Mijn cd's zijn op en normaal bestelde ik altijd jvc cd-r. Alleen de site waar ik ze altijd kocht verkoopt ze niet meer en een paar andere sites leveren niet meer aan nederland. Na even googlen vond ik dat vanaf 16 juni 2011 de rechter een uitspraak heeft gedaan. Waardoor die sites niet meer aan nederland leveren.
Nu wil ik eigenlijk wel gewoon graag hoge kwaliteit cd's. Weet iemand toevallig nog een site die nog wel zulke cd-r's in nederland levert?
Alvast bedankt.
What do you think about CD-R kopen. ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Je wilt per se een webshop? Bij de Mediamarkt of elke ander electronica zaak kan je gewoon spindles kopen van Sony of Philips en zo, prima kwaliteit om te draaien.?
Denk overigens dat je brand snelheid meer invloed heeft op kwaliteit en overslaan etc dan het merk cds.
Ik brand op 8x snelheid. Maar JVC/Taiyo Yuden zijn gewoon prima. Sony vind ik zelf vrij slecht (uit ervaring). Via een webshop is vaak ook wat goedkoper, daarom
Klopt. Alleen zijn die waterproofs vooral handig als je op je cd's print. Anders lekt de inkt uit na een drubbel vocht (bier bijv.) met watershield niet. Maar voor gewone cd-r is het niet persee een pr? Als je gewoon zorgt dat je cd's aan de onderkant niet nat worden.
Hij is nog wel online. zie wel verbatim 100 stuks voor 19,75. Denk dat ik die eventueel dan maar bestel mocht ik geen alternatief vinden. bedankt voor de tip.
Ik hou ook het ook op premium merken zoals Imation, Sony ..
Maar terechte opmerking hier: brand je cd's op snelheid 2x en je zal veel meer plezier/kwaliteit aan je zelf gebrande cd's hebben!
http://www.allsound.be
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community