Poster: feestbeest
Weer richting UTrecht, middagje draaien in American today 29st. Lekker oefenen dus 5 uurtje lang!
Poster: niiicola
Even voor de mensen die het niet weten. Met de kortingscode 4545 krijg je altijd 1% korting op bax. Die kortingscode blijft voor altijd geldig.
Weer richting UTrecht, middagje draaien in American today 29st. Lekker oefenen dus 5 uurtje lang!
Poster: Tekhead
Iemand een idee of je aangekochte muziek via itunes altijd terug kan downloaden zoals het geval is met App's en software ?
Poster: Ashley
aw yeaaah www.lunaludmila.com online yeaaaaah
Poster: MaximDJ
Ziet er top uit! Design bij DJ Mischaa...? Haha WTf...die kennen we nog
Poster: Limb-Girdle
Wat een held was dat?
Poster: niiicola
Even voor de mensen die het niet weten. Met de kortingscode 4545 krijg je altijd 1% korting op bax. Die kortingscode blijft voor altijd geldig.
Poster: mrmagix
Haha inderdaad. Laundry day man met de goddelijke macbook pro!
Jaja, ik mis de jongen zijn mopjes wel
Poster: Bouncy
Website's bouwen is hij goed in... jammer dat dat niks met muziek te maken heeft
@Pur-D
Ik heb nu 2 dagen ingevallen voor een dj kennis. Heb er al wel eens eerder gestaan pak hem beet een jaar terug maar nu voor het eerst 2 dagen alleen. Maar heb me zeker vermaakt net als het personeel wat ik uit de reacties ophaalde! Met 2 1000's een djm800 en een cmx 3000 is heel lekker mixen hoor! Zeker niet te klagen. Waar draai jij dan?
Poster: Ashley
aaaaaaauw die tentamens doen pijn
Poster: Roov
BR> Een template jatten en je eigen naam onder zetten kan iedereen
Poster: DjVictorF
Ik niet, hahahahaha. Maar dat is een geval apart of niet baas?