Heel veel reggaeton muziek gezocht!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jeffrey412    posted on 19-09-2011 09:32
Hallo DJR, Ik was afgelopen zaterdag in een zaak waar heeel veel reggaeton werd aangevraagd. Nu heb ik uiteraard wel 'wat' reggaeton, maar lang niet genoeg merkte ik al snel. Er werden namelijk heel veel platen opgenoemd, maar aangezien deze platen hebben altijd van die rare namen, waardoor ik ze niet zo makkelijk kon onthouden.. Nu is mijn vraag wat nou lekkere reggaeton nummertjes zijn van afgelope jaar. Hoe meer, hoe beter! Alvast bedankt,
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol

What do you think about Heel veel reggaeton muziek gezocht! ??

Vote :   
Roov    posted on 19-09-2011 11:55
venzi    posted on 19-09-2011 19:04
vind het echt een style apart! maar wel leuk af en toeHappy, laughing
vanilladj    posted on 19-09-2011 19:30
Zet Rakata op de repeat?Cool
Was voorheen: Nils7
jeffrey412    posted on 19-09-2011 20:02
Haha ja, ff op de repeat
Ik vind het allemaal maar wat op elkaar lijken, op de zang na..
Chavizz1991    posted on 19-09-2011 23:28
Goeie vraag! maar idd beetje veel van hetzelfde dat reggae
jeffrey412    posted on 20-09-2011 13:21
Helaas weinig antwoord dus.
mrmagix    posted on 20-09-2011 13:32
Misschien omdat als je de search had gebruikt, wel had gezien dat er al heel wat topics zijn voor aangemaakt. Ook kom je via die weg ook op topics waarin mensen zochten naar een specifiek reggaeton nummer, wat dus echt wel goed moet zijn anders zoeken ze er niet zo hard naar.

De site die Roov in het begin van dit topic heeft aangegeven is volgens mij verruit de beste site om de meest bekende en beste nummers uit te halen. Alles wordt er gewoon op een schoteltje voor je aangeboden, de iTunes link, de youtube links, ...?

Meer heb je toch niet nodig?

En als je dan op youtube belandt via die site, heb je rechts de related video's, die zowiezo ook goede nummers bevatten...
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Toppertje    posted on 20-09-2011 15:02
Veel reggaeton? Niet goed voor de omzet, en het publiek wat daar op afkomt al helemaal niet.

Maar als je het toch perse wilt draaien

De grote namen in scene?

Don Omar
Wisin y Yandel
Daddy Yankee

Youtube is je vriend

En als mensen (meestal meisjes van 15 of vrouwen van 20+ opzoek naar een vent met geld) het aanvragen en je weet niet welke tracks leuk zijn, moet je vragen of ze der er een paar kan noemen (Meestal krijg je dan toch niet echt nuttig antwoord: die ene euuuhhhh......)
Ik ben Snoey, Admin reageert niet op mijn verzoek.
Yorick    posted on 20-09-2011 15:23
Poster: Toppertje
Veel reggaeton? Niet goed voor de omzet, en het publiek wat daar op afkomt al helemaal niet.

Niet mee eens, helemaal niet mee eens zelfs. Maar die discussie ga ik hierzo niet aan.
Zoals sommige leden al zeiden de site die Roov als eerst gaf.
Kijk anders op Youtube naar de grote namen zoals Toppertje zei. En zoek in i-Tunes, daar vind je ook belachenlijk veel.
Maar ga het pas draaien als je weet hoe je het moet draaien. Je kan wel 10.000 van dat soort plaatjes hebben en nog geen sfeer er mee kunnen bouwen. ?Begin gewoon klein met de hitjes en bouw langzaam de collectie uit ipv alles gelijk van internet te trekken of te kopen.

This is an old Topic

No new postings for 5.116 days.
 Post CommentThat would be 170.5 months
or a whopping 14 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

224 Users online: 56 Guests (168 Unknown)
Pages generated today : 16.939
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.352.470