De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 (12/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

-FLoriZ-    posted on 21-09-2011 22:45
De Late Leeuw, d? plek voor al jouw on en offtopic gezwets.
Voor de mensen die de regels nog niet helemaal begrijpen:
-Geen bashing van leden (mods however.. haha)
-Niet gaan lopen schelden
-In de LL gelden natuurlijk ook alle vaste regels van DJR.
-Ook hier, geen links naar webshops.

RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 ??

Vote :   5 members like this  

Tekhead    posted on 18-10-2011 22:35
Poster: Sebasz
Haha probeer je het nou goed te praten dat ze zich niet houden aan de wetgeving?

Aanpassingen zijn niet nodig. Andere fabrikanten leveren ook zogenaamde extra garantie voor 2, 3 of 4 jaar. Eigenlijk is zo'n garantiepakket niets minder dan gezeur van de fabrikant afkopen als je garantie wil claimen.

Man man toch, wat is jouw probleem eigenlijk ? Lees eerst eens de volledige tekst, desnoods 2 keer of 3 keer of zolang tot je begrijpt wat je leest !
Voor alle duidelijkheid: Ik praat niks goed, integendeel, vind het correct dat ook voor hen geen uitzondering gemaakt mag worden, dat staat nochtans duidelijk genoeg geschreven in m'n tekst !!! ?In m'n openingszin heb ik het enkel over hun redenen hiervoor.
We weten allemaal dat jij een Mac hater bent en dat je elke gelegenheid te baat neemt om dat weer eens te herhalen, en zeker nav een post of reply van mij. ?Ik word er moe van !?
Blijkbaar is het mod'schap je naar het hoofd gestegen !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 19-10-2011 @ 19:49:17 (6%)
Yorick    posted on 19-10-2011 01:14
Wie kan morgen even handje helpen in Breda met klussen?
Happy, laughing
Tekhead    posted on 19-10-2011 01:31
Grapjas haha
Yorick    posted on 19-10-2011 02:03
Ja moet even paar grote zware platen in het dak schroeven dus vandaar haha is in een cafe dus kan biertje of een baco er zo bij pakken..
Tekhead    posted on 19-10-2011 02:16
Ik ben morgen een dagje thuis omdat m'n werkwagen in herstelling is, als hij in de voormiddag afgeleverd wordt kan ik wel een paar uurtjes komen helpen, woon tenslotte maar op een 25 tal km van Breda. Kan je nu echter niks beloven, omdat ik geen idee heb wanneer m'n wagen hersteld is. Indien op tijd klaar meld ik me hier.
BTW, Baco is goed, biertje ga ik voor passen (belgen en hun bier he Winking my eye )
Yorick    posted on 19-10-2011 10:57
Gezellig! ik zie het wel verschijnen,
Ben nu al weer druk bezig..
LouisCasper    posted on 19-10-2011 13:55
Vanmiddag een Apogee Duet 2 en een Pioneer DDJ-T1 kopen!Cool
http://www.louiscasper.com
Tekhead    posted on 19-10-2011 14:27
Poster: Yorick
Gezellig! ik zie het wel verschijnen,
Ben nu al weer druk bezig..

sorry yorick, zit nog tot morgenavond zonder auto, onderdeel is niet binnen
Roov    posted on 19-10-2011 14:31
Poster: Look

Toe maar! Netjes hoor Happy, laughing
Dolivieira    posted on 19-10-2011 18:06

Kan je zien waar het geld zit. LOL.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Henri_D    posted on 19-10-2011 18:17
haha,... de pot verwijt de ketel ... en nog iets? :D

Nee wel leuke aankoop! Zou er graag ook eens mee spelen, moet dringend eens naar een dj shop om wat aan de gear te zitten.
LouisCasper    posted on 19-10-2011 19:36
Vanmiddag naar Feedback Apeldoorn geweest om m'n Apogee Duet 2 en m'n Pioneer DDJ-T1 te halen. Kom ik thuis, blijkt bij het uitpakken van de DDJ-T1 dat ik een showroommodel gekregen heb met het stof er nog op en dat de voedingskabel ?n de USB-kabel er niet bijzitten. Ook het envelopje waar de Traktor installatie CD in zit is duidelijk al opgengeweest. Ik denk dat ik morgen even terug ga en een nieuwe ga eissen. Wat zouden jullie doen in zo'n geval?

Overigens is de Apogee Duet 2 prima in orde en staat die nu op mijn bureau te pronken.
Henri_D    posted on 19-10-2011 19:38
Ik zou zeker terug gaan voor ander toestel of als je behalve wat stof en open geweeste envelopje niets verkeerd ziet toch een degelijke korting. Je betaalde voor een nieuw toestel Winking my eye niet 2de hands.
Tekhead    posted on 19-10-2011 19:42
Vanmiddag naar Feedback Apeldoorn geweest om m'n Apogee Duet 2 en m'n Pioneer DDJ-T1 te halen. Kom ik thuis, blijkt bij het uitpakken van de DDJ-T1 dat ik een showroommodel gekregen heb met het stof er nog op en dat de voedingskabel ?n de USB-kabel er niet bijzitten. Ook het envelopje waar de Traktor installatie CD in zit is duidelijk al opgengeweest. Ik denk dat ik morgen even terug ga en een nieuwe ga eissen. Wat zouden jullie doen in zo'n geval?

