De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 (28/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

-FLoriZ-    posted on 21-09-2011 22:45
De Late Leeuw, d? plek voor al jouw on en offtopic gezwets.
Voor de mensen die de regels nog niet helemaal begrijpen:
-Geen bashing van leden (mods however.. haha)
-Niet gaan lopen schelden
-In de LL gelden natuurlijk ook alle vaste regels van DJR.
-Ook hier, geen links naar webshops.

RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 ??

Vote :   5 members like this  

niiicola    posted on 01-12-2011 21:15
Geen idee haha, eerst een Reloop Digital jockey 2 ie, nu 100 euro!
Gewoon.
Tekhead    posted on 01-12-2011 21:35
prettig als je dat te horen krijgt, heb je eerst iets moeten kopen dan ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
niiicola    posted on 01-12-2011 21:41
Nee, aanmelden voor de nieuwsbrief en je adresgegevens invullen. Ik wist nieteens dat je iets kon winnen daarmee hahah
Gewoon.
dj-zero    posted on 01-12-2011 22:12
hey, ik wil net mijn avatar veranderen, maar het lukt niet?
heb juiste formaat en grootte, en bij edit profile verschijnt hij ook in het scherm, maar zodra ik op submit klik verschijnt deze nergens?
Heeft dit een n8 nodig voordat het veranderd of doe ik iets fout?
Tekhead    posted on 01-12-2011 23:09
sluit djr eens af en dan terug opstarten, dan zou het moeten lukken
dj-zero    posted on 01-12-2011 23:20
helaas nietUnhappy
Als ik naar edit ga, staat de avatar er wel, maar staat er dan geen bestand geselecteerd...
en als ik m toevoeg en submit dan bljft de oude avatar gewoon aanwezig:S
niiicola    posted on 01-12-2011 23:23
Ctrl+F5 na het uploaden.
Gewoon.
dj-zero    posted on 01-12-2011 23:24
danku
tek-zotic    posted on 02-12-2011 20:56
zo net een avondje fiets sleutelen achter de rug :D
Tekhead    posted on 02-12-2011 21:42
leuk is wat anders he Jelle ?

btw, Nederland, Duitsland, Denemarken, Portugal in 1 poule voor het EK in Polen en Oekraine, dat gaat knallen.
User edit by Tekhead on 02-12-2011 @ 21:48:05 (100%)
feestbeest    posted on 02-12-2011 22:36
Aangenomen in de lokalen kroeg, elke vrijdag nacht! En nu opweg voor de 2e keer. Maar nu als vaste djHappy, laughing
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
MrQreeny    posted on 02-12-2011 22:46
Poster: Tekhead

btw, Nederland, Duitsland, Denemarken, Portugal in 1 poule voor het EK in Polen en Oekraine, dat gaat knallen.

Duitsland?CoolCool

Cool
'Music is the universal language of mankind...'
tek-zotic    posted on 02-12-2011 22:48
Poster: Tekhead

bwa, das toch plezant Happy, laughing
Tekhead    posted on 02-12-2011 23:46
Als ge da graag doet ja Winking my eye
Tekhead    posted on 02-12-2011 23:50
Poster: MrQreeny
Duitsland?CoolCool

Cool

Duitsland wordt Europees kampioen denk ik, fantastisch team der mannschaft, en laten we eerlijk wezen, met schitterend aanvallend voetbal. Behoort m.i. tot de 3 beste ploegen ter wereld.
danielvds    posted on 03-12-2011 00:51
@Tekhead Als Nederlander hoop ik natuurlijk van niet... Maar Duitsland speelt wel erg sterk! We zullen zien...? Nederland laat zich niet zomaar kennen!? Maar het gaat vast en zeker een spannende eerste ronde worden!

