De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 (22/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

-FLoriZ-    posted on 21-09-2011 22:45
De Late Leeuw, d? plek voor al jouw on en offtopic gezwets.
Voor de mensen die de regels nog niet helemaal begrijpen:
-Geen bashing van leden (mods however.. haha)
-Niet gaan lopen schelden
-In de LL gelden natuurlijk ook alle vaste regels van DJR.
-Ook hier, geen links naar webshops.

RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 ??

Vote :   

Lucalicious    posted on 09-11-2011 21:18
oke, ja want als je er drie of vier hebt heb je wel lan-hub nodig, dus ff voor de zekerheid vragen :P
feestbeest    posted on 09-11-2011 21:21
Hoppa , ik heb me licht pc flightcase project werkend!
Hij is helemaal ingebouwd in een flightcase van roadready de rmm4u uit mijn hoofd. Software net werkend en nu nog 2 bindplaatjes om het aftewerken en done!

Zo even wat foto's posten in me topic.
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
DaCompra    posted on 09-11-2011 21:23
Gotye - Somebody I Used To Know (Mark Wagenaar Remix)?| Free DL
Have a listen -?http://snd.sc/sbFcBV
LouisCasper    posted on 10-11-2011 10:58
Iemand interesse in een zwarte Nintendo Gamecube met gameboyplayer, 2 controllers en 9 spellen zo voor de feestdagen?
http://www.louiscasper.com
tek-zotic    posted on 10-11-2011 19:48
Poster: Look
Iemand interesse in een zwarte Nintendo Gamecube met gameboyplayer, 2 controllers en 9 spellen zo voor de feestdagen?

moest het een NES of SNES geweest zijn direct :D heerlijke nostalgie
niiicola    posted on 11-11-2011 17:08
En ik zie net op de Track&Trace dat de HDJ-2000 afgeleverd is bij mijn vader. Dat komt mooi uit want morgen is m'n vader jarig dus ga ik daar heen Happy, laughing Mijn Reloop Digital Jockey 2 IE is ook gerepareerd, dus die ligt daar ook binnen!
Gewoon.
ceesietopc    posted on 12-11-2011 00:42
Oeh, een SNES. Man, dat waren nog eens tijden. Super Mario World blijft voor mij toch wel ??n van de enige spellen waar ik echt tijd in heb gestoken.
tek-zotic    posted on 12-11-2011 12:07
Poster: ceesietopc
Oeh, een SNES. Man, dat waren nog eens tijden. Super Mario World blijft voor mij toch wel ??n van de enige spellen waar ik echt tijd in heb gestoken.

super mario 1,2 en 3 :D dat waren DE games voor mij, en ook super mario world op de gameboy :D
RemcoRelion    posted on 12-11-2011 12:57
Hallo,
Zijn er mensen op djr die wat weten van rechten en wetten?
Want ik heb momenteel een fiets die gerepareerd is. De prijs opgave was 70 euro en nu zijn de totale kosten 185 euro. Nu hebben hun er ook dingen aan gedaan waar ik geen opdracht gegeven voor heb zoals nieuwe handvat en nieuwe band enzo
Wat zijn mijn rechten in dit geval? Want ik accepteer dit niet
Don’t be a prisoner of your own style!
niiicola    posted on 12-11-2011 14:36
Zo. HDJ 2000 is echt super!
Gewoon.
Toppertje    posted on 12-11-2011 18:48
Poster: kingre
Hallo,
Zijn er mensen op djr die wat weten van rechten en wetten?
Want ik heb momenteel een fiets die gerepareerd is. De prijs opgave was 70 euro en nu zijn de totale kosten 185 euro. Nu hebben hun er ook dingen aan gedaan waar ik geen opdracht gegeven voor heb zoals nieuwe handvat en nieuwe band enzo
Wat zijn mijn rechten in dit geval? Want ik accepteer dit niet

Dan moet de winkel contact met je opnemen om te vragen of jij accepteert de overeenkomst te wijzigen.

Heb je wel een prijsopgave op papier? Dan kan je het 'bewijzen'.?

Echter is het voor dit soort bedragen helaas niet de moeite om te procederen, dus dat wordt waarschijnlijk gewoon betalen.

Je kan helaas niet je fiets ophalen zonder te betalen, en dan alleen die 70 euro betalen.?

Vraag wel een bon, zodat je kan kijken waarom het zoveel duurder is.

