De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 (3/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

-FLoriZ-    posted on 21-09-2011 22:45
De Late Leeuw, d? plek voor al jouw on en offtopic gezwets.
Voor de mensen die de regels nog niet helemaal begrijpen:
-Geen bashing van leden (mods however.. haha)
-Niet gaan lopen schelden
-In de LL gelden natuurlijk ook alle vaste regels van DJR.
-Ook hier, geen links naar webshops.

RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 ??

Vote :   5 members like this  

Pur-D    posted on 27-09-2011 15:39
Poster: maxmantz
weet iemand nog acapella's die heerlijk werken??zoals Leave The World Behind

even op internet kijken, er zijn hele dikke acapellapacks te d*wnloaden. heb ik ook gedaan!
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
Estacy    posted on 27-09-2011 17:01
Poster: Yvaroz

Iemand ervaring met de backpacks van magma? Voor je S4 enzo, ben van plan er een te gaan kopen maar ik zou niet weten welke, de backpack leet me wel goed

met die backpacks niet, met Magma wel, tis gewoon een goed merk dat qua kwaliteit bijna met UDG meedoet voor een stuk minder geld
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
mrmagix    posted on 27-09-2011 20:00
Poster: Henri_D
Aj jammer om dat te horen Mrmagix, hopelijk vind je toch nog op deze manier goeie oplossing! Zou ook alvast zeker nog via avondschool proberen diploma te bemachtigen. Kan je redding zijn mocht er ooit iets mislopen met de functie die ze je nu aanbieden. Maar ik wens je er alvast heel veel suc6 mee, en zou mooi zijn als je winkelmanager zou kunnen komen op korte termijn. Waar deed je altijd je vakantiejob als ik vragen mag?

In de doe-het-zelf zaak Brico Happy, laughing. Ben bijna 4 jaar lang verantwoordelijke geweest van de verf afdeling maar algemene winkelkennis is met de jaren ook enorm gestegen natuurlijk Happy, laughing. Het hele doe het zelf gebeuren ligt me wel goed dus in theorie is het gewoon nog de basis leren van het hele management gebeuren, de rest leer je zoals alles vanzelf wel. Nu hopen dan ze mij ook die kans geven.

Hoe zit het bij jouw school carri?re? Word je no-lifer of ga je een jaartje extra doen?
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Henri_D    posted on 27-09-2011 20:46
Jaartje extra... dat life had ik toch net te graag Winking my eye?

Op zich klinkt het wel leuke winkel om in te werken, en dat management gebeuren zul je wel vlug oppikken. Of kun je nog vlug cursus bedrijfsbeleid ofzo bijvolgen. Ook altijd optie. Wnr weet je effectief als je kans zult krijgen?
tek-zotic    posted on 27-09-2011 20:53
Jaartje extra... dat life had ik toch net te graag Winking my eye?

Op zich klinkt het wel leuke winkel om in te werken, en dat management gebeuren zul je wel vlug oppikken. Of kun je nog vlug cursus bedrijfsbeleid ofzo bijvolgen. Ook altijd optie. Wnr weet je effectief als je kans zult krijgen?

jaartje extra is geen ramp, ik heb er al 2 extra opzitten Happy, laughing, maar vanaf m'n 3e bachelor begon het ineens goed te gaan, nu haal ik bij sommige vakken de hoogste punten van iedereen Happy, laughing
Henri_D    posted on 27-09-2011 20:57
welja, zal infeite gewoon half jaar moeten bijdoen waarin ik enkel masterproef afleg. Dus zal niets meer van lessen of dergelijks hebben. Op dat vlak is het wel nog relax Winking my eye

Zou kunnen proberen voor alles te doen maar zat dan aan 72 studiepunten... dus vandaar no-life en heb maar voor wat meer ademruimte gekozen. Is nu wel gewoon vreemd om wat tijd 'over' te hebben terwijl de rest er al van eerste week tekort heeft voor masterproef. Lessen doe ik allemaal gewoon mee met m'n laatste jaar
tek-zotic    posted on 27-09-2011 21:27
iemand zin om m'n preview in het CEN te commenten? :p
Henri_D    posted on 27-09-2011 21:29
ik luister even :p maar heb geen producing skills dus verwacht niet zo veel van reactie, lol
Tekhead    posted on 27-09-2011 22:04
Poster: tek-zotic
iemand zin om m'n preview in het CEN te commenten? :p

