Wat is de betere dj set om mee te beginnen 2 Denon s700 cd spelers met een mixer van reloop de rmx20 of de american audio flex 100 2x en de Q-D6 mixer van american audio?
Mvg
Don’t be a prisoner of your own style!
What do you think about beginner dj set ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik vind reloop over het algemeen ook net wat mooier uitzien dan de denon's binnen me budget. Upgraden kan altijd nog later naar denon of eventueel pioneer maar ik denk dat ik voorlopig wel zoet ben met de Reloop.
zou zeker de rmx 40 kopen, zou alleen niet de rmp's kopen. Die gaan vaak stuk heb ik gehoord, met name de cue knoppen. Zoek anders DN-S1000 spelers van denon, dat zijn ook topspelers en vallen denkik net binnen je budget.
het mooie is dat ik de rmx-40 en rmp's samen als setje ken kopen op marktplaats. setje was 400eu dus dat was wel aantrekkelijk ik heb dus de adverteerder geemaild of ik kon kijken of alles nog werkte enzo. Als ie niet reageert ga ik nog wel verder kijken Maar met normaal gebruik gewoon thuis zullen de rmp's niet snel stuk gaan lijkt me?
kon zijn dat iemand mischien ergens keer toevallig geprobeerd heeft. maar die leek me ook wel intresant opzich maar ga toch wel voor de reloop
Don’t be a prisoner of your own style!
This is an old Topic
No new postings for 4.982 days. Post CommentThat would be 166.1 months or a whopping 13.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.