De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 (11/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

-FLoriZ-    posted on 21-09-2011 22:45
De Late Leeuw, d? plek voor al jouw on en offtopic gezwets.
Voor de mensen die de regels nog niet helemaal begrijpen:
-Geen bashing van leden (mods however.. haha)
-Niet gaan lopen schelden
-In de LL gelden natuurlijk ook alle vaste regels van DJR.
-Ook hier, geen links naar webshops.

RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 53 ??

Vote :   5 members like this  

Tekhead    posted on 17-10-2011 01:28
haha Thanx magix, die tekst is in beschaafd en geschaafd Antwerps, maar echte fierheid over D? Stad Happy, laughing?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
MaximDJ    posted on 17-10-2011 11:20
Zoo...ik ben er even een paar maanden tussenuit geweest Winking my eye Ondertussen verhuisd naar Leeuwarden...maar Im back :P
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Tekhead    posted on 17-10-2011 11:33
welcome back Friese vlag, waar heb je dan allemaal uitgehangen ?
User edit by Tekhead on 17-10-2011 @ 11:34:47 (100%)
Crazy    posted on 17-10-2011 12:18
Was je Zwolle zo zat?Cool
feestbeest    posted on 17-10-2011 14:07
Van zwolle naar leeuwarden, Waarom die keus als ik vragen mag? Maar inelkgeval welkom terug!

Deze week lekker 9 uurtjes draaien in American Today te utrecht.Happy, laughing
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Lucalicious    posted on 17-10-2011 14:09
wanneer? kom ik ff langs :D
Ywe    posted on 17-10-2011 15:45
Poster: feestbeest
Van zwolle naar leeuwarden, Waarom die keus als ik vragen mag? Maar inelkgeval welkom terug!

Dat lijkt me zo leuk om te doen. Er opende hier een grote Sting in Assen, maar helaas heeft die gewoon een muziekcomputer. Voor de rest ziet het er wel uit als een discotheek :P
feestbeest    posted on 17-10-2011 16:53
Donderdag van 6 tot 9 en zaterdag van 1 tot 6.?
Heb er afgelopen zaterdag ook ff gedraait met een dj maat van me(Mischien ken je hem luuk? DIe Sjors van kunstbende?). Hij is op vakantie en ik neem voor 2 keer zijn taak over. Het is zeker leuk maar wel erg lang, je mag namelijk niet vol gas maar meer in de trand van tech house wat ik normaal eigenlijk niet doe maar ik ben altijd in voor wat vernieuwing/experimenten!

Ja er zijn maar weinig winkels die een live dj hebben, en meestal hebben ze dan ook een booth waarvan je denkt nou maar bij deze staat wel een deftige booth! 2x 1000's en een djm 800 met een cmx 3000!

Het is die American today schuintegenover de AH. die straat loopt ook in het verre door naar de feedback.Happy, laughing
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Lucalicious    posted on 17-10-2011 18:26
dus niet op de steenstraat? maar goed, wel strak idd dat ze een dj booth hebben daar!?
Bootstrap    posted on 17-10-2011 19:07
Nu live aan het draaien op BlogTV! Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Dolivieira    posted on 17-10-2011 20:51
Was net op TV bij Radar dat Apple nog steeds onder de 2 jaar gerantie probeerd uit te komen. Dat is een Europeese regel waar ze niet oderuit mogen komen.?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
niiicola    posted on 17-10-2011 20:59
Even ter informatie: Voe's blog is weer geupdate ^^
Gewoon.
Tekhead    posted on 17-10-2011 21:55
Poster: Dolivieira
Was net op TV bij Radar dat Apple nog steeds onder de 2 jaar gerantie probeerd uit te komen. Dat is een Europeese regel waar ze niet oderuit mogen komen.?