CEN Jelle ?? wat is dat ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
tek-zotic    posted on 27-09-2011 22:18
Tekhead    posted on 27-09-2011 22:24
oeps dat topic heb ik gemist, ga dat vannacht beluisteren Happy, laughing
Yvaroz    posted on 27-09-2011 22:41
Poster: Estacy
met die backpacks niet, met Magma wel, tis gewoon een goed merk dat qua kwaliteit bijna met UDG meedoet voor een stuk minder geld

Nice thanks, dit weekend bij het 25 jarig bestaan van Feedback maar even halen dan.

Zijn hier trouwens mensen die FunX supporten? ik heb de app maar gewoon gedownload omdat ik het toch zonde vind dat zoon leuke zender weg moet gaan, ik vind ook die campagne filmpjes wel grappig:P
Nothing is Impossible
Tekhead    posted on 28-09-2011 00:04
zijn er koopjes te doen bij feedback ?
Estacy    posted on 28-09-2011 18:56
jupsakee, nieuwe internet aansluiting, 40Mbps download.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Seca    posted on 28-09-2011 23:10
Net 2 denon 3700's gaan halen in west vlaanderen!
Heerlijke beestjes!
Op de terugweg naar huis op de autostrade?een hele rij vrachtwagens, ik doe een inhaalmanouvre, rijd ze tegen 120/uur voorbij en rijd er achter me een nieuwe ferrari, die constant met zijn faren zit te belichten om voorbij te willen steken ( ging niet want ik kon nergens tussen op het rechter-rijvak, en was een autostrade met 2 rijvakken ), terwijl ik nog volle gas aan het optrekken ben ( auto is maar 1200cc ) Van zo een mensen krijg ik het dus :P Even op mijn remmen gaan staan Happy, laughing
Komt hij net voor me rijden, snijd me de pas af?en gaat hij op z'n remmen staan..
User edit by Seca on 28-09-2011 @ 23:12:00 (50%)
Tekhead    posted on 29-09-2011 01:17
Poster: Seca
Net 2 denon 3700's gaan halen in west vlaanderen!
Heerlijke beestjes!
Op de terugweg naar huis op de autostrade?een hele rij vrachtwagens, ik doe een inhaalmanouvre, rijd ze tegen 120/uur voorbij en rijd er achter me een nieuwe ferrari, die constant met zijn faren zit te belichten om voorbij te willen steken ( ging niet want ik kon nergens tussen op het rechter-rijvak, en was een autostrade met 2 rijvakken ), terwijl ik nog volle gas aan het optrekken ben ( auto is maar 1200cc ) Van zo een mensen krijg ik het dus :P Even op mijn remmen gaan staan Happy, laughing
Komt hij net voor me rijden, snijd me de pas af?en gaat hij op z'n remmen staan..

Degoutant zo'n chauffeurke's, als ze dat bij mij doen, maak ik er een feestje van door trager te gaan rijden en m'n binnenspiegel in nachtstand te zetten, mag hij knipperen zoveel hij wil, heb daar visueel dan geen last van. Op m'n remmen staan doe ik niet, is levensgevaarlijk, ook voor andere weggebruikers uiteraard. Je kan dat wel faken als je dubbele mistlichten achteraan hebt door eerst je rijlichten aan te zetten en wat later je mistlichten kort aan/uit te doen, lijkt net alsof je op je rem gaat staan, schrikken zal hij dan, die Ferrari kwal.

2 denons gekocht, knap zo, en... koopje gedaan ?
TimmyV    posted on 29-09-2011 03:09
Mensen met snelle auto's die zich zo gaan gedragen op de openbare weg?moeten maar lekker een circuit afhuren en daar lekker rondrijden.

