Ik verkoop een Djm 2000 die eigenlijk nieuw is, amper gebruikt en GEEN gebruikerssporen. Voor meer info of foto's mag u mij altijd een email sturen
Gearbase item
Foto's
What do you think about [TK] Djm 2000 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
als ik kijk naar wat je voor je DJM2000 vraagt en wat je voor een DJM900 moet betalen idd niet logisch. Dan leg je geld bij om er vervolgens op achteruit te gaan?
Klopt helemaal Admin En denk ook dat niet iedereen de djm 2000 beter vind dan de 900 Ik denk dat er hier nog wel personen op het fourm zijn die de 900 boven de 2000 verkiezen. Wat vind je van de prijs? goed of niet ?
Als nu iedereen die geen interessen heeft gewoon eens zwijgt?
@TheOne: Foto's online plaatsen samen met een korte beschrijving waarom je hem weg doet en hoe oud hij is, mogelijk de doos erbij, garantiebewijs helpen enorm bij een verkoop.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.