Poster: Dyno
Het begint om 11 uur.
Poster: tek-zotic
waarom staat er dan 10pm-4pm
Poster: Roov
Begrijpend lezen heet dat. Er staat 10pm - 4am
Poster: Yorick
Vanavond Nightlife Awards
Wie gaat er ook heen?
Poster: Sandr
Beter eerst zelf lezen voordat je iemand zo toebijt...
De flyer geeft aan: feest van 10pm tot 4 am (oke, hier maakt tek-zotic een foutje) en de op de flyers wordt er over entree gesproken vanaf 11 uur dus is tek-zotic zijn vraag: wat is de entree dan voor 11 uur waarop Dyno zegt dat het pas om 11 begint. Dus of Dyno verspreekt zich even of de flyer klopt niet...? Tek-zotic heeft zeker een punt...
Poster: DJADMIN
vorig jaar werden we 2e van zuid nederland...echt een vette avond...ik ga t vanavond wel live volgen !
Poster: Tekhead
Livestream of live op TV ?
Poster: Roov
Begrijpend lezen heet dat. Er staat 10pm - 4am
De flyer geeft aan: feest van 10pm tot 4 am (oke, hier maakt tek-zotic een foutje) en de op de flyers wordt er over entree gesproken vanaf 11 uur dus is tek-zotic zijn vraag: wat is de entree dan voor 11 uur waarop Dyno zegt dat het pas om 11 begint. Dus of Dyno verspreekt zich even of de flyer klopt niet...? Tek-zotic heeft zeker een punt...
Poster: main
Vanmiddag een mailtje gekregen van youtube, of ik geinteresseerd was om geld te verdienen door ads te laten zien bij mn vids, humor! tijd om eens serieus aan de slag te gaan met youtube lijkt me
Poster: main
Spijtig..
heb je er uberhaupt iets meer verdiend trouwens?
Poster: Yorick
Wat een aanfluiting zeg die Nightlife Awards!
MAAR WEL NUMMER 1# DANSCAFE VAN HEEL NEDERLAND! DE APRES SKIHUT!
HOPPPAAAAAA
Poster: Lucalicious
even korte vraag, als je twee cdj 1000's aan elkaar linked met lan, dan heb je toch geen hub nodig verder?
Poster: Lucalicious
even korte vraag, als je twee cdj 2000's aan elkaar linked met lan, dan heb je toch geen hub nodig verder?