De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 (26/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

-FLoriZ-    posted on 21-09-2011 22:45
De Late Leeuw, d? plek voor al jouw on en offtopic gezwets.
Voor de mensen die de regels nog niet helemaal begrijpen:
-Geen bashing van leden (mods however.. haha)
-Niet gaan lopen schelden
-In de LL gelden natuurlijk ook alle vaste regels van DJR.
-Ook hier, geen links naar webshops.

RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 ??

Vote :   5 members like this  

kollius    posted on 25-11-2011 10:44
@look SPSS is een statistiek programma. Dit is alleen illegaal gratis te verkrijgen. Legaal zal ervoor betaald moeten worden. Voor zover ik weet hebben ze wel een studentversion. Als je school dus SPSS verplicht, moet je dit via hun aan kunnen schaffen tegen een gereduceerde prijs.

Zie link; https://surfspot.nl/spss?gclid=CPDHw_O_0awCFQIm3god6C9m4A
MrQreeny    posted on 25-11-2011 10:53
Poster: kollius
@look SPSS is een statistiek programma. Dit is alleen illegaal gratis te verkrijgen. Legaal zal ervoor betaald moeten worden. Voor zover ik weet hebben ze wel een studentversion. Als je school dus SPSS verplicht, moet je dit via hun aan kunnen schaffen tegen een gereduceerde prijs.

Zie link; https://surfspot.nl/spss?gclid=CPDHw_O_0awCFQIm3god6C9m4A

Dat wordt voor 1 x de stoute schoenen aan trekken denk ik... Vaak heb je het maar een paar blokken nodig en sommige licenties zijn maar 1 jaar geldig dacht ik.
'Music is the universal language of mankind...'
-FLoriZ-    posted on 25-11-2011 16:57
Poster: Toppertje
Wat is er mis met jou?
Opzich niet gek veel denk ik.
Het valt me sowieso al op dat jij ?een heel vervelende houding hier hebt.
Achja, daar mag je gerust je mening over hebben. DJResource was toen ik hier kwam een forum waar de gehele voorpagina groen was en nu nog niet eens een kwart na 1 dag, zal ook wel aan mij liggen, net als alle producties/mixes die alleen maar gecheckt worden voor een hoger postcount.

Daarnaast valt jouw uitspraak binnen het kader van je post.
99% on onderbouwde aannames en 1% inhoud.
Is dit ?berhaupt een Nederlandse zin?? Verder is mijn post keurig onderbouwd voor zover nodig en de inhoud is 100% kloppend. Jammerlijk.

Blijkbaar kan je er niet bijhoren, dus dan ga je maar flink tegen de draad in.
Dat is een reactie die vrij algemeen is, maar meestal niet gewenst.
Ik heb geen enkele behoefte om met een derderangs koptelefoon rond te lopen tussen alle andere gehoorgestoorden die ook met zo'n ding lopen op straat, ''Het is bekend dus het is goed'. Vraagje: Loop jij ook op UGGs? Of met zo'n Nickelson+Bontkraagjas? Dan heb ik het stereotype wel klaar denk ik.

En ik ben geen chapagne fan, dus ik ga Yorick dan ook niet bekogelen met een absurde post, puur omdat ie een dure fles champagne koopt.
Er zijn wel meerdere, ik bekogel hem ook niet, ik geef slechts mijn mening met wat feiten erbij. Buiten dat, niet gigantisch veel mensen kopen champagne, lopen ermee over straat en hebben het alleen maar over die ene fles champagne zodra ze 'm hebben. Overigens ben je een M vergeten in je zin.

(Trouwens, waar zijn de mods? Ik neem aan dat dit niet gewenst is op een forum? Zowel, dan is pesten iets waar de site de achterstaat?)
pestenww pesten (pestte enk ovt; heeft gepest volt deelw) [ˈpɛstə(n)] (iemand) opzettelijk erg vervelend behandelen;= treiteren. Ik behandel hem niet erg vervelend, ik geef mijn mening+feiten. Mja, moeilijk.

@Vanila

Mooie koptelefoon, is dat die 400 euro versie?

