xurion
Sorry dat ik weer over Buma/Stemra begin maar als je als evenement een licentie betalen zijn er dan nog gekochte cd's nodig?
 Die telt enkel om de muziek die gedraaid wordt te laten horen aan een groot aantal mensen. Verder heb je als dj hier in belgi? ook nog een DJ Licentie nodig en moeten alle nummers legaal aangekocht zijn + de aankoopbewijzen kunnen voorleggen. Die DJ Licentie zorgt ervoor dat je de muziek mag branden vanop het originele medium (meestal computers dus) naar cd's. Indien je de muziek wel vanop de originele plaats afspeelt heb je dit niet nodig. Correct me if i'm wrong?
User edit by the-melody on 26-12-2011 @ 16:22:55 (16%)
Ywe    posted on 27-12-2011 09:59
Wat een verschrikkelijk systeem is dat zeg. Dan valt het hier nog mee
the-melody    posted on 27-12-2011 19:27
Poster: Ywe
 Ja echt erg, die dj licentie kost me in de 200 euro + btw ongeacht of ik nu 1 keer optreed of elke dag van de week x 52...
tek-zotic    posted on 27-12-2011 19:31
Poster: Ywe

als je dat maar weet, zo betaal 4x per nummer: 1 maal organisatie, 1 maal bij aankoop, 1 maal bij dj licentie en 1 maal toeslag op CD media
MrQreeny    posted on 27-12-2011 22:28
Haha dit is echt geniaal... Een documentaire uit 1992 over de housescene:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=E8GI5G1u4Rc#!
'Music is the universal language of mankind...'
Winston    posted on 28-12-2011 00:17
This was just meant to beYou are coming back to me?cause, this is pure love?cause, this is pure love

When you are sleeping I want to sit by your side and if I fall asleep, I want to dream of you.
And I want the warmth of every breath you take to take over my body.I hope you know that my life is nothing without you.

This was just meant to beYou are coming back to me?cause, this is pure love?cause, this is pure love
I know you are more afraid then I So I will wait?cause, this is pure love?cause, this is pure love

I want to hold your beautiful body in my arms and say that if you weren't here I'm done?and I will die, I want you to put your lips on mine and say that life is nothing without you

Ba ra la la la la ba la la laThe moon is miles aboveBa ra la la la la ba la la la?cause this is pure loveBa ra la la la la ba la la laThe moon is miles aboveBa ra la la la la ba la la la?cause this is pure love
Tic Toc
User edit by Winston on 28-12-2011 @ 00:21:36 (3%)
Winston    posted on 28-12-2011 00:46
Poster: MrQreeny

Leuk om 100% Isis te zien toen ze klein was ....
Tic Toc
MichaelMiller    posted on 29-12-2011 17:01
Poster: MrQreeny

Wat een verschil! Hier verlangen volgens mij nog veel mensen naar terug.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Tekhead    posted on 29-12-2011 18:05
wees maar zeker dat we daar terug naar verlangen, toen was feesten, nog feesten, geen ruzie, vechtpartijen, schieten of messen trekken, en natuurlijk de onvergetelijke after party's.

153 Users online: Lead & 19 Guests (133 Unknown)
Pages generated today : 86.513
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.887