Zijn er nog mensen die interesse hebben in een dj workshop? Voor m'n opleiding aan de Herman Brood Academie organiseer ik volgende week zaterdag een workshop met dj TLM in Amsterdam. We hebben al een aantal aanmeldingen maar het zou leuk zijn om ook wat mensen van DJR te ontmoeten! Ik heb al een topic geopend maar je kunt ook een gratis kaartje winnen via dj2dj.nl (Ik weet niet of ik deze link mag noemen, anders hoor ik 't welHappy, laughing )
Visionair Records | Daniel Danté
Tekhead    posted on 03-12-2011 01:24
Jullie en jullie duitsers, dat blijft gevoelig liggen bij jullie he ? Ik schreef dat ook niet om te jennen fzo, maar zo denk ik er eerlijk over.
Ik en de rest vd wereld waren geen supporters van de mannschaft, statisch, geen offensieve uitspattingen, veel met de hakken over de sloot, geen ploeg waar je voor thuis bleef, maar sinds klinsmann eerst, en nu Lahm daar trainer is, is het WauW, creatieve en offensieve toppers, sterk middenveld, wereldkeeper,...wervelend en attractief met resultaat.
Vroeger was er alleen negativisme en afgunst, nu respect en bewondering, ik wil niet onnozel doen, maar Oranje tegen Duitsland een paar weken geleden, dat was toch een superieure mannschaft.
danielvds    posted on 03-12-2011 01:30
Ik zeg toch ook niets negatief over de duitsers? Ik zeg juist dat Duitsland erg sterk speelt. Vooral de laatste wedstrijd waren ze gewoon beter dan Nederland. Als supporter van m'n eigen land mag ik toch wel hopen dat we 't goed gaan doenWinking my eye

In het verleden stond Duitsland inderdaad bekend om 't geluk in de laatste minuten en met de hakken over de sloot. Ik denk dat ze dat nu wel hebben laten zien dat het ook anderse kan. Ze zijn niet voor niets ongeslagen in de voorbereiding naar het EK. Het gaat hoe dan ook een mooi EK worden!!
Tekhead    posted on 03-12-2011 01:57
zo bedoelde ik het ook niet, weet dat je het niet negatief bedoelde, was alleen maar een opmerking, positief bedoeld.

Of het een mooi EK gaat worden weet ik niet, al ziet het er best wel veelbelovend uit, met 2 groepen des doods Happy, laughing
betekend normaal dat er na de eerste fase al een paar kandidaat finalisten afvallen, wat normaal positief zou moeten zijn aangaande spektakelwaarde, geen afwachtende houding, direct de beuk erin, maar we zullen wel zien volgend jaar.
danielvds    posted on 03-12-2011 02:00
Haha oke dan! Via het internet komt het soms anders over dan de bedoeling isHappy, laughing

Poul A is zeker ook een zware poul, ben benieuwd hoe dat gaat aflopen! (of bedoel je die poul niet) Ik maak in ieder geval nog een La Chouffe open voordat ik m'n bed in kruip. Morgen weer een lange dag haha...
Tekhead    posted on 03-12-2011 02:43
Poster: danielvds
Haha oke dan! Via het internet komt het soms anders over dan de bedoeling isHappy, laughing

Poul A is zeker ook een zware poul, ben benieuwd hoe dat gaat aflopen! (of bedoel je die poul niet) Ik maak in ieder geval nog een La Chouffe open voordat ik m'n bed in kruip. Morgen weer een lange dag haha...

Ne La Chouffe ? mmm lekkere trappist is dat.
danielvds    posted on 03-12-2011 02:58
Yes!! En daar sluit ik m'n avond me af haha! Good night!!
MrQreeny    posted on 05-12-2011 20:45
main    posted on 06-12-2011 10:02
gisteravond van de sint auralex mopads gekregen, wat een verschil!!!
MoXeGy    posted on 06-12-2011 10:46
hmm, mischien dat ze bij mij er ook nog onder komen. heb alleen? 6' speakers, weet niet of het dan ook zo'n verschil maakt?

276 Users online: 14 Guests (262 Unknown)
Pages generated today : 46.244
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.434.618