De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 (19/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

-FLoriZ-    posted on 21-09-2011 22:45
De Late Leeuw, d? plek voor al jouw on en offtopic gezwets.
Voor de mensen die de regels nog niet helemaal begrijpen:
-Geen bashing van leden (mods however.. haha)
-Niet gaan lopen schelden
-In de LL gelden natuurlijk ook alle vaste regels van DJR.
-Ook hier, geen links naar webshops.

RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 ??

Vote :   5 members like this  

main    posted on 02-11-2011 22:22
Poster: Henri_D
haha, heb na 2 jaar dan ook maar eens geluisterd. Klinkt leuk wel, enkel jammer van geluidskwaliteit, verpest het wel wat.

klopt, maar leverde me wel de 1e prijs op in de DJR competitie Happy, laughing
Henri_D    posted on 02-11-2011 22:24
kwaliteit van recording zegt nx over jou skills ? Winking my eye gewoon wat minder aangenaam luisteren.
main    posted on 03-11-2011 08:26
da's waar Happy, laughing
Ywe    posted on 03-11-2011 09:21
Poster: Mikeyy-V
Mail naar..? Mensen die zich hebben ingeschreven voor een of andere Pioneer nieuwsbrief, of.....Confused?

Bijvoorbeeld, of Pioneer producten geregistreerd hebben. Of Rekordbox gebruiken. ik krijg elk jaar in ieder geval een mailtje.
MichaelMiller    posted on 03-11-2011 14:39
Jammer hoor, Bax..;( Gisteren bij Discount Day 's middags mijn Pioneer HDJ 2000 hp besteld. Stonden 3 bolletjes (groen, op voorraad dus). Kom net uit school, was nog niks verzonden enz. dus ff berichtje naar gast in chat gedaan met ordernummer of hij vandaag ook echt verzonden zou worden. Goes is paar uur rijden van hier, dus weet niet tot hoelaat ze bezorgen. Zegt hij ineens dat hij niet op voorraad is, dat er iemand voor me heeft besteld. Geen mailtje van gehad, dat niet op voorraad zou zijn. Na kopen van CD spelers en lezen recensies heel veel vertrouwen in Bax, vooral levering, want had ruim voor 20:00 besteld en stond toch echt gewoon op voorraad, incl. 3 groene bolletjes. Als het geel is, is het toch 2 bolletjes en nog 1 ofzo? In ieder geval, komt pas volgende week en dan heb ik echt GEEN tijd om uit te proberen. Heb hem al uitgetest bij Feedback en was zo tevreden mee. Maar nu komen examens, echt belachelijk drukke schoolweek....... En dan nog werken/trainen/laat thuis. Keloote..;(
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Dyno    posted on 03-11-2011 15:40
YEEHAA!! Cool