Poster: W.i.M
Wat voor gear iemand ook koopt dit is niet de manier om daar op te reageren. Als je er al op wilt reageren dan kan dat met een inhoudelijke post maar om dan iemand uit te lachen en gelijk maar een meeloper te noemen gaat wel wat ver. Dit is geen leuke post als je met trots je nieuwe aangeschafte gear komt tonen.

Ik breng hem indirect in verband met meelopers omdat dat het standaard volk is met die dingen. Volgende keer ga ik wel gezellig een kopje thee drinken met hem om het persoonlijk te melden, vrijheid van meningsuiting is tot op zekere hoogte gebruikelijk, dit behoort er nog toe. Zolang ik hier niet een post van 3 A4'tjes maak (sowieso teveel moeite) over hem, maar in die paar regels eigenlijk voornamelijk inga op de geluidskwaliteit van dat ding, valt mijn reactie wel mee naar mijn mening. Mogen andere mensen gerust anders over denken, zoals Snoey. Overigens is mijn post minder 'pesterig' (volgens de omschrijving van bovengenoemde poster) dan die van Snoey hoor, beg your pardon.
Toppertje    posted on 25-11-2011 18:42
Waar basseer je op dat de inhoud kloppent is??
Waar basseer je het op dat de koptelefoon derderangs is?

Nee ik heb geen uggs, maar draag wel een woolridge, een buddha en loop op dsquereds. Pas ik nu in je 'hokje', of heb je nu ook reden om mij te beledigen?

Je geeft feiten? Ik zie ze niet....?

Ik ben Snoey, Admin reageert niet op mijn verzoek.
the-melody    posted on 25-11-2011 18:45
Man toch, hilarisch.
Estacy    posted on 25-11-2011 19:10
deze discussie heeft alle potentie om echt COMPLEET uit de hand te lopen :p
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
the-melody    posted on 25-11-2011 19:30
Poster: Estacy
 Inderdaad... Waar is de tijd dat ik mijn 1ste stappen zette, rustig en vredig. Met zen allen om 19:00 in de chatbox
tek-zotic    posted on 25-11-2011 20:26
Poster: Estacy

LET THE GAME BEGIN
Dyno    posted on 25-11-2011 21:56
Even een nieuw mixje opgenomen!!
Als je de komende 40 minuten tech house op de achtergrond wil horen, of je wil me zien mixen, klik dan op de nuvolgende link: http://www.youtube.com/watch?v=2oZo1j36s3w&feature=colike

Veel plezier.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
-FLoriZ-    posted on 25-11-2011 22:28
Poster: Toppertje
Waar basseer je op dat de inhoud kloppent is??
Waar basseer je het op dat de koptelefoon derderangs is?

Nee ik heb geen uggs, maar draag wel een woolridge, een buddha en loop op dsquereds. Pas ik nu in je 'hokje', of heb je nu ook reden om mij te beledigen?

Je geeft feiten? Ik zie ze niet....?

Exact. Dat hokje lijkt voor jouw gemaakt. Ook textueel gezien. En begrijpend lezen is ook een apart vak. Maarja, verdere discussie mag je mij gerust voor e-mailen of msn'en: kootuh@hotmail.com=msn & f.r.v.k@planet.nl= e-mail. Heb ik ook nog wat te lachen.
W.i.M    posted on 25-11-2011 23:29
Er is nu wel genoeg over gezegd, laten we weer wat vriendelijk tegen elkaar gaan doen.
Dat kan geen kwaad lijkt me zo.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
MichaelMiller    posted on 26-11-2011 01:54
Er is nu wel genoeg over gezegd, laten we weer wat vriendelijk tegen elkaar gaan doen.

Inderdaad, hier red je echt iemand ontzettend mee..
Hij was zijn eigen graf aan het graven.

Die popcorn/milkshake foto was trouwens wel?'creatief' tek-zotic..CoolCool
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Bonchanoize    posted on 26-11-2011 02:23
Poster: Dyno
Even een nieuw mixje opgenomen!!
Als je de komende 40 minuten tech house op de achtergrond wil horen, of je wil me zien mixen, klik dan op de nuvolgende link: http://www.youtube.com/watch?v=2oZo1j36s3w&feature=colike

Veel plezier.

