De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 (23/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

-FLoriZ-    posted on 21-09-2011 22:45
De Late Leeuw, d? plek voor al jouw on en offtopic gezwets.
Voor de mensen die de regels nog niet helemaal begrijpen:
-Geen bashing van leden (mods however.. haha)
-Niet gaan lopen schelden
-In de LL gelden natuurlijk ook alle vaste regels van DJR.
-Ook hier, geen links naar webshops.

RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 ??

Vote :   5 members like this  

MichaelMiller    posted on 14-11-2011 00:29
Zaterdagmiddag mijn Pioneer DDJ T1 binnengekregen! Wat een topding! Superblij mee, nou kan ik voorlopig vooruit, paar weken geleden?ook al HDJ 2000 gekocht. Mijn geld is dus echt he-le-maal op. Echt lang voor gespaard, maar dan heb ik ook wat. Ik zal z.s.m. foto'tje posten in de DJ Booth Gallery.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
RemcoRelion    posted on 14-11-2011 10:32
Poster: Estacy
Nou dat ze dat uit zichzelf doen is erg netjes hoor. Was het een normale/dure of een budget fietsenzaak? want hier in de buurt hebben we een budget zaak, en die doet gewoon wat jij vraagt zo goedkoop mogelijk. maar de duurdere zaken die willen jouw gewoon een goede fiets meegeven. en dan repareren ze wel eens dingen die je niet wil. Vindt ik zelf wel vervelend overigens. vroeg een keer nadrukkelijk om er kevlar banden als ze toch bezig waren, zetten ze die er niet op omdat ze dachten dat dat niet nodig was voor een schoolfiets. boeiend, als ik er toch om vraag?

Het was gewoon een normale fietsenzaak.
Toch vind ik het wel prettig als ze wel even bellen of ik er wel mee akkoord ga want eigenlijk geven ze nu gewoon me geld uit zonder dat ik wat van weet
Bijvoorbeeld voor fietsband had ik ook bij de action kunnen halen. Dat voldoet perfect voor naar het station en kroeg gaanSmile
Maar het is nu allemaal wel goed opgelost en hij fiets wel weer goed zoals het hoort dus daar ben ik wel blij mee.

Don’t be a prisoner of your own style!
-FLoriZ-    posted on 14-11-2011 17:33

Vond ik net nog even terug. Wat een geile plaat blijft dat toch.
the-melody    posted on 14-11-2011 17:39
Is al een oudje, toen draaide ik nog Trance haha

edit: is er iemand die me via msn kan begeleiden tot het maken van een hardstyle kick? Verder dan een deftige TOK kom ik nietCool
User edit by the-melody on 14-11-2011 @ 18:49:55 (100%)
MoXeGy    posted on 14-11-2011 22:26
Denk niet dat iemand zijn geheim voor een hardstyle kick gaat weggeven gezien het hun ook veel tijd en moeite heeft gekost. Het is een kwestie van veel proberen en op internet staan ook veel filmpjes waar je wat aan kunt hebben Winking my eye

Weet iemand waarom ik met android en opera mobile niet op djr kan posten? Het toetsenbord komt niet tevoorschijn, terwijl dit op andere fora wel is.(wrs iets met de code van het textvak?)
-FLoriZ-    posted on 14-11-2011 22:44
Probeer Maxthon of Dolphin, die werken.
niiicola    posted on 15-11-2011 07:38
Poster: MoXeGy
Denk niet dat iemand zijn geheim voor een hardstyle kick gaat weggeven gezien het hun ook veel tijd en moeite heeft gekost. Het is een kwestie van veel proberen en op internet staan ook veel filmpjes waar je wat aan kunt hebben Winking my eye

Weet iemand waarom ik met android en opera mobile niet op djr kan posten? Het toetsenbord komt niet tevoorschijn, terwijl dit op andere fora wel is.(wrs iets met de code van het textvak?)

http://www.maxthon.com/maxthon-mobile/
Gewoon.
DJADMIN    posted on 15-11-2011 10:51
ff vraagje mannen...

ik wil waarschijnlijk naast mijn srm's 450 ook subjes gaan zetten, actief.

Nu kan ik kiezen uit

1x sub, voor 2 toppen, 800watt RMS en 1000watt Peak, en ingebouwde versterker voor passieve boxen

of

2x sub, 1 voor iedere top, 500watt RMS en 700watt Peak

Nu ben ik ff aan 't denken wat ik het beste kan doen...wie weet het ?

Die 2e heeft dan meer vermogen toch ?? (1000watt RMS)
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
DjVictorF    posted on 15-11-2011 14:40
Ja, lijkt meer vermogen. Maar het ligt tegenwoordig meer aan aantal dB dat geleverd wordt dan aan de wattages.
Heb hier voor de rest niet heel veel verstand van, dus kan je niet verder helpen helaas.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Toppertje    posted on 15-11-2011 17:01
Poster: -FLoriZ-

Vond ik net nog even terug. Wat een geile plaat blijft dat toch.