Ik ben Snoey, Admin reageert niet op mijn verzoek.
the-melody    posted on 13-11-2011 17:19
Iemand ervaring met de HDJ2000 of de Beats by Dre Detox (pro)?
RemcoRelion    posted on 13-11-2011 17:50
Poster: Toppertje
Dan moet de winkel contact met je opnemen om te vragen of jij accepteert de overeenkomst te wijzigen.

Heb je wel een prijsopgave op papier? Dan kan je het 'bewijzen'.?

Echter is het voor dit soort bedragen helaas niet de moeite om te procederen, dus dat wordt waarschijnlijk gewoon betalen.

Je kan helaas niet je fiets ophalen zonder te betalen, en dan alleen die 70 euro betalen.?

Vraag wel een bon, zodat je kan kijken waarom het zoveel duurder is.

De winkel wist toen ik aankwam om te halen dat ze zelf fout zaten dus hebben ze op arbeidsloon 50% korting geven dus kwam totaal op 130
Nog steeds niet helemaal te vreden maar me fiets is dan wel weer helemaal opgeknapt

Don’t be a prisoner of your own style!
Estacy    posted on 13-11-2011 19:30
Nou dat ze dat uit zichzelf doen is erg netjes hoor. Was het een normale/dure of een budget fietsenzaak? want hier in de buurt hebben we een budget zaak, en die doet gewoon wat jij vraagt zo goedkoop mogelijk. maar de duurdere zaken die willen jouw gewoon een goede fiets meegeven. en dan repareren ze wel eens dingen die je niet wil. Vindt ik zelf wel vervelend overigens. vroeg een keer nadrukkelijk om er kevlar banden als ze toch bezig waren, zetten ze die er niet op omdat ze dachten dat dat niet nodig was voor een schoolfiets. boeiend, als ik er toch om vraag?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
niiicola    posted on 13-11-2011 20:14
Poster: the-melody
Iemand ervaring met de HDJ2000 of de Beats by Dre Detox (pro)?

Heb sinds gister de HDJ2000. Is echt een super ding. Als je hem vast hebt voel je gewoon dat het kwaliteit is, alle scharnieren zijn van magnesium. Het geluid, tja... Heb nog nooit zoiets moois gehoord haha. Het is echt de beste HP die er te krijgen is, maar de prijs is wat minder. En Beats by Dre is echt meer een mode ding. Je betaalt zo'n 80% aan het design. M'n oude Jb Systems HP1500 had bijna even goed geluid...
Gewoon.
dj-zero    posted on 13-11-2011 20:19
Poster: niiicola
Heb sinds gister de HDJ2000. Is echt een super ding. Als je hem vast hebt voel je gewoon dat het kwaliteit is, alle scharnieren zijn van magnesium. Het geluid, tja... Heb nog nooit zoiets moois gehoord haha. Het is echt de beste HP die er te krijgen is, maar de prijs is wat minder. En Beats by Dre is echt meer een mode ding. Je betaalt zo'n 80% aan het design. M'n oude Jb Systems HP1500 had bijna even goed geluid...

haha mooi:P
bij dr dr? betaal je dus 80% voor het design.....
bij pioneer hdj betaal je geloof ik 40% voor design en dan nog eens 40% voor de letters
P-I-O-N-E-E-R
:P uiteindelijk ongeveer gelijk.... naar mijn mening allebei belachelijk(en onnodig duur)
maar wie er het geld voor heeft moet het zeker doen! zijn allebei degelijke hp's en zal ze dus ook zeker niet afraden.

Wel zou ik andere hp's aanbevelen, maar achja
uiteindelijk is het een kwestie van testen en kijken wat het fijnste is!
en voor sommigen is dit idd een hdj 2000Happy, laughing ? ?(ik ben eerlijk, lekker zitten doet ie wel:P)
niiicola    posted on 13-11-2011 20:27
Haha, maar je merkt ook bij de Pioneer HDJ 2000 dat er echt geld in het geluid is gaan zitten. Pioneer is al een duur merk, waarvan veel geld onnodig. Maar by Monster is dat helemaal!
Gewoon.
dj-zero    posted on 13-11-2011 20:44
ik geloof best dat het geluid goed is, maar ik weet niet of t echt boven bijv een sennheiser hd 25 II of een reloop rp-dh 1200 uitsteekt:P
voor mij is het kwaliteitsverschil niet evenredig aan het prijsverschil, maar dat is ieders keuzeHappy, laughing
niiicola    posted on 13-11-2011 20:45
Volgens aboutDJ heeft de Pioneer HDJ2000 een iets beter geluid dan de Sennheiser HD 25. Maar zelf kan ik dat niet goed zeggen.
Gewoon.
the-melody    posted on 13-11-2011 20:47
Dan ga ik deze week eens de HDJ2000 gaan uittesten denk ik. Thanks niicola
User edit by the-melody on 13-11-2011 @ 20:47:20 (25%)
mrmagix    posted on 13-11-2011 20:47
Ok?, je betaald voor de naam. Maar ook niet vergeten dat het die naam is dat alle research doet (dat bakken vol geld kost voor een bedrijf) om net voor jouw dat perfecte design te maken.