Momenteel staat er al tech house op de achtergrond, maar ga hem zeker binnenkort eens checken.
Let the magic begin
Dyno    posted on 26-11-2011 10:27
Poster: Bonchanoize
Momenteel staat er al tech house op de achtergrond, maar ga hem zeker binnenkort eens checken.

Moet je z?ker een keer doen!

(Ook hier te horen @ Mixcloud)
Dyno    posted on 26-11-2011 10:34

Inderdaad!!
Ik merk dat ik steeds minder vaak hier op DJR zit, omdat er steeds meer mensen komen die wat te zeiken hebben over een ander of andermans trotse nieuwe bezit. Laat elkaar toch eens in zijn/haar waarde en vuur niet overal gelijk je eigen mening op af. Of probeer het eens op een nette manier te zeggen.
the-melody    posted on 26-11-2011 10:46
 Hey Wim, een vraagje: baten jullie nog DJHosting.nl uit?
W.i.M    posted on 26-11-2011 14:02
Poster: the-melody
Hey Wim, een vraagje: baten jullie nog DJHosting.nl uit?

DJhosting.nl valt nog steeds onder ons beheer.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
the-melody    posted on 26-11-2011 17:04
Dan mag je binnenkort een nieuwe klant verwachten?Cool
TimmyV    posted on 26-11-2011 19:54
Straks naar Qlimax! WoehoeeeeeCoolNu een powernap.
Let's go f*cking mental
Tekhead    posted on 26-11-2011 22:40
om even bij de hoofdtelefoons te blijven, heb daarnet in-ears van B&O gekregen van m'n vrouwke, niet gevraagd, was gewoon een verrassing, maar man, man toch, WAT EEN SOUND, onvoorstelbaar (mag ook wel voor 170,00 neurie's)

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 26-11-2011 @ 22:43:35 (3%)
MoXeGy    posted on 27-11-2011 10:09
Hoe vind jij de verhoudingen tussen het hoog/mid en laag van die dingen?
User edit by MoXeGy on 27-11-2011 @ 10:09:43 (10%)
niiicola    posted on 27-11-2011 10:36
Poster: Tekhead
om even bij de hoofdtelefoons te blijven, heb daarnet in-ears van B&O gekregen van m'n vrouwke, niet gevraagd, was gewoon een verrassing, maar man, man toch, WAT EEN SOUND, onvoorstelbaar (mag ook wel voor 170,00 neurie's)

B&O is echt geweldig met geluid he? Ik had eerst 40 jaar oude speakers van B&O en toch kwam er zo'n warm geluid uit Happy, laughing
Gewoon.
Dyno    posted on 27-11-2011 15:14
http://www.blogtv.com/people/Bass-Junkiez

Nu live!
User edit by Dyno on 27-11-2011 @ 21:37:01 (4%)
Aziaat    posted on 27-11-2011 17:15
Hebben thuis ook B&O speakers staan Happy, laughing zou later in mn eigen huis niets anders willen eerlijk gezegd.

EDIT: Iemand die trouwens een discountcode heeft voor DJ TechTools? Kan het maar proberen eh want iedere cent gespaard blijft gespaard :p
User edit by Aziaat on 27-11-2011 @ 19:37:26 (100%)
Tekhead    posted on 27-11-2011 22:25
Poster: MoXeGy
Hoe vind jij de verhoudingen tussen het hoog/mid en laag van die dingen?

Als je alles op de 0 grens zet, of bewerkt in de eq, niks klinkt opgefokt, geforceerd, gefaked, niks van dat alles, deze geven weer wat ze van de geluidsdrager lezen en dus zouden moeten weergeven, ze zijn eigenlijk TE goed, want elk krasje, foutje of wat dan ook kan zeer goed waargenomen worden door deze oortjes, waanzinnig eigenlijk.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

275 Users online: 14 Guests (261 Unknown)
Pages generated today : 46.243
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.434.617