Q-factor
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Leon    posted on 11-01-2006 23:06
Droom jij ervan om voor duizenden mensen je mixkunsten te laten zien? Wil jij heel graag dat jouw eigen productie door een top DJ voor een groot publiek gedraaid wordt? Vind jij dat de huidige MC’s er eigenlijk maar een potje van bakken en denk je dat jij het beter kunt? Zoek jij altijd het podium of de spotlights op om je danskunsten te laten zien aan anderen? Als je één van bovenstaande vragen met ja kunt beantwoorden dan is dit je kans!

In het verleden heeft Q-dance altijd aandacht besteed aan DJ talent. Jaren geleden is het allemaal begonnen met de Qlubtempo talent room. Voor Defqon 1 kon je meedoen aan talent wedstrijden en zo een plekje veroveren in de talent tent. Voor Teqnology kon je een demo insturen en als je goed genoeg werd bevonden kon je in de 2e zaal een 1,5 uurs set draaien. In 2006 gaat Q-dance een stapje verder en professioneler in het scouten, selecteren en begeleiden van de sterren van de toekomst. Niet alleen DJ talent krijgt een kans, maar ook mensen die thuis produceren, mensen die denken goed te kunnen mc-en of dansers en danseressen die in de toekomst geld met hun talent willen verdienen. Een ‘all-over event talent scout’ competitie zou je het kunnen noemen. Wij noemen het de Q-factor.

Check voor meer info de Q-dance site

Ikzelf doe nog niet mee, toch nog wat erg vroeg om weggedraaid te worden door anderen. Daarvoor heb ik nog veel te weinig draai-ervaring.
Misschien interessant voor de mensen hier die langer bezig zijn?
Allerlei verschillende stijlen!
1. Hardstyle, Jump, Oldschool
2. Trance, Hardtrance, NRG
3. Techno, Minimal, Elektro
4. Hardcore, Darkcore, Industrial, Schranz

Tevens m'n 100e post!!! :D
Mod edit by Lead on 12-01-2006 19:47 (1%)

What do you think about Q-factor ??

Vote :   

HannuZ    posted on 11-01-2006 23:16
helaas ook nog niet voor mij weggelegd, maar ooow je zou tog maar op zo'n festival je kunsten mogen vertonen (al is t maar in de talentroom)
vanwilderode    posted on 12-01-2006 12:46
spijtig dat je voor 1 februari een video enzo moet kunnen opsturen heb daar nu niet direct de tijd voor anders had ik zker meegedaan voor de hardstyle, jump style
aDeagle    posted on 12-01-2006 12:55
Jammer dat ze niet scouten op house djs :P
Cyrille    posted on 12-01-2006 12:58
Poster: aDeagle
Jammer dat ze niet scouten op house djs :P

idd
MadSteven    posted on 12-01-2006 14:00
Eh, waar is de house en electroclash categorie dan?

En waar de drum'n'bass??

Stomme Nederlandse commerciele shit dit. Totaal geen aandacht voor de leukere muziekstijlen dan die populaire shit...
Zuur    posted on 12-01-2006 14:19
Poster: MadSteven

En waar de drum'n'bass??

Q-dance doet alleen maar de hardere stylen.
vanwilderode    posted on 12-01-2006 14:27
er zou eens iets moeten komen voor al de stijlen
Deetek    posted on 18-01-2006 20:09
Poster: MadSteven

En waar de drum'n'bass??

Stomme Nederlandse commerciele shit dit. Totaal geen aandacht voor de leukere muziekstijlen dan die populaire shit...

naaah... nu vind ik je eerlijk gezegd wel een beetje negatief, je hebt gedeeltelijk gelijk, geen drum 'n bass, house e.d. maar er is natuurlijk Minimal Techno en Electro dat zijn nou niet bepaald populaire shit stijlen......
Nvie    posted on 18-01-2006 20:12
Hey, waar zag ik dit toch eerder?

[edit: ben ik nu gek of heeft die gozer hier zelf ooit eens wat gepost?]
Mod edit by Nvie on 18-01-2006 20:14 (100%)
Deetek    posted on 18-01-2006 22:39
Poster: Nvie
Hey, waar zag ik dit toch eerder?

[edit: ben ik nu gek of heeft die gozer hier zelf ooit eens wat gepost?]

sorry, vat dit niet helemaal, gaat dit over mijn post...??
Nvie    posted on 19-01-2006 07:42
Poster: Deetek

sorry, vat dit niet helemaal, gaat dit over mijn post...??

Nee, topic onderwerp komt me bekend voor

This is an old Topic

No new postings for 7.174 days.
 Post CommentThat would be 239.1 months
or a whopping 19.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

207 Users online: 126 Guests (81 Unknown)
Pages generated today : 13.593
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.706.984