[M] 20 mins house mixx
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Larsz    posted on 14-09-2011 22:12
Yo,

Vanmiddag een klein mixje opgenomen, stuk of 8 tracks.

Heb me een beetje laten inspireren door Laidback Luke, en ja, sommige tracks zijn al oud.

Soundcloud link onderaan, comments worden erg op prijs gesteld.

Happy, laughing

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by Larsz on 15-09-2011 @ 11:21:15 (22%)

What do you think about [M] 20 mins house mixx ??

Vote :   

Larsz    posted on 23-09-2011 08:48
Pff, genoeg plays en zelfs downloads op de soundcloud link maar niemand die de moeite neemt even comments te geven? Tongue
Bonchanoize    posted on 23-09-2011 09:05
Zoveel plays heeft ie nu ook weer niet. En ik vind het jammer dat er veel oudere muziek in zit. Bij een mixtape probeer je toch altijd de laatste nieuwe erin te steken. Af en toe een classic erin mag wel.
Nog een opmerkingstje: je begint harder en daarna wordt de muziek meer chill en housy. Normaal gezien moet het omgekeerd.
Brotip: tracklist helpt voor je views en dus ook comments.
Let the magic begin
Larsz    posted on 23-09-2011 20:43
Ik kan me eigenlijk wel vinden in je comment, was ook meer een beetje ouwehoeren op een saaie avond :P
Ik zal in het vervolg een tracklist erbij doen, en wat meer rekening houden van rustig>hard Happy, laughing
Tekhead    posted on 23-09-2011 22:54
Poster: Bonchanoize
Zoveel plays heeft ie nu ook weer niet. En ik vind het jammer dat er veel oudere muziek in zit. Bij een mixtape probeer je toch altijd de laatste nieuwe erin te steken. Af en toe een classic erin mag wel.
Nog een opmerkingstje: je begint harder en daarna wordt de muziek meer chill en housy. Normaal gezien moet het omgekeerd.
Brotip: tracklist helpt voor je views en dus ook comments.

Ben ik het niet mee eens Boncha. Een mixtape met veel oudere (retro) kan ook een meerwaarde bieden, zo laat je nl zien/horen dat 'ken je klassiekers' voor jou, volmondig ja ! is.

Dat van hard naar zachter, hangt toch af van meerdere zaken, bvb wie heeft er voor jou gedraaid, of wie gaat na jou draaien, het aanvangsuur van je setje, etc....

Tracklist is eigenlijk een must, daar heeft Boncha gelijk in.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

This is an old Topic

No new postings for 4.982 days.
 Post CommentThat would be 166.1 months
or a whopping 13.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

125 Users online: 22 Guests (103 Unknown)
Pages generated today : 20.394
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.828.853