Waar ik echt een bloedhekel aan heb zijn linksrijders en bumperklevers...oohja en mensen die hun richtingaanwijzer niet gebruiken.
Mensen die in je bumper zitten en die er evenlater langs kunnen..vervolgens zie je dat ze gewoon een kind in de auto hebben zitten. Dan wil je die?maloot volgen en zijn auto uittrekken om hem vervolgens de?gevolgen van zijn weggedrag in zijn kop te slaan en naar zijn kind wijzen.?
Jezelf dood rijden?...Prima! Maar laat andere daar niet de dupe van zijn. Zeker geen kinderen.
Hoe haal je het in je hoofd. Het ergste is nog wel dat sommige het niet eens doorhebben dat ze gevaarlijk rijden.

Direct van de weg plukken dat soort mensen.
Let's go f*cking mental
mrmagix    posted on 29-09-2011 10:55
En bejaarden met 'klakskes' (=petjes) Happy, laughing. Die mogen van mij ook de baan af.
Als er ??n type chauffeur is dat altijd traag rijdt en niet uitkijkt bij manouvres e.d. dan zijn het wel de oudere mensen.

'k snap dat ze die auto niet willen afgeven omwille van een beetje eigen trots, maar in mijn ogen verliezen ze geen trots maar zijn ze meer het goede voorbeeld.
Als je door medische redenen niet meer kan/mag rijden, stap dan ook je auto niet in. Trage reflexen door medicatie is vaak ??n van de oorzaken bij hun rijgedrag.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Aziaat    posted on 29-09-2011 18:01
Of gewoon geen ervaring van id tijd? De grootmoeder van mn buurman hoefde in de tijd enkel maar haar rijbewijs te 'kopen'... Vroeg me mezelf dan af hoe ze zich dan kan aanpassen aan al die nieuwe regels die ze nooit geleerd heeft x)
niiicola    posted on 29-09-2011 19:52
Iemand die zo aardig wilt zijn om zich aan te melden bij de website die in m'n signature staat? Happy, laughing Verdient lekker veel geld. Doe ik nu ook al een maandje en heb al lekker 30 euro uitbetaald gekregen Happy, laughing
Gewoon.
Henri_D    posted on 29-09-2011 20:11
Deze sites zijn toch echt een vorm van scamming? Geen enkel persoon gaat site en systeem ontwerpen waar andere mensen van rijk worden :p doelstelling is altijd dat eigenaar rijk komt...
niiicola    posted on 29-09-2011 20:16
Nee, de adverteerdes betalen die site om hun mails door te sturen. Je krijgt 1-10 cent per mail. Ik doe dat al een tijdje met verschillende GPT(zo heten die) sites en heb al veel verdiend.
Gewoon.
Henri_D    posted on 29-09-2011 20:21
10 Cent per mail is echt zot veel... (:p zeker als je weet wat het je kost om spambots te huren online). Maar blij voor jou als het werkt, persoonlijk begin ik er niet aan Winking my eye ben nogal wantrouwig op zo'n vlakken.
Seca    posted on 29-09-2011 20:23
Poster: Tekhead
Degoutant zo'n chauffeurke's, als ze dat bij mij doen, maak ik er een feestje van door trager te gaan rijden en m'n binnenspiegel in nachtstand te zetten, mag hij knipperen zoveel hij wil, heb daar visueel dan geen last van. Op m'n remmen staan doe ik niet, is levensgevaarlijk, ook voor andere weggebruikers uiteraard. Je kan dat wel faken als je dubbele mistlichten achteraan hebt door eerst je rijlichten aan te zetten en wat later je mistlichten kort aan/uit te doen, lijkt net alsof je op je rem gaat staan, schrikken zal hij dan, die Ferrari kwal.

2 denons gekocht, knap zo, en... koopje gedaan ?

Ja hoor, kleine 825 euro voor de 2 tekhead! ( En net beiden op onderhoud geweest in de duboisstraat )
Was zeker een koopje!
Ben trouwens zeker niet hard op mn remmen gaan staan, was slecht uitgedrukt. Gewoon even met mn voet erop zodat je net de lichten zag Winking my eye
niiicola    posted on 29-09-2011 20:29
10 Cent per mail is echt zot veel... (:p zeker als je weet wat het je kost om spambots te huren online). Maar blij voor jou als het werkt, persoonlijk begin ik er niet aan Winking my eye ben nogal wantrouwig op zo'n vlakken.

Als je 10 mails per dag verdient....
Gewoon.

142 Users online: 12 Guests (130 Unknown)
Pages generated today : 85.981
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.355