De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 (2/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

-FLoriZ-    posted on 21-09-2011 22:45
De Late Leeuw, d? plek voor al jouw on en offtopic gezwets.
Voor de mensen die de regels nog niet helemaal begrijpen:
-Geen bashing van leden (mods however.. haha)
-Niet gaan lopen schelden
-In de LL gelden natuurlijk ook alle vaste regels van DJR.
-Ook hier, geen links naar webshops.

RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 ??

Vote :   5 members like this  

Sebasz    posted on 25-09-2011 13:06
Poster: main
alle producers moeten even het [CEN] topic checken, erg handig!

idd?Cool Cool
Aziaat    posted on 26-09-2011 12:27
En het academiejaar is weer begonnen... Gister heel leuk feestje gehad in lokale studentencaf?.
Wel op het laatste wat problemen gehad met m'n S4... Al m'n faders naar beneden maar die ene track bleef maar spelen en met een serieus verhoogde pitch. Heb de laatste 5 min. met iTunes moeten werken :p
tja... Digitaal draaien is en blijft onbetrouwbaar Happy, laughing
Henri_D    posted on 26-09-2011 16:55
Niets is onfeilbaar Winking my eye mix cd'tje meebrengen voor backup is nooit een luxe.?

Ik ga vnv maar goed stapje zetten, morgen dag vrij! Zullen eens het jaar goed starten. Ng mensen met zelfde plannen?
Aziaat    posted on 26-09-2011 17:16
Ah vaneigens Winking my eye
Heb pas woensdag m'n eerste lessen... Nice
Henri_D    posted on 26-09-2011 17:37
ooh dat is wel leuk! ... maar moet toegeven dat ik nu ook pas woensdag voor het eerst trg les heb Winking my eye en dan ook maar 3u.
vanilladj    posted on 26-09-2011 19:13
Lees in een tweet dat MTV weg gaat uit NL, alleen Comedy Central blijft over.
Dus we krijgen straks MTV uk ofzo?
Was voorheen: Nils7
MrQreeny    posted on 26-09-2011 21:07
Haha ik heb donderdag alweer mn eerste tentamen :P... Practicum wel te verstaan.
'Music is the universal language of mankind...'
maxmantz    posted on 26-09-2011 21:20
weet iemand nog acapella's die heerlijk werken??zoals Leave The World Behind
mrmagix    posted on 26-09-2011 21:24
Poster: Henri_D
ooh dat is wel leuk! ... maar moet toegeven dat ik nu ook pas woensdag voor het eerst trg les heb Winking my eye en dan ook maar 3u.

Ik stop met school :D. Na een enorme faal-actie met mijn herexamens lijkt het mij beter het lager te zoeken, binnen avondopleidingen etc... Blijkbaar ben ik wel geliefd in het bedrijf waar ik al 4 jaar job student ben want die hebben mij zelf opgebeld voor een functie binnen het bedrijf met het doel winkelmanager te worden binnen het jaar, dus best wel aantrekkelijk Happy, laughing
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
feestbeest    posted on 26-09-2011 22:03
Ik heb mag gelukkig nog even wachten, in de week van ik meen 1 november heb ik me tentamenweek...
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Aziaat    posted on 26-09-2011 22:04
zou het niet laten mrmagix Winking my eye ken iemand die een heel mooi leven heeft als winkelmanager.
Praktisch een student zonder het studeren dan wel :p
En een fail voor studeren is zeker en vast geen schande, heel wat veelverdieners hebben zelfs geen diploma.
Zolang je maar goed bent in wat je doet, dan geraak je er wel.
Tekhead    posted on 26-09-2011 23:27
Poster: mrmagix
Ik stop met school :D. Na een enorme faal-actie met mijn herexamens lijkt het mij beter het lager te zoeken, binnen avondopleidingen etc... Blijkbaar ben ik wel geliefd in het bedrijf waar ik al 4 jaar job student ben want die hebben mij zelf opgebeld voor een functie binnen het bedrijf met het doel winkelmanager te worden binnen het jaar, dus best wel aantrekkelijk Happy, laughing