Overigens is de Apogee Duet 2 prima in orde en staat die nu op mijn bureau te pronken.

Eerst even bellen dat je onderweg bent voor een nieuwe en dat je vind dat zoiets niet kan, eens zien wat ze gaan zeggen, laat je niet afschepen door gladde verkopers.?

btw wat is nu het verschil tussen een audio 2-4-8-10 en je apogee duet bvb ?
User edit by Tekhead on 19-10-2011 @ 19:47:32 (11%)
Laidback    posted on 19-10-2011 19:51

Apogee Duet-2 ben ik ook voor aan het kijken..

kan je eens een kleine review schrijven?
De Apogee 1 was FIREWIRE only, en de 2 is USB, wil toch wel graag weten wat voor een Latency er uit komt..
LouisCasper    posted on 19-10-2011 20:00
Poster: Laidback
BR>

Apogee Duet-2 ben ik ook voor aan het kijken..

kan je eens een kleine review schrijven?
De Apogee 1 was FIREWIRE only, en de 2 is USB, wil toch wel graag weten wat voor een Latency er uit komt..

Ik heb de 1 nooit getest maar op de Apogee website staat een vergelijkingstabel (http://www.apogeedigital.com/products/duet2.php, redelijk onderaan)?van de 1 en de 2 en daar komt uit dat de Duet 2 minder latency heeft dan de 1, ondanks dat de 2 inderdaad via USB is en de 1 via firewire.?Ik zal binnenkort wel eens een reviewtje proberen te schrijven! Happy, laughing

@?Tekhead
Ik heb hem nu een klein uurtje in gebruik en ik kan zeggen dat ik tot nu toe erg te spreken ben over de geluidskwaliteit, zeker in vergelijking met mijn vorige 'geluidskaart' (een Allen&Heath Zed 12 FX). Het geluid is erg transparant waardoor je werkelijk elk detail kan horen. Ik ben me nu al aan het verbazen over MP3's die ik al minstens 30x geluisterd heb via mijn vorige geluidskaart en die nu totaal anders (lees: helderder) klinken.
Tekhead    posted on 19-10-2011 21:00
cool, dat weten we ook weeral, ga weldra ook een geluidskaart kopen omdat ik TC wil gaan draaien ook, dan lijkt deze blijkbaar ideaal.

update, wel een stevige prijs (zal dat uiteraard waard zijn).
User edit by Tekhead on 19-10-2011 @ 21:35:25 (47%)
Sandr    posted on 19-10-2011 21:03
Zo vandaag naar Music Store geweest maar wat een tegenvaller.... Meer dan de helft is niet aangesloten/werkt niet....

Verkopers zijn niet echt goed te herkennen en komen zeker niet vanzelf naar je toe, had meer verwacht maar viel flink tegen....
Play that funky music white boy....
Tekhead    posted on 19-10-2011 21:17
geen ritje waard dus ?
Sandr    posted on 19-10-2011 21:44
Helemaal niet vanuit Domburg nee... 6 uur onderweg geweest en te weinig kunnen testen/voelen/uitproberen naar mijn zin...
Tekhead    posted on 19-10-2011 22:50
Goed om weten, had een testdagje bij musicstore ook op to do lijst staan, ga ik wel andere winkel zoeken. Thx voor de info Sandr
Sandr    posted on 19-10-2011 22:55
Misschien als je steeds een werknemer aan zijn jas trekt of hij iets wilt aansluiten maar als je 20 apparaten wilt testen ben je daar al flink wat tijd aan kwijt en ik naar mijn mening moet alles wat in een winkel staat het gewoon doen...

In de loop van volgend jaar gaat de nieuwe Bax-shop winkel open... wellicht het wachten waard ( is een stuk minder ver rijdenWinking my eye )
Tekhead    posted on 19-10-2011 23:23
waar gaat hij dan open, in goes of ergens anders ?

wat is eigenlijk het verschil tussen Traktor Scratch Duo 2 ?en Scratch Pro 2 ? iemand een verklaring
feestbeest    posted on 19-10-2011 23:34
Duo is maar 2 decks en pro 4 decks + effecten. Als je het buget hebt zou ik voor de 4 gaan, al is later updaten nog altijd mogelijk!Happy, laughing
En met pro kan je ook broadcasten (Mischien dat dit met duo ook kan daar ben ik niet zeker van?)
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
User edit by feestbeest on 19-10-2011 @ 23:42:49 (81%)
niiicola    posted on 19-10-2011 23:36
Met Pro kan je ook opnemen
Gewoon.

88 Users online: 9 Guests (79 Unknown)
Pages generated today : 19.067
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.407.441