Luister dan maar gelijk 'W&W - Mustang'.
Ik ben Snoey, Admin reageert niet op mijn verzoek.
Estacy    posted on 15-11-2011 17:17
Poster: DJADMIN

Nu ben ik ff aan 't denken wat ik het beste kan doen...wie weet het ?

wat het beste is? ja met alleen wat wattages kunnen we niks. Dat is wat de fabriek zegt dat ze aankunnen qua vermogen, zegt niet bijzonder veel over hoe hard ze gaan. als ze een rendement hebben van 110 dB dan is 300 watt al gigantisch.?
ook zijn merken/typenummers belangrijk. een RCF van 300 watt is sterker dan een skytec van 600 watt.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
the-melody    posted on 15-11-2011 21:01
Poster: MoXeGy

Hehe klopt wel. Proberen dus!
Tekhead    posted on 15-11-2011 23:03
wat heeft Nederland gedaan tegen Duitsland ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
MichaelMiller    posted on 15-11-2011 23:08
0-3 verloren......Oooopss!
Die ?zil speelde geweldig..
Was wel beetje te verwachten dat NL niet zou winnen.
Missen ook belangrijke spelers + Duitsland in topvorm.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Yorick    posted on 17-11-2011 00:13
Bacardi Cola
Miss Monica aan
DJ Booth ontwerpen
Bak Chips

Mis ik iets?

Owja mochten er mensen zijn voor een op maat gemaakte DJ Booth?
Ik kan CAD tekenenHappy, laughing en maken Happy, laughing...
Estacy    posted on 17-11-2011 07:14
ja hoor en Youtube is weer naar de kl*te...
niiicola    posted on 17-11-2011 07:18
Heb jij nu die rare lay-out? Ik had em vorige week maar nu heb ik weer de oude layout...
Gewoon.
DJADMIN    posted on 17-11-2011 12:12
Beste mensen,

heb even onderzocht wat ik wilde kopen, de actieve bassboxen

Set 1 : 2 bassboxen van dit model

Specs :

• 500 watt RMS
  • 700 watt peak
  • built-in power amp
  • fan cooling with temperature-sensitive speed
  • frequency response: (-3dB) 45Hz to 120 Hz
  • max. 126 dB

Set 2 : of 1 bassbox van dit model

• 18' subwoofer
  • 800 watt RMS
  • 1000 watt peak
  • built-in power amp
  • built-in power amp for 2 passive satellites 2x 200W
  • fan cooling with temperature-sensitive speed
  • frequency response: (-3dB) 38 Hz to 120 Hz
  • maximum SPL @ 1m: 128 dB
Estacy    posted on 17-11-2011 16:30
specs gegoogled, matchen FAME subwoofers.... mijn advies: ga 2e hands naar een Mackie sub zoeken.
DJADMIN    posted on 17-11-2011 17:16
Denk je ja ? Ja klopt zijn de fame's...slechte ervaringen mee ?
Estacy    posted on 17-11-2011 21:17
Nou, t is het huismerk van Musicstore, en t beste te vergelijken dus met andere OEM merken. t probleem is dat je 450s hebt, en ik denk dat de Fames dan niet echt een goede match zijn. mischien heb ik het wel verkeerd.?
als je dan een keuze maakt zou ik voor 2x 15 inchers gaan. ?Als je ze naast elkaar zet heb je al 3dB extra volume wat een een beetje compenseert voor t sublaag dat er niet zo opzit. Ben je nog van plan om iets te doen met die versterker voor topjes die in de sub zit?
the-melody    posted on 17-11-2011 22:09
Bummer, ik wil net een bestelling plaatsen bij bax-shop en krijg gewoon foutcode 'de betaling is geweigerd door acquier'.... Zucht
DJADMIN    posted on 17-11-2011 22:10
Nou, t is het huismerk van Musicstore, en t beste te vergelijken dus met andere OEM merken. t probleem is dat je 450s hebt, en ik denk dat de Fames dan niet echt een goede match zijn. mischien heb ik het wel verkeerd.?
als je dan een keuze maakt zou ik voor 2x 15 inchers gaan. ?Als je ze naast elkaar zet heb je al 3dB extra volume wat een een beetje compenseert voor t sublaag dat er niet zo opzit. Ben je nog van plan om iets te doen met die versterker voor topjes die in de sub zit?

Jaa maargoed, over het algemeen ben ik over lightmaxx ook best tevreden...terwijl t ook een huiswerk is...

Ik wil met die versterker monitoren gaan aansturen, dan passief...vind ik wel fijn namelijk....kan er goedkoop een paar krijgen dus d?s mooi meegenomen...

Ik denk dat ik ze eens ga bestellen...en gewoon eens ga kijken....ik kan ze altijd nog terugbrengen natuurlijk...

En ik wil in de toekomst misschien nog wel een 2e van die zwaarste serie gaan halen....!!
Estacy    posted on 17-11-2011 22:20
bedenk wel dat die monitoren dan geen bass hebben... want dat filtert de sub eruit. bovendien kun je ze dan ook niet via de booth op je mixer regelen. dat zou je met de master moeten doen maar daar hebben de de SRMS dan ook last van.

Poster: DJADMIN
En ik wil in de toekomst misschien nog wel een 2e van die zwaarste serie gaan halen....!!

dus je gaat de 18 incher halen?
DJADMIN    posted on 17-11-2011 22:26
div>bedenk wel dat die monitoren dan geen bass hebben... want dat filtert de sub eruit. bovendien kun je ze dan ook niet via de booth op je mixer regelen. dat zou je met de master moeten doen maar daar hebben de de SRMS dan ook last van.

dus je gaat de 18 incher halen?

Ja ik de 18 ja...en binnenkort nummer 2...of is dat zwaar onverstandig ? Kan die van iemand, zo goed als nieuw, voor 300 knaken overnemen...

113 Users online: 10 Guests (103 Unknown)
Pages generated today : 11.858
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.400.232