Weer een boeking in Engeland!!
Zaterdag 10 december draai ik in Manchester! Cool Cool
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
MichaelMiller    posted on 03-11-2011 16:59
Netjes!! Kreeg van iemand van Bax-Shop die op dit forum had gekeken een telefoontje over mijn bestelling! Had al in chat met iemand gesproken, meteen toen ik dat hoorde, was ik?natuurlijk erg teleurgesteld. Kan zelfs al zijn dat hij zaterdag bezorgd zal worden. Anders begin volgende week. Snap ook dat het gewoon gekkenhuis was met bestellingen gisteren, 7,5% korting op alles. En snap ook wel dat computer niet meteen kan updaten. Mijn CDJ 850s ga ik er ook gewoon bestellen. En voor ?230,- heb ik dus een prachtige koptelefoon dankzij Bax. En dan is het n?g een snelle levering, ook al is het niet binnen een dag. Erg mooi!
(edit; Vorige keer was alles ook gewoon op tijd bezorgd. Cool
?????????en hoorde in de chat van medewerker dat hij Sander heet. Is dat dus?MOD Sandr?)
User edit by MichaelMiller on 03-11-2011 @ 17:15:07 (23%)
Henri_D    posted on 03-11-2011 17:33
De namen die ze op chat enzo gebruiken zijn niet hun echte namen hoor. Heb daar ook al mooie tijd doorgebracht online in gesprek haha.
MichaelMiller    posted on 03-11-2011 18:00
Pioneer DDJ T1 zie ik nu pas in wat voor geweldig apparaat het eigenlijk is. Is ?859,- en 2x Pioneer CDJ 850 + Numark M8 mixer bijna ?2000,- mixer. Zie niet het grote nadeel van een controller. Goed als ik topic open voor deze keuze?
Henri_D    posted on 03-11-2011 18:04
Je mag er altijd een topic voor open gooien, maar het zal toch neerkomen op je persoonlijke voorkeur. Heb je geen probleem om van een laptop af te hangen en als 'digitale dj' gezien te worden, dan is de DDJ T1 de beste keuze vaak. Hou je meer van het nog gevoel 2 decks te hebben zul je meer hebben aan cdj 850. Beide erg goed materiaal, keuze zal gewoon over voorkeur gaan => Testen in shops!
Estacy    posted on 03-11-2011 18:07
maar met een DDJ T1 mis je wel:
de mogelijkheid om cds of usb sticks af te spelen
een fatsoenlijke booth output
fatsoenlijke aansluitingen voor andere apparaten (je hebt alleen een Aux in, leuk voor af en toe een ipod maar cd spelers/TT's, ho maar)
groot jogwheel
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Henri_D    posted on 03-11-2011 18:09
USB stick is overbodig als je al digitaal gaat draaien h?, plug die dan gewoon in je pc. En je kiest net in dit geval om niet via cd's te gaan werken dus zie ook hierin niet zo'n nadeel.?

Versta me niet verkeerd Winking my eye draai zelf timecoded vinyl en zou nog niet de overstap volledig willen maken. Maar de opsomming die je hier maakt is grotendeels vanuit jou standpunt. Digitale dj heeft geen boodschap aan cd's met cdspelers of TT's...

Booth out is enige wat nadeel kan zijn, maar vaak op locatie zal er wel een mixer nog staan, dus gewoon even via deze aansluiten en dit is ook verholpen.
MichaelMiller    posted on 03-11-2011 18:36
Als ik ergens ga draaien waar geen set staat, moet ik dus gewoon meenemen;
-DDJ T1
-HDJ 2000 (altijd)
-laptop
-oude Behringer VMX 200 Mixer (die gewoon open zetten).
Confused?
Ben ook bang dat laptop (Toshiba, Windows 7) vastloopt tijdens set. Dit zal denk ik sneller gebeuren dan met CD spelers vies CD'tje.
Zal hier dan ook 90% afgooien.

Ik ga me echt enorm verdiepen in het digitaal draaien.
Ik ga hem sowieso in Eindhoven testen binnenkort. Heb het geld al bijna, dus zou in januari 2012 al kunnen kopen.
Voordelen en nadelen zie ik wel een beetje. Wat ik ervan denk zal ik in nieuw topic zetten.

User edit by MichaelMiller on 03-11-2011 @ 18:36:42 (86%)
Henri_D    posted on 03-11-2011 18:39
Ja er is blijkbaar toch nog meer discussie over mogelijk dan dat ik eerst datcht. Winking my eye?
En alles zal afhangen van een propere 'DJ' laptop te houden die geen virussen heeft en stabiel is. Je zult nooit meer zonder kunnen en kan ook je pijnpunt zijn. ?Maar laten we verder gaan in ander topic.
MichaelMiller    posted on 03-11-2011 18:47
Nieuw topic aangemaakt; Pioneer DDJ T1 vs CDJs 850 + Numark M8 mixer?(Wel erg lang!)

Niet meer 'zonder kunnen'? Kan toch op meerdere manieren ge?nterpreteerd worden.
Dat het zo ideaal is en dat je gewend raakt aan geen CD's meer branden/nodig hebben enz.?
Of dat ik niet meer op CDJ 2000 enz. k?n draaien?

Vind hoe jogwheel aanvoelt erg belangrijk, zoals ik al zei. Dit ga ik dus testen in Eindhoven.
Crazy    posted on 04-11-2011 22:05
Poster: Crazy
Voor de mensen uit (omgeving) Rotterdam:

Kent iemand van jullie een leuke feestzaal in rotterdam voor maximaal 150 personen.
Maximaal 500 euro en met beschikking tot eigen drank, dus niet van de vereniging zelf.

