De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 (31/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

-FLoriZ-    posted on 21-09-2011 22:45
De Late Leeuw, d? plek voor al jouw on en offtopic gezwets.
Voor de mensen die de regels nog niet helemaal begrijpen:
-Geen bashing van leden (mods however.. haha)
-Niet gaan lopen schelden
-In de LL gelden natuurlijk ook alle vaste regels van DJR.
-Ook hier, geen links naar webshops.

RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 ??

Vote :   5 members like this  

Sandr    posted on 12-12-2011 12:43
Poster: tek-zotic

Sta jij binnen kort toevallig te draaien in Vlissingen?
Ik liep gisteren even door Middelburg en zag een flyer staan met TekZotic daarop....

Of gebruikt iemand anders je naam?
Play that funky music white boy....
djmathijs    posted on 12-12-2011 13:32
Volgend jaar naar Blanes op vakantie. Iemand nog tips voor een relatief goedkoop en goed hotel of appartement?
En zit het daar qua uitgaansgelegenheden wat goed?
Yorick    posted on 12-12-2011 13:38
Kan ook naar een hostel kijken dan ben je ongeveer 25 euro per nacht uit.
Voor 25 euro kan je daar redelijk goed uit eten per dag en als ontbijt kom je met 15 euro mega ver!
djmathijs    posted on 12-12-2011 18:37
Hostels had ik nog niet van gehoord, hier zal ik ook even naar zoeken. Je hebt er opzich ook wel goedkope villa's, als je daar dan met 10 man in gaat zijn de kosten ook niet zo hoog, maar zit je vaak al een stuk van de kroegen af.
RemcoRelion    posted on 12-12-2011 18:53
@djmathijs
Wat mischien ook leuk is om te kijken naar siofok
Dat ligt in hongarijeHappy, laughing
Zelf laatst geweest en ga aanstaande zomervakantie weer heen met vrienden voor week en combineren met nog weekje boedapestHappy, laughing
Het uitgaan is daar relatief goedkoop en eten is ook heel goedkoop en lekker vooral
Don’t be a prisoner of your own style!
Pur-D    posted on 12-12-2011 20:16
Ik zag net op marktplaats een ipad 1, 64gb met 3g voor maar 150 euro. In november gekocht.
Wat denken jullie? is het te vertrouwen ofniet? Hij woont op schiermonnikoog, dus daar kan ik helaas niet zo even heen.
Heb hem op mijnpolitie.nl even nagetrokken maar niks verdachts gevonden...
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
the-melody    posted on 12-12-2011 20:22
Wat meestal te mooi is om waar te zijn... is het ook
Dyno    posted on 12-12-2011 20:58
Pfff ... respect voor mensen die het elke week doen, maar ik ben dit weekend (vrijdag na het werk weg, zondag terug) wezen draaien in Manchester, Engeland.
Super tof feestje achter de rug, maar best vermoeiend hoor.
Misschien dat het na een tijdje went, want als het goed is moet ik nu vaker naar 'de overkant'!!
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
tek-zotic    posted on 12-12-2011 21:32
Poster: Sandr
Sta jij binnen kort toevallig te draaien in Vlissingen?
Ik liep gisteren even door Middelburg en zag een flyer staan met TekZotic daarop....

Of gebruikt iemand anders je naam?

ik heb ontdekt dat iemand anders deze naam ook gebruikt, helaas, maar ik gebruik hem al sinds zolang ik me kan herrineren, en ben ook op tal van fora met deze username aangemeld, net zoals op myspace, dus als die andere gozer ff een beetje had opgezocht had ie m'n naam niet gestolen Happy, laughing
DjVictorF    posted on 12-12-2011 21:55
ik heb ontdekt dat iemand anders deze naam ook gebruikt, helaas, maar ik gebruik hem al sinds zolang ik me kan herrineren, en ben ook op tal van fora met deze username aangemeld, net zoals op myspace, dus als die andere gozer ff een beetje had opgezocht had ie m'n naam niet gestolen Happy, laughing

Is alleen een beetje lastig te bepalen, bij wijze van spreken zou hij hem misschien zelfs al hebben gebruikt voor jou.. Heb je trouwens je naam vast laten stellen bij de KvK? Of hoe dat in Belgi? heet? Dan kan je er misschien wel iets aan doen..
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
DjVictorF    posted on 12-12-2011 21:55

