Poster: mrmagix
Ik stop met school :D. Na een enorme faal-actie met mijn herexamens lijkt het mij beter het lager te zoeken, binnen avondopleidingen etc... Blijkbaar ben ik wel geliefd in het bedrijf waar ik al 4 jaar job student ben want die hebben mij zelf opgebeld voor een functie binnen het bedrijf met het doel winkelmanager te worden binnen het jaar, dus best wel aantrekkelijk 
Denk daar toch maar eerst eens rustig over na, om te stoppen met school alvorens je een degelijk diploma hebt, (in veronderstelling dat je nu nog geen diploma hebt) want daar krijg je gegarandeerd spijt van ! Geloof me maar, ikke den ouwen aap, geeft je deze gouden raad.
Ik begrijp dat de aanbieding van je studentenjob werkgever heel aantrekkelijk lijkt, maar vergeet niet dat het ook kan tegenslaan of mislopen door een verandering welke je zelf niet veroorzaakt of in de hand hebt (bvb overname) en dan sta je daar. Ook de combinatie full-time werken en avondschool is niet voor iedereen weggelegd en is een hele opgave, ook voor je priv? of sociaal leven.
Zoek anders een niveau lager onderwijs dat je wel ligt en dat je interesseert, dan haal je dat diploma wel in huis. En als je werkgever nu zo tevreden is, zal hij dat later ook nog wel zijn.