Poster: bambamstudio
Zo, en wat gaan jullie doen met kerst? Ik ga de studio in, album moet af....
Poster: TekheadNope maar er waren nummers bij waarvan ik de aankoopbewijzen niet kon voorleggen. Vandaar de boete, of had het er iets met te maken dat ik zei dat ze eikels waren en dat ze beter eens iets deftigs van job konden gaan doen? Boete zou nog in de bus komen, vanaf dan kan ik het ofwel aanvechten (wat ik ga doen) ofwel betalen
Sabam ? Heb je misschien met illegale muziek gedraaid ? En heb je die boete meteen moeten ophoesten ?
Poster: the-melody
Nope maar er waren nummers bij waarvan ik de aankoopbewijzen niet kon voorleggen. Vandaar de boete, of had het er iets met te maken dat ik zei dat ze eikels waren en dat ze beter eens iets deftigs van job konden gaan doen? Boete zou nog in de bus komen, vanaf dan kan ik het ofwel aanvechten (wat ik ga doen) ofwel betalen
@ reindrop: ze vragen aankoopbewijzen, heb je die niet = pech
Poster: XurionDie telt enkel om de muziek die gedraaid wordt te laten horen aan een groot aantal mensen. Verder heb je als dj hier in belgi? ook nog een DJ Licentie nodig en moeten alle nummers legaal aangekocht zijn + de aankoopbewijzen kunnen voorleggen. Die DJ Licentie zorgt ervoor dat je de muziek mag branden vanop het originele medium (meestal computers dus) naar cd's. Indien je de muziek wel vanop de originele plaats afspeelt heb je dit niet nodig. Correct me if i'm wrong?
Sorry dat ik weer over Buma/Stemra begin maar als je als evenement een licentie betalen zijn er dan nog gekochte cd's nodig?
Poster: YweJa echt erg, die dj licentie kost me in de 200 euro + btw ongeacht of ik nu 1 keer optreed of elke dag van de week x 52...
Wat een verschrikkelijk systeem is dat zeg. Dan valt het hier nog mee
Poster: Ywe
Wat een verschrikkelijk systeem is dat zeg. Dan valt het hier nog mee
Poster: MrQreeny
Haha dit is echt geniaal... Een documentaire uit 1992 over de housescene:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=E8GI5G1u4Rc#!
Poster: MrQreeny
Haha dit is echt geniaal... Een documentaire uit 1992 over de housescene:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=E8GI5G1u4Rc#!