Pioneer is zowiezo overpriced, maar je moet wel inbeelden dat zij al die mensen die de onderzoeken doen etc (dus geen productie want dat is toch maar massa) ook moeten betaald worden. Vaak zijn dat ingenieurs e.d. met hoge diploma's dus die kosten wel wat. En dat moet pioneer er ook nog eens winst op maken. En die winst noemen velen: 'bij pioneer betaal je 40% product en de andere 60% de naam.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
dj-zero    posted on 13-11-2011 20:50
ik ben ook van mening dat er absoluut niets mis is met de pioneer producten, ondanks vaak hoge prijzen.
ben zelf fan van de cd spelers bijvoorbeeld.
Wil echter niet zeggen dat ik mijn ogen niet open houd voor andere, misschien gelijkwaardige maar minder prijzige producten.
Estacy    posted on 13-11-2011 21:30
de producten van Pioneer zijn qua gebruiksgemak echt de top. werkt allemaal super handig en makkelijk. maar ik zelf vindt wel dat ze de laatste jaren nogal naar beneden gaan qua kwaliteit. de CDJ 2000 is een erg grappig apparaatje, maar hij voelt goedkoop aan vindt ik. en de CDJ 350 lijkt wel speelgoed, dat desalniettemin 600 euro kost. een van die nieuwe OEM spelertjes met touchsensitive jogs enzo van rond de 450 euro (je weet wel waar ik het over heb) voelt beter aan en WERKT beter.?
het is niet dat Pioneer het niet kan, de CDJ 1000 series zijn echt wel de beste cd spelers ooit gemaakt denk ik.?

ik zal maar niet beginnen over de mixers.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 13-11-2011 22:20
Poster: mrmagix
Ok?, je betaald voor de naam. Maar ook niet vergeten dat het die naam is dat alle research doet (dat bakken vol geld kost voor een bedrijf) om net voor jouw dat perfecte design te maken.

Pioneer is zowiezo overpriced, maar je moet wel inbeelden dat zij al die mensen die de onderzoeken doen etc (dus geen productie want dat is toch maar massa) ook moeten betaald worden. Vaak zijn dat ingenieurs e.d. met hoge diploma's dus die kosten wel wat. En dat moet pioneer er ook nog eens winst op maken. En die winst noemen velen: 'bij pioneer betaal je 40% product en de andere 60% de naam.

Dat geldt ook voor vele andere topmerk produkten die research e.a. ontwikkelingkosten !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
mrmagix    posted on 13-11-2011 22:27
Ja inderdaad, daarom ook dat ik zeker niet ontken dat pioneer te duur is! Maar ik heb al vaker gehoord dat mensen gewoon niet doordenken aan wat er vooraf moet gaan voor zo'n product op de markt te krijgen.?

En als je dan 'plots' marktleider bent en zowat elke club aan je voeten ligt, waarom dan niet het onderste uit de kan halen h?? Happy, laughing De kleine particulier mag er dan aan geloven, maar clubs investeren en hebben dat in 2 avondjes terug...

En dan hebben we nog het onbewuste aspect: 'Het is duur dus het zal wel goed zijn dan!' Tuurlijk is dat fout, maar je zal verschieten hoeveel mensen nog op deze manier kopen. Alsook 'de beste dj gebruikt pioneer op festivals dus koop ik dat ook!'. Alweer fout natuurlijk maar mensen denken dat ze een pioneer nodig hebben om goed te kunnen draaien omdat dat nu eenmaal bijna het enige spul is dat ze tezien krijgen.

Allemaal spijtige zaken maar ze maken wel dat pioneer stevig in z'n schoenen staat. Ze moeten op lange termijn grove fouten maken om door een concurrent te worden weggeblazen. En hun prijs nogmaals verhogen zou als fout worden aanzien, maar wordt gerelativeerd door de reden 'ach dan heb je een pioneer, dat zijn de beste'! (ook betwistbaar natuurlijk maar die discussie ga ik hier niet starten Winking my eye )
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 13-11-2011 @ 22:28:29 (2%)

373 Users online: 307 Guests (66 Unknown)
Pages generated today : 46.700
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.796.172