Denk daar toch maar eerst eens rustig over na, om te stoppen met school alvorens je een degelijk diploma hebt, (in veronderstelling dat je nu nog geen diploma hebt) want daar krijg je gegarandeerd spijt van ! Geloof me maar, ikke den ouwen aap, geeft je deze gouden raad.
Ik begrijp dat de aanbieding van je studentenjob werkgever heel aantrekkelijk lijkt, maar vergeet niet dat het ook kan tegenslaan of mislopen door een verandering welke je zelf niet veroorzaakt of in de hand hebt (bvb overname) en dan sta je daar. Ook de combinatie full-time werken en avondschool is niet voor iedereen weggelegd en is een hele opgave, ook voor je priv? of sociaal leven.
Zoek anders een niveau lager onderwijs dat je wel ligt en dat je interesseert, dan haal je dat diploma wel in huis. En als je werkgever nu zo tevreden is, zal hij dat later ook nog wel zijn.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
niiicola    posted on 26-09-2011 23:35
Ik mis Ilja eigenlijk wel haha. Hij hield wel een beetje leven in de tent!
Gewoon.
Tekhead    posted on 26-09-2011 23:40
Ik ook nico, er was toen veel meer animo en dataverkeer in de tent, en zeker ook zijn legendarische dj boot ge-switch met bijhorende uitleg.
venzi    posted on 26-09-2011 23:41
waar is die dan?
Tekhead    posted on 26-09-2011 23:45
die was geband hier, en was dan actief op aboutdj forum, weet niet of dat nu nog zo is. Z'n Ban hier is (dacht ik) opgeheven.
venzi    posted on 26-09-2011 23:46
kunne ?we via via geen contact krijgen dan?
Tekhead    posted on 26-09-2011 23:48
probeer eens via aboutdj
mrmagix    posted on 27-09-2011 00:01
Poster: Tekhead
Denk daar toch maar eerst eens rustig over na, om te stoppen met school alvorens je een degelijk diploma hebt, (in veronderstelling dat je nu nog geen diploma hebt) want daar krijg je gegarandeerd spijt van ! Geloof me maar, ikke den ouwen aap, geeft je deze gouden raad.
Ik begrijp dat de aanbieding van je studentenjob werkgever heel aantrekkelijk lijkt, maar vergeet niet dat het ook kan tegenslaan of mislopen door een verandering welke je zelf niet veroorzaakt of in de hand hebt (bvb overname) en dan sta je daar. Ook de combinatie full-time werken en avondschool is niet voor iedereen weggelegd en is een hele opgave, ook voor je priv? of sociaal leven.
Zoek anders een niveau lager onderwijs dat je wel ligt en dat je interesseert, dan haal je dat diploma wel in huis. En als je werkgever nu zo tevreden is, zal hij dat later ook nog wel zijn.

Gelijk heb je, maar gezien mijn resultaten ben ik genoodzaakt te stoppen. Zelf kan ik geen schooljaar betalen en mijn beurs kan ik niet meer op rekenen. Dus jah, veel mogelijkheid zit er voor mij spijtig genoeg niet in. Ook lager niveau in school is quasi onmogelijk, een syntra opleiding kost immers bijna evenveel als hogeschool zelf.

Avondschool geeft mij de mogelijkheid om overdag geld te verdienen dat ik 's avonds uitgeef aan school. Spijtig dat het op die manier moet maar sta op financieel vlak er alleen voor. De functie die ze me aanbieden is inderdaad toekomstmuziek, maar mocht ik ze kunnen verkrijgen, zou het een enorme carri?re vooruitgang zijn + een mooi staaltje op mijn CV. Maar bon, laag aan die hi?rarchie boom beginnen en kijken wat de hoogste tak is waar ik op raak. Het goede is dat het een franchise bedrijf is, dus al minder afhankelijk van externe (dwingende) factoren. Maar het blijft natuurlijk een risico, dat in mijn ogen het waard is. Alleszins bedankt voor het advies Happy, laughing
Tekhead    posted on 27-09-2011 00:13
Was natuurlijk niet op de hoogte van je priv? situatie, en uiteraard veranderd dat wel m'n kijk op de zaak. Als je geen subsidie of beurs meer kan bemachtigen voor je studies, en je ook niet kan terugvallen op ouders, tja dan heb je idd weinig of geen alternatieven, en maakt het uiteraard niet uit welke studierichting je zou volgen.
Als ik je dan nog 1 raad mag meegeven ! Start meteen dan met je avondonderwijs, want je stopt met dagschool en als je te lang wacht om te starten, hoe minder zin je hebt en hoe lastiger het wordt om het vol te houden.
Suc6 in elk geval ! ?Winking my eye
mrmagix    posted on 27-09-2011 00:16
Merci, Frans staat al zeker op de planning. Staat ook erg mooi op je CV en oooh zo gemakkelijk als je het goed spreekt en verstaat Happy, laughing
Tekhead    posted on 27-09-2011 00:19
Ik vind Frans nog steeds een k*t taaltje, maar is wel heel gemakkelijk als je het spreekt en begrijpt.
Yvaroz    posted on 27-09-2011 09:19
Ik vind frans wel handig maar waarom frans doen als duits 100x makkelijker
is, ik heb frans lekker laten vallen, scheelt me weer wat onvoldoendes Happy, laughing

Iemand ervaring met de backpacks van magma? Voor je S4 enzo, ben van plan er een te gaan kopen maar ik zou niet weten welke, de backpack leet me wel goed
Nothing is Impossible
mrmagix    posted on 27-09-2011 09:55
Belgi? is spijtig genoeg 2-talig (eigenlijk 3 maar Duits is hier erg weinig vertegenwoordigd). Wil je hier kunnen groeien tijdens je loopbaan, dan is Frans een must.
Henri_D    posted on 27-09-2011 10:40
Aj jammer om dat te horen Mrmagix, hopelijk vind je toch nog op deze manier goeie oplossing! Zou ook alvast zeker nog via avondschool proberen diploma te bemachtigen. Kan je redding zijn mocht er ooit iets mislopen met de functie die ze je nu aanbieden. Maar ik wens je er alvast heel veel suc6 mee, en zou mooi zijn als je winkelmanager zou kunnen komen op korte termijn. Waar deed je altijd je vakantiejob als ik vragen mag?

211 Users online: 22 Guests (189 Unknown)
Pages generated today : 44.233
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.432.607