Poster: rickydadrum
nice!! welke grafische kaart zit erin? en wat wil je met zo'n beest gaan doen?
Poster: EstacyOmdat mijn budget beperkt was en ik uit een Phenom voor minder geld meer vermogen kan halen.
vanwaar een Phenom en niet een I5 2500K ofzo? jij had toch 2 macboocs meende ik
Poster: Mikeyy-V
@LilQuint Nice! & thx..Lekker bezig voor zo'n jong kereltje (niet dat ik zelf veel ouder ben), vooral die apparatuur. Damn, hoe betaal je dat?!? Ik werk bij supermarkt en draai aardig veel (krijg geen geld voor producties), maar jij hebt echt voor duizenden man!?Vaders &?di mutti?lief aangekeken?
Poster: tek-zotic
dan moete volgende winter weerstandspillekes kome hale bij mij he
anyhow veel beterschap
dan moete volgende winter weerstandspillekes kome hale bij mij he
anyhow veel beterschap
Poster: Tekhead
en wat m?oet ik me daar bij voorstellen Jelle ?
Poster: Crazy
Mijn pc vertoond kuren. Hij gaat telkens terug naar mn startpagina. Of opent telkens meer internet vensters. Iemand een idee?
doublepost
vitaminekuren tegen de winter bij den apotheker (ikke) he
Poster: the-melody
a href='http://www.twitvid.com/S2YOA' target='_blank'>Auwtch
Poster: Maracas
Weet iemand de url van de mobiele website? Mijn telefoon komt altijd terecht op de normale, maar mijn oude ging er automatisch heen..
Poster: Limb-Girdle
Volgens mij is dit geen directe url, ik word altijd automatisch doorgestuurd, zodra ik ingelogd ben via mijn telefoon. He je dit al eens geprobeerd?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.