Poster: Estacy
Nou dat ze dat uit zichzelf doen is erg netjes hoor. Was het een normale/dure of een budget fietsenzaak? want hier in de buurt hebben we een budget zaak, en die doet gewoon wat jij vraagt zo goedkoop mogelijk. maar de duurdere zaken die willen jouw gewoon een goede fiets meegeven. en dan repareren ze wel eens dingen die je niet wil. Vindt ik zelf wel vervelend overigens. vroeg een keer nadrukkelijk om er kevlar banden als ze toch bezig waren, zetten ze die er niet op omdat ze dachten dat dat niet nodig was voor een schoolfiets. boeiend, als ik er toch om vraag?
Poster: MoXeGy
Denk niet dat iemand zijn geheim voor een hardstyle kick gaat weggeven gezien het hun ook veel tijd en moeite heeft gekost. Het is een kwestie van veel proberen en op internet staan ook veel filmpjes waar je wat aan kunt hebben
Weet iemand waarom ik met android en opera mobile niet op djr kan posten? Het toetsenbord komt niet tevoorschijn, terwijl dit op andere fora wel is.(wrs iets met de code van het textvak?)
Poster: -FLoriZ-
Vond ik net nog even terug. Wat een geile plaat blijft dat toch.
Poster: DJADMIN
Nu ben ik ff aan 't denken wat ik het beste kan doen...wie weet het ?
Poster: MoXeGyHehe klopt wel. Proberen dus!
Denk niet dat iemand zijn geheim voor een hardstyle kick gaat weggeven gezien het hun ook veel tijd en moeite heeft gekost. Het is een kwestie van veel proberen en op internet staan ook veel filmpjes waar je wat aan kunt hebben
Weet iemand waarom ik met android en opera mobile niet op djr kan posten? Het toetsenbord komt niet tevoorschijn, terwijl dit op andere fora wel is.(wrs iets met de code van het textvak?)
Nou, t is het huismerk van Musicstore, en t beste te vergelijken dus met andere OEM merken. t probleem is dat je 450s hebt, en ik denk dat de Fames dan niet echt een goede match zijn. mischien heb ik het wel verkeerd.?
als je dan een keuze maakt zou ik voor 2x 15 inchers gaan. ?Als je ze naast elkaar zet heb je al 3dB extra volume wat een een beetje compenseert voor t sublaag dat er niet zo opzit. Ben je nog van plan om iets te doen met die versterker voor topjes die in de sub zit?
Poster: DJADMIN
En ik wil in de toekomst misschien nog wel een 2e van die zwaarste serie gaan halen....!!
div>bedenk wel dat die monitoren dan geen bass hebben... want dat filtert de sub eruit. bovendien kun je ze dan ook niet via de booth op je mixer regelen. dat zou je met de master moeten doen maar daar hebben de de SRMS dan ook last van.
dus je gaat de 18 incher halen?