Poster: tek-zotic
Poster: Sandr
Sta jij binnen kort toevallig te draaien in Vlissingen?
Ik liep gisteren even door Middelburg en zag een flyer staan met TekZotic daarop....
Of gebruikt iemand anders je naam?
ik heb ontdekt dat iemand anders deze naam ook gebruikt, helaas, maar ik gebruik hem al sinds zolang ik me kan herrineren, en ben ook op tal van fora met deze username aangemeld, net zoals op myspace, dus als die andere gozer ff een beetje had opgezocht had ie m'n naam niet gestolen
ik heb ontdekt dat iemand anders deze naam ook gebruikt, helaas, maar ik gebruik hem al sinds zolang ik me kan herrineren, en ben ook op tal van fora met deze username aangemeld, net zoals op myspace, dus als die andere gozer ff een beetje had opgezocht had ie m'n naam niet gestolen
Poster: DjVictorF
Is alleen een beetje lastig te bepalen, bij wijze van spreken zou hij hem misschien zelfs al hebben gebruikt voor jou.. Heb je trouwens je naam vast laten stellen bij de KvK? Of hoe dat in Belgi? heet? Dan kan je er misschien wel iets aan doen..
nee ik heb mijn naam niet laten registreren, en ja het is moeilijk te bepalen. en het boeit me eigenlijk ook niet zo erg, alleen is het spijtig dat hij ongeveer zelfde genre als mij draait en dat dus erg verwarrend is
Poster: DjVictorF
Ja, dat is inderdaad zeker vervelend.. Maar vind je het dan niet misschien iets om je naam toch te laten registreren? Voordat hij dat misschien doet?