Is begrijpelijk als je ziet welke gevolgen dat heeft qua aanpassingen ?en organisatie en bijhorende kosten (zoals hun applecare). Ook Apple zal zich daarnaar moeten schikken net als Microsoft dat ook heeft moeten doen, niet meer dan correct, ook Apple staat niet boven de Europese wetgeving in handel van goederen e.av.
Yorick    posted on 18-10-2011 11:50
Zojuist even voor paar honder euro aan gereedschap besteld..
Gelukkig wel kwaliteit spul (:
PB, Knipex, Calorus, Etc etc..
Sandr    posted on 18-10-2011 13:20
Morgen een dagje naar Music Store... lekker dagje rondhobbelen....
Play that funky music white boy....
niiicola    posted on 18-10-2011 13:48
Weet iemand of er een programmatje is die de muziek tags in een database zoekt door een nummer te herkennen. Door het nummer te 'luisteren'?
Gewoon.
Xtremer    posted on 18-10-2011 13:55
Poster: niiicola
Weet iemand of er een programmatje is die de muziek tags in een database zoekt door een nummer te herkennen. Door het nummer te 'luisteren'?

Shazam?
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
niiicola    posted on 18-10-2011 13:56
Ja dat is wat ik bedoel. Alleen dan iets voor op de computer. Niet voor op een mobieltje
Gewoon.
Sebasz    posted on 18-10-2011 16:17
Poster: Tekhead
Is begrijpelijk als je ziet welke gevolgen dat heeft qua aanpassingen ?en organisatie en bijhorende kosten (zoals hun applecare). Ook Apple zal zich daarnaar moeten schikken net als Microsoft dat ook heeft moeten doen, niet meer dan correct, ook Apple staat niet boven de Europese wetgeving in handel van goederen e.av.

Haha probeer je het nou goed te praten dat ze zich niet houden aan de wetgeving?

Aanpassingen zijn niet nodig. Andere fabrikanten leveren ook zogenaamde extra garantie voor 2, 3 of 4 jaar. Eigenlijk is zo'n garantiepakket niets minder dan gezeur van de fabrikant afkopen als je garantie wil claimen.
Estacy    posted on 18-10-2011 18:28
hey net een goodiebag gewonnen bij Bax! win ik ook es iets :p?Cool
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
MaximDJ    posted on 18-10-2011 20:07
Poster: feestbeest

Haha begrijpelijke vraag! Vanwege mn studie. Kreeg ook een aanbod die ik niet af kon slaan. Heb nu samen met een maat van me een appartement van 90m2 dus zeker niet verkeerd! Wilde al wel een tijd naar Friesland Happy, laughing

Waar ik allemaal heb uitgehangen haha....heel veeel draaien, studeren vakanties en weet ik veel waar :P Van Rome tot aan Sunny Beach Bulgarije tot aan Marmaris in Turkije haha...
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Bcurly    posted on 18-10-2011 20:39
Kort vraagje,
Mijn setup:
reloop rmp x2 + reloop rmx 30.
Mijn neef had het laatst over een apparaat van traktor/serato die tracks virtueel in je mixer kan laden en de mixer verstuurd die dan naar de cd spelers. De tracks laadt je uit je laptop.
Is dit mogelijk met mijn setup? Zo nee, wat moet ik dan in principe nog aanschaffen?
Groet!
tek-zotic    posted on 18-10-2011 20:44
dit is mogelijk, je moet je alleen een timecode systeem aanschaffen ( traktor scratch (pro) of serato of reloop sp!n ... )
dan kan je doormiddel van een audio interface je cd speler aansluiten op je pc, je kan dan met je cd speler tracks aansturen op je laptop, vervolgens stuurt de interface dan een signaal naar je mixer waardoor je de muziek ook kan horen
Bcurly    posted on 18-10-2011 21:19
Thanks! Happy, laughing
jeffrey412    posted on 18-10-2011 22:28
Ik zit er nog steeds mee of ik nou een macbook moet kopen of gewoon een windows laptop..

Als ik in een zaak kom met een windows laptop, is dit dan net zo als dat ik met een suzuki swift uit 1993 bij een bmw dealer kom ?
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol

113 Users online: 39 Guests (74 Unknown)
Pages generated today : 44.833
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.433.207