Alvast bedanktSmile

Niemand?Cool
Yorick    posted on 04-11-2011 22:20
Poster: Crazy
Niemand?Cool

Dat gaat moeilijk worden,, Voetbal kantine in de buurt?
Crazy    posted on 04-11-2011 22:27
Niet echt nee, wel andere dingen maar die vragen 250 euro per uur-.-
Tekhead    posted on 05-11-2011 23:53
Godverdomme, zie hier net op TV avondnieuws dat er grote rellen zijn in Antwerpen-Zuid tussen Turken en Koerden, politie is massaal aanwezig !

Bende Wanckers zijn dat allemaal, hun problemen in hun thuisland exporteren naar Antwerpen, wie denken die klootzakken wel dat ze zijn ? En de politiek ? Tja, die doen wat ze altijd doen, het voorval minimalliseren en begrip tonen, en voor de rest NIKS ! Niks ! Niks !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
tek-zotic    posted on 06-11-2011 13:17
Poster: Tekhead
Godverdomme, zie hier net op TV avondnieuws dat er grote rellen zijn in Antwerpen-Zuid tussen Turken en Koerden, politie is massaal aanwezig !

Bende Wanckers zijn dat allemaal, hun problemen in hun thuisland exporteren naar Antwerpen, wie denken die klootzakken wel dat ze zijn ? En de politiek ? Tja, die doen wat ze altijd doen, het voorval minimalliseren en begrip tonen, en voor de rest NIKS ! Niks ! Niks !

tjah is nu eenmaal belachelijk he, maarja, hebben allemaal veel praat hier die mannekes. Aanpassen of wegwezen.?Net zoals dat offerfeest, volgens de wet hier mag je niet onverdoofd slachten, willen ze dat toch doen, pech doe het dan in je eigen land
User edit by tek-zotic on 06-11-2011 @ 13:18:25 (46%)
Dolivieira    posted on 06-11-2011 17:48
Ze zijn hier ook bezig. Laat ze mekaar maar afmaken hoef iemand anders het niet te doen. Maar ik lees dat het ook weer los is gegaan op Lunapark Rotterdam in de maaslilo. Stelletje sukkels. ALs het zo door gaat mag er dalijk niks meer in rotterdam. Echt Sukkels eerste klas zijn het.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
DjVictorF    posted on 06-11-2011 20:16
Had iemand trouwens nog meegekregen dat er in amsterdam geen grote feesten meer gegeven mogen worden (versta koninginnendag)? Dacht dat een paar dagen geleden in de krant stond..
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
MrQreeny    posted on 06-11-2011 20:35
Ja allemaal heel vaag... Eerste berichten waren dat ze het niet meer in het centrum wilde in verband met een paar extra ritjes van de ambulance :S Weet niet precies hoeveel, maar ik vond het niet zoveel voorstellen, volgens mij was het namelijk nog minder dan 100. Nou ja op 900.000 mensen vind ik dat wel meevallen.
'Music is the universal language of mankind...'
MichaelMiller    posted on 06-11-2011 20:39
Is gewoon grote onzin. Slaat totaal nergens op, vrijwel geen problemen. Kun je niet maken om op Koninginnedag dat daar te verbieden. Gaat al jaren top. Balen zoveel mensen van, als het nou voor iets nuttigs was.
TripleSpin    posted on 06-11-2011 20:49
Gaat al jaren top? En die tonnen schade?die de?musea's hebben verhaald op de gemeente Amsterdam? Al die kosten die worden gemaakt om al die politie eenheden op de been te brengen om 200.000 man in bedwang te houden? De schade die in het centrum word aangericht??Die vergoed radio 538 niet.

Edit: Groot gelijk dat ze eens wat gaan minderen. Al die kleinere evenementen lopen leeg door dit soort grootschalige ..... dingen. En dan gaan 200.000 mensen op een kluitje op elkaar staan zodat ze een glimp op kunnen vangen van een van Velzen die toch al niet te zien is. En laat staan zodat ze die fatsoenlijk kunnen horen.
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
User edit by TripleSpin on 06-11-2011 @ 20:54:41 (100%)

96 Users online: 11 Guests (85 Unknown)
Pages generated today : 11.816
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.400.190