Poster: maxmantz
weet iemand nog acapella's die heerlijk werken??zoals Leave The World Behind
Poster: Yvaroz
Iemand ervaring met de backpacks van magma? Voor je S4 enzo, ben van plan er een te gaan kopen maar ik zou niet weten welke, de backpack leet me wel goed
Poster: Henri_D
Aj jammer om dat te horen Mrmagix, hopelijk vind je toch nog op deze manier goeie oplossing! Zou ook alvast zeker nog via avondschool proberen diploma te bemachtigen. Kan je redding zijn mocht er ooit iets mislopen met de functie die ze je nu aanbieden. Maar ik wens je er alvast heel veel suc6 mee, en zou mooi zijn als je winkelmanager zou kunnen komen op korte termijn. Waar deed je altijd je vakantiejob als ik vragen mag?
Jaartje extra... dat life had ik toch net te graag?
Op zich klinkt het wel leuke winkel om in te werken, en dat management gebeuren zul je wel vlug oppikken. Of kun je nog vlug cursus bedrijfsbeleid ofzo bijvolgen. Ook altijd optie. Wnr weet je effectief als je kans zult krijgen?
Poster: tek-zotic
iemand zin om m'n preview in het CEN te commenten? :p
Poster: Tekhead
CEN Jelle ?? wat is dat ?
Poster: Estacy
met die backpacks niet, met Magma wel, tis gewoon een goed merk dat qua kwaliteit bijna met UDG meedoet voor een stuk minder geld
Poster: Seca
Net 2 denon 3700's gaan halen in west vlaanderen!
Heerlijke beestjes!
Op de terugweg naar huis op de autostrade?een hele rij vrachtwagens, ik doe een inhaalmanouvre, rijd ze tegen 120/uur voorbij en rijd er achter me een nieuwe ferrari, die constant met zijn faren zit te belichten om voorbij te willen steken ( ging niet want ik kon nergens tussen op het rechter-rijvak, en was een autostrade met 2 rijvakken ), terwijl ik nog volle gas aan het optrekken ben ( auto is maar 1200cc ) Van zo een mensen krijg ik het dus :P Even op mijn remmen gaan staan
Komt hij net voor me rijden, snijd me de pas af?en gaat hij op z'n remmen staan..
Poster: Tekhead
Degoutant zo'n chauffeurke's, als ze dat bij mij doen, maak ik er een feestje van door trager te gaan rijden en m'n binnenspiegel in nachtstand te zetten, mag hij knipperen zoveel hij wil, heb daar visueel dan geen last van. Op m'n remmen staan doe ik niet, is levensgevaarlijk, ook voor andere weggebruikers uiteraard. Je kan dat wel faken als je dubbele mistlichten achteraan hebt door eerst je rijlichten aan te zetten en wat later je mistlichten kort aan/uit te doen, lijkt net alsof je op je rem gaat staan, schrikken zal hij dan, die Ferrari kwal.
2 denons gekocht, knap zo, en... koopje gedaan ?
10 Cent per mail is echt zot veel... (:p zeker als je weet wat het je kost om spambots te huren online). Maar blij voor jou als het werkt, persoonlijk begin ik er niet aanben nogal wantrouwig op zo'n vlakken.