Is alleen een beetje lastig te bepalen, bij wijze van spreken zou hij hem misschien zelfs al hebben gebruikt voor jou.. Heb je trouwens je naam vast laten stellen bij de KvK? Of hoe dat in Belgi? heet? Dan kan je er misschien wel iets aan doen..
tek-zotic    posted on 12-12-2011 22:01
Poster: DjVictorF

nee ik heb mijn naam niet laten registreren, en ja het is moeilijk te bepalen. en het boeit me eigenlijk ook niet zo erg, alleen is het spijtig dat hij ongeveer zelfde genre als mij draait en dat dus erg verwarrend is
DjVictorF    posted on 12-12-2011 22:17
nee ik heb mijn naam niet laten registreren, en ja het is moeilijk te bepalen. en het boeit me eigenlijk ook niet zo erg, alleen is het spijtig dat hij ongeveer zelfde genre als mij draait en dat dus erg verwarrend is

Ja, dat is inderdaad zeker vervelend.. Maar vind je het dan niet misschien iets om je naam toch te laten registreren? Voordat hij dat misschien doet?
tek-zotic    posted on 12-12-2011 22:25
Poster: DjVictorF
Ja, dat is inderdaad zeker vervelend.. Maar vind je het dan niet misschien iets om je naam toch te laten registreren? Voordat hij dat misschien doet?

goh, laten registreren kost waarschijnlijk weer geld enzo, ik draai ook nog als The Pharmacist (aangezien ik (bijna) apotheker ben) dus moest het zo erg worden, switch ik m'n naam wel Happy, laughing
Maracas    posted on 13-12-2011 09:12
Ik heb een Korg Kaoss pad Happy, laughing mooier is, hij heeft niet eens wat gekostt :p
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
MichaelMiller    posted on 13-12-2011 17:34
De aanslag in Luik.. De komende dagen vast een veel besproken onderwerp in dit topic. Aangezien hier ook veel Belgische leden zijn, zal het misschien onnodig zijn om dit?te posten, maar dit is tot nu toe gebeurd;

Een man (Nordine Amrani, 32 jaar) heeft met een pistool, geweer (kalasjnikov) en handgranaten geschoten/gegooid; Tot nu toe 4 doden, 75 gewonden, maar worden vast meer. Die man is dood, zelfmoord?(meest waarschijnlijk) of door politie neergeschoten. De doden bestaan uit een 15-jarige jongen, een 17-jarige jongen, een 75-jarige vrouw en de dader zelf dus.

Inleidende post om verder aanvullingen bij te plaatsen...?

Edit; Lijkt me duidelijk dat slechte grappen (Bruno Mars e.d.) hier niet gewaardeerd zullen worden, dus maak ze ook gewoon niet. Meesten mee eens denk ik? ?
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 13-12-2011 @ 17:37:04 (22%)
Tekhead    posted on 13-12-2011 19:25
en een kindje van 2 dat nog voor z'n leven vecht, hier zijn toch geen woorden voor, momenteel 123 gewonden.
Onze regering was er als de kippen bij om te zeggen dat het geen aanslag was, omdat de man alleen handelde.??Men kan gelijk hebben uiteraard maar vind het wel frappant, alsof een eenzaat dat niet kan doen (zoals de zelfmoordterroristen). Belachelijke deze uitspraak nu al te doen. Gecondoleerd aan alle nabestaanden (behalve aan die van de schutter).
De drama's bij ons beginnen zich op te stapelen de laatste weken..
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 13-12-2011 @ 19:27:42 (15%)
Tekhead    posted on 13-12-2011 19:41
Update, het kindje van 2 is ondertussen ook gestorven en een 20 jarige heeft het ook niet overleefd.
MichaelMiller    posted on 13-12-2011 19:50
Is toch verschrikkelijk?!?
Heb echt met de Zuiderburen te doen..........
En natuurlijk het meest met de gewonden en nabestaanden, spreekt voor zich.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Tekhead    posted on 13-12-2011 19:54
?Bedankt, toch 1 Nederlander Winking my eye
DjVictorF    posted on 13-12-2011 20:43
Hoorde het nieuws pas net.. Echt verschrikkelijk! Zeer spijtig dat dit nu weer heeft plaats moeten vinden!
Tekhead    posted on 13-12-2011 21:02
en als men bij justitie nu eindelijk eens lessen wil trekken uit hun beleid, maar dat zal uiteraard weer niet, ze falen, falen en blijven falen.
Pur-D    posted on 13-12-2011 21:29
Het lijkt wel of er steeds meer gekken bij komen! Veel sterkte voor alle slachtoffers en nabestaanden!
Tekhead    posted on 13-12-2011 21:35
Soms denk ik dat er meer gekken dan normale rondlopen.
Pur-D    posted on 13-12-2011 22:14
Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben!

135 Users online: 14 Guests (121 Unknown)
Pages generated today : 11.613
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.399.987