Poster: kollius
@look SPSS is een statistiek programma. Dit is alleen illegaal gratis te verkrijgen. Legaal zal ervoor betaald moeten worden. Voor zover ik weet hebben ze wel een studentversion. Als je school dus SPSS verplicht, moet je dit via hun aan kunnen schaffen tegen een gereduceerde prijs.
Zie link; https://surfspot.nl/spss?gclid=CPDHw_O_0awCFQIm3god6C9m4A
Poster: Toppertje
Wat is er mis met jou?
Opzich niet gek veel denk ik.
Het valt me sowieso al op dat jij ?een heel vervelende houding hier hebt.
Achja, daar mag je gerust je mening over hebben. DJResource was toen ik hier kwam een forum waar de gehele voorpagina groen was en nu nog niet eens een kwart na 1 dag, zal ook wel aan mij liggen, net als alle producties/mixes die alleen maar gecheckt worden voor een hoger postcount.
Daarnaast valt jouw uitspraak binnen het kader van je post.
99% on onderbouwde aannames en 1% inhoud.
Is dit ?berhaupt een Nederlandse zin?? Verder is mijn post keurig onderbouwd voor zover nodig en de inhoud is 100% kloppend. Jammerlijk.
Blijkbaar kan je er niet bijhoren, dus dan ga je maar flink tegen de draad in.
Dat is een reactie die vrij algemeen is, maar meestal niet gewenst.
Ik heb geen enkele behoefte om met een derderangs koptelefoon rond te lopen tussen alle andere gehoorgestoorden die ook met zo'n ding lopen op straat, ''Het is bekend dus het is goed'. Vraagje: Loop jij ook op UGGs? Of met zo'n Nickelson+Bontkraagjas? Dan heb ik het stereotype wel klaar denk ik.
En ik ben geen chapagne fan, dus ik ga Yorick dan ook niet bekogelen met een absurde post, puur omdat ie een dure fles champagne koopt.
Er zijn wel meerdere, ik bekogel hem ook niet, ik geef slechts mijn mening met wat feiten erbij. Buiten dat, niet gigantisch veel mensen kopen champagne, lopen ermee over straat en hebben het alleen maar over die ene fles champagne zodra ze 'm hebben. Overigens ben je een M vergeten in je zin.
(Trouwens, waar zijn de mods? Ik neem aan dat dit niet gewenst is op een forum? Zowel, dan is pesten iets waar de site de achterstaat?)
pestenww pesten (pestte enk ovt; heeft gepest volt deelw) [ˈpɛstə(n)] (iemand) opzettelijk erg vervelend behandelen;= treiteren. Ik behandel hem niet erg vervelend, ik geef mijn mening+feiten. Mja, moeilijk.
@Vanila
Mooie koptelefoon, is dat die 400 euro versie?
Poster: W.i.M
Wat voor gear iemand ook koopt dit is niet de manier om daar op te reageren. Als je er al op wilt reageren dan kan dat met een inhoudelijke post maar om dan iemand uit te lachen en gelijk maar een meeloper te noemen gaat wel wat ver. Dit is geen leuke post als je met trots je nieuwe aangeschafte gear komt tonen.
Poster: EstacyInderdaad... Waar is de tijd dat ik mijn 1ste stappen zette, rustig en vredig. Met zen allen om 19:00 in de chatbox
deze discussie heeft alle potentie om echt COMPLEET uit de hand te lopen :p
Poster: Estacy
deze discussie heeft alle potentie om echt COMPLEET uit de hand te lopen :p
Poster: ToppertjeExact. Dat hokje lijkt voor jouw gemaakt. Ook textueel gezien. En begrijpend lezen is ook een apart vak. Maarja, verdere discussie mag je mij gerust voor e-mailen of msn'en: kootuh@hotmail.com=msn & f.r.v.k@planet.nl= e-mail. Heb ik ook nog wat te lachen.
Waar basseer je op dat de inhoud kloppent is??
Waar basseer je het op dat de koptelefoon derderangs is?
Nee ik heb geen uggs, maar draag wel een woolridge, een buddha en loop op dsquereds. Pas ik nu in je 'hokje', of heb je nu ook reden om mij te beledigen?
Je geeft feiten? Ik zie ze niet....?
Er is nu wel genoeg over gezegd, laten we weer wat vriendelijk tegen elkaar gaan doen.
Dat kan geen kwaad lijkt me zo.
Poster: Dyno
Even een nieuw mixje opgenomen!!
Als je de komende 40 minuten tech house op de achtergrond wil horen, of je wil me zien mixen, klik dan op de nuvolgende link: http://www.youtube.com/watch?v=2oZo1j36s3w&feature=colike
Veel plezier.
Poster: Bonchanoize
Momenteel staat er al tech house op de achtergrond, maar ga hem zeker binnenkort eens checken.
Er is nu wel genoeg over gezegd, laten we weer wat vriendelijk tegen elkaar gaan doen.
Poster: W.i.MHey Wim, een vraagje: baten jullie nog DJHosting.nl uit?
Poster: the-melody
Hey Wim, een vraagje: baten jullie nog DJHosting.nl uit?
Poster: Tekhead
om even bij de hoofdtelefoons te blijven, heb daarnet in-ears van B&O gekregen van m'n vrouwke, niet gevraagd, was gewoon een verrassing, maar man, man toch, WAT EEN SOUND, onvoorstelbaar (mag ook wel voor 170,00 neurie's)
Poster: MoXeGy
Hoe vind jij de verhoudingen tussen het hoog/mid